Finanse do góry nogami: Zdroworozsądkowa rewolucja w rachunkowości - Thomas Corbett
Opis
Finanse do góry nogami: Zdroworozsądkowa rewolucja w rachunkowości
Tthomas Corbett
Wydawnictwo: Mintbooks
Ilość stron: 208
Oprawa: twarda
Dlaczego tak często jesteśmy niezadowoleni [z danych, które dostarczają nam tradycyjne finanse]? Dlaczego tak często okazuje się, że konsekwencje podjętych przez nas decyzji są odwrotne od zamierzonych? Być może o czymś zapomnieliśmy, czegoś nie uwzględniliśmy. Kolejnym razem weźmiemy pod uwagę jeszcze więcej danych. I tak w kółko…
Tonąc w morzu danych, łakniemy kropli informacji.
Dlaczego tak jest i czy tak musi być? Odpowiedź zawarta jest w niniejszej książce. Jak to bywa z lekturami z zakresu teorii ograniczeń, po jej przeczytaniu Czytelnik dochodzi do wniosku, że “to przecież oczywiste”. To prawda. Wypada nam tylko lojalnie ostrzec, że lektura tej książki pozostawia trwałe ślady w korze mózgowej. Każdy praktyk, który ją przeczyta, zacznie się bardzo dziwnie czuć w gronie tych, którzy jeszcze wierzą w istnienie białych jednorożców, smoków oraz w możliwość/potrzebę liczenia kosztów jednostkowych produktów… You have been warned.
Z Przedmowy do wydania polskiego
Serdecznie zachęcam do lektury Throughput Accounting Thomasa Corbetta. Książka ta zrywa z tradycyjnym paradygmatem rachunkowości i przedstawia całkowicie nowe spojrzenie na problematykę podejmowania fundamentalnych decyzji finansowych, w tym na ocenę projektów.
Lekturę „Finanse do góry nogami” polecam prezesom, dyrektorom finansowym i członkom zarządów, którzy, podobnie jak ja, czują że tradycyjne metody zarządzania nie pozwalają im w pełni wykorzystać potencjału tkwiącego w ich firmie.
Dr Marek Natalli
Kanclerz Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu
#toc
Dane techniczne
Okładka | twarda |
Autor | Thomas Corbett |
Tytuł | Finanse do góry nogami |
ISBN | 9788367559041 |
Podtytuł | Zdroworozsądkowa rewolucja w rachunkowości |
Rok wydania | 2009 |
Liczba stron | 180 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.