Szybka wysyłka 24h

DARMOWE ZWROTY 365 DNI

Bezpieczne płatności

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym - Eric Worre (twarda oprawa)

Dostępność: brak towaru
Cena: 34,90 zł 34.90
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Wydawnictwo: Helion
Kod produktu: 9788328326231

Opis

Otwórz się na nowe możliwości zawodowe.
Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci.

Konsumenci coraz skuteczniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni specjaliści ds. marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych - bezpośredni kontakt z klientem. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na marketing sieciowy, ponieważ doskonale wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową. Marketing szeptany działa sprawniej niż jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swoim czasem i zarabiaj. Zysk czystszy już nie będzie!

Ten wyczerpujący przewodnik nauczy Cię:

  • znajdowania prospektów,
  • zapoznawania ich ze swoim produktem lub ofertą,
  • prezentowania swojego produktu,
  • utrzymywania kontaktu z prospektami,
  • pomagania im w zostaniu klientami lub dystrybutorami,
  • wspierania ich na początku współpracy,
  • rozwijania swojego zespołu w ramach spotkań,
  • i wielu innych umiejętności.

7 kroków do perfekcji w marketingu wielopoziomowym MLM

 


Recenzje:

Z marketingiem sieciowym swoją przygodę można zacząć zawsze i w każdym momencie życia. Podobnie było właśnie u autora tego poradnika. Pracował w nieruchomościach i kiedy znalazł się na zakręcie życiowym, pojawiła się szansa właśnie takiego biznesu. Na początku nie chciał, wahał się, ale gdy zobaczył, że jego ojciec chętnie zainwestuje, zdecydował się i on zdobyć pieniądze i wejść do interesu.

Nie myślcie sobie teraz, że marketing sieciowy to taka „żyła złota”, to po prostu lepszy pomysł na inwestowanie i zarabianie pieniędzy niż inne, również stresujący i ryzykowny, ale z innej strony kiedy na to popatrzymy, to zobaczymy, że wszystko teraz przechodzi właśnie na marketing sieciowy, wszystko dzieje się w sieci, w Internecie. Sam autor uświadamia nas, zgadzam się z nim całkowicie, że pogodzić musimy się także z tym, że chociaż kochany książki papierowe, to powoli przechodzić zaczynamy na wersje elektroniczne, może nie będzie to rewolucja, która zaskoczy nas dziś czy jutro, ale z biegiem lat i czasu w końcu to nadejdzie. Jeżeli dobrze się temu przyjrzycie, to stwierdzicie, że mimo wszystko, mimo Waszego sprzeciwu jakobyście nadzwyczaj kochali książki, to ta zmiana w końcu nadejdzie, a dzieje się to już tylko, że powoli.

W książce już na samym początku znajdziecie rozróżnienie pracowników na: niebieskie kołnierzyki – to pracownicy fizyczni, białe kołnierzyki – to osoba wykonująca dany zawód z danymi umiejętnościami, handlowcy – osoby o bardzo stresującym zawodzie, które prawie codziennie zaczynają pracę od zera, tradycyjni przedsiębiorcy, oraz inwestorzy.

Tak, jest prawdą, że musimy przestawić się na nową gospodarkę, która teraz wszystkie sprawy, cały marketing załatwiać będzie i przenosić do sieci.

Książka napisana bardzo łatwym i przystępnym językiem, czyta się dobrze, a i w samym autorze już od początku znajdujemy bratnią duszę, która wcale nie chce się tutaj wymądrzać, że odkryła sposób na pieniądze. Autor po prostu uświadamia nam jaka jest rzeczywistość i jak ona wyglądać będzie w przyszłości. Dodatkowo twarda oprawa dodaje książce eleganckiego wyglądu, a niewielka ilość stron na pewno nikogo nie zniechęci, wręcz zachęci do przeczytania.

DobreRecenzje.pl (2016-08-24)

Ukazała się książka amerykańskiego króla MLM-ów - Erica Worre. 
Erie zaczynał swoją karierę pod koniec lat 80. Miał 23 lata, zero oszczędności i ledwo wiązał koniec z końcem. Oferta pracy w marketingu sieciowym wydawała mu się gwiazdką z nieba, okazało się jednak, że nie jest to wcale takie proste, jak oczekiwał. Jego pierwszą grupą klientów byli znajomi ojca. Po trzech miesiącach źródło się wyczerpało, a dochody znacząco spadły. Był młody, mało doświadczony i marzył o wielkich dochodach, osiąganych niewielkim kosztem. Momentem przełomowym w jego karierze był udział w jednej z firmowych konferencji. Odkrył, że najlepsi sprzedawcy w jego organizacji, którzy tego dnia występowali na scenie, traktują marketing sieciowy w sposób profesjonalny. Stali się ekspertami w tej dziedzinie. Erie postanowił, że pójdzie ich śladem i zamiast być kiepskim sprzedawcą, zostanie ekspertem od marketingu sieciowego. Ponieważ był bardzo konsekwentnym młodzieńcem, dopiął swego. 
Po 25 latach doświadczeń i licznych sukcesów podzielił się swoim przepisem na sukces w książce Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym. Prezentuje w niej metody na poszukiwanie potencjalnych klientów i partnerów biznesowych, umawianie spotkań, prezentacje, zapraszanie i wdrażanie do współpracy. Książka ma wymiar bardzo praktyczny i konkretny. Największym sukcesem Erica była budowa międzynarodowej firmy dystrybucyjnej, której sieć sprzedaży liczyła 500 tys. dystrybutorów w 60 krajach. W 2009 r. Erie przeszedł na „emeryturę" i od tej pory zajmuje się głównie wystąpieniami publicznymi i szkoleniami z zakresu marketingu sieciowego. 
Prowadzi również internetową stronę treningową networkmarketingpro.com, którą regularnie odwiedza 300 tys. osób z całego świata. Jednym z największych odkryć Erica był fakt, że najlepsi ludzie w MLM to nie „rekiny" polujące

Gazeta Ubezpieczeniowa (2014-07-08)


Spis treści:

Wprowadzenie (11)

1. Marketing sieciowy nie jest idealny... Jest po prostu LEPSZY (15)

2. Jeśli chcesz się zająć marketingiem sieciowym, zajmij się nim profesjonalnie (29)

Pozerzy (29)
Amatorzy (29)
3. Jak w każdym zawodzie, musisz zdobyć pewne umiejętności (35)

4. Umiejętność 1. Znajdowanie prospektów (39)

5. Umiejętność 2. Objaśnianie prospektom produktu lub okazji (45)

Zasada pierwsza (50)
Zasada druga (50)
Zasada trzecia (51)
Zasada czwarta (51)
Krok pierwszy: śpiesz się (52)
Krok drugi: powiedz komplement (53)
Krok trzeci: przekaż zaproszenie (54)
Krok czwarty: "czy gdybym?" (57)
Krok piąty: potwierdzenie pierwsze - deklaracja terminu (59)
Krok szósty: potwierdzenie drugie - potwierdzenie terminu (60)
Krok siódmy: potwierdzenie trzecie - umówienie się na kolejną rozmowę (61)
Krok ósmy: zakończ rozmowę (61)
6. Umiejętność 3. Prezentowanie prospektom produktu lub okazji (65)

7. Umiejętność 4. Podtrzymywanie kontaktu z prospektami (71)

Zasada pierwsza: kontynuacją jest zrobienie tego, co zapowiedziałeś (71)
Zasada druga: ekspozycje służą tylko do tego, żeby załatwić kolejne ekspozycje (72)
Zasada trzecia: rekrutacja wymaga średnio od czterech do sześciu ekspozycji (75)
Zasada czwarta: skondensuj ekspozycje dla uzyskania lepszych rezultatów (76)
Pytania i wątpliwości (76)
Kiedy prospekci nie wierzą w swoje umiejętności (78)
Kiedy ludzie nie wierzą w marketing sieciowy (79)
8. Umiejętność 5. Przekształcanie prospektów w klientów lub dystrybutorów (83)

9. Umiejętność 6. Wspieranie nowego dystrybutora (89)

Rozmowa o planie działania - część pierwsza (90)
Rozmowa o planie działania - część druga (90)
Rozmowa o planie działania - część trzecia (92)
Rozmowa o planie działania - część czwarta (93)
Rozmowa o planie działania - część piąta (94)
10. Umiejętność 7. Promowanie spotkań (95)

11. Wszystko, co wartościowe, wymaga czasu (101)

Formuła 1/3/5/7 (102)
Jak się uczyć (103)
Zachowuj się tak jak ludzie sukcesu (103)
Nauka (104)
Filmy (105)
Materiały online (105)
Spotkania (105)
Uważaj na wszystko, co może Cię rozproszyć (106)
Działaj (106)
Nauczanie (108)
Znajomości (109)
12. To się opłaca (111)

Kariera, którą sobie stworzysz (111)
Wolność, którą będziesz się cieszyć (112)
Ludzie, na których wpłyniesz (113)
Ludzie, których poznasz (113)
Miejsca, które zwiedzisz (114)
Sprawy, na rzecz których możesz działać (115)
Człowiek, którym się staniesz (117)
O autorze (119)

Dane techniczne

Okładka twarda
Autor Eric Worre
Tytuł Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym
Tytuł oryginalny Go Pro - 7 Steps to Becoming a Network Marketing Professional
Tłumaczenie Maksymilian Gutowski
Rok wydania 2016
Format 140x208
Liczba stron 120
Format zapisu audio 8

Produkty powiązane

Opinie o książce (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl