Szybka wysyłka 24h

DARMOWE ZWROTY 365 DNI

Bezpieczne płatności

[CD/mp3] Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą - Joanna Malinowska-Parzydło

jesteś marką CD.jpg
  • promocja
Dostępność: brak towaru
Cena: 32,10 zł 39,90 zł 32.10
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 39,90 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Wydawnictwo: Helion
Kod produktu: 9788328343993

Opis

Twój najcenniejszy kapitał
Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.

Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych — jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą?? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako „jaguara” biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią „wybrakowanego trabanta”.

Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką?
Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to „jakąś” czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest.

Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska.


 

Kiedy na początku mojej drogi zawodowej powiedziałam sama o sobie: „Jestem marką”– spotkało się to raczej z brakiem zrozumienia, z komentarzami, że „marką” może być produkt, a nie człowiek. To było 20 lat temu. Dziś chyba wszyscy rozumieją, że każdy z nas JEST marką i że trzeba o nią dbać. Od lat, konsekwentnie, każdego dnia pracuję na własną markę poprzez… bycie sobą i oddawanie się pracy, która szczęśliwie okazała się być moją wielką pasją. Autorkę tej książki znam od samego początku mojej drogi zawodowej – była moją pierwszą w życiu szefową i kto wie, gdzie bym teraz była, gdyby nie Joanna, Jej mądre rady i to, że jako pierwsza we mnie uwierzyła, zainwestowała swój czas i energię. „Jesteś marką” to książka o tym, jak mądrze się rozwijać, jak dobrze zarządzać sobą na różnych płaszczyznach życia, nie tylko zawodowego, żeby osiągnąć sukces. Ale nie taki materialny, tylko prawdziwy, kompleksowy. Taki, który daje prawdziwe spełnienie. Polecam.

Martyna Wojciechowska, podróżniczka, redaktor naczelna „National Geographic Polska”

Drogi Korpo-człowieku – bez względu na to na jakim szczeblu kariery się znajdujesz. Start-upie. Studencie pozbawiony być może nadziei na wspaniałą karierę. Polityku lub Działaczu. Artysto. Pisarzu i Dziennikarzu. I Ty Zwykły Przechodniu, który przypadkiem sięgnąłeś po tę książkę. Wiedz, że jesteś marką. Chcesz czy nie chcesz – jesteś marką. I Twoja przyszłość zależy od tego, czy zdasz sobie z tego sprawę i czy nauczysz się swoją marką zarządzać. Takie czasy. W internetowej wiosce jaką staje się świat społecznościowych portali, komunikatorów i serwerowych chmur, całe Twoje życie, wszystko co mówisz, robisz – lub czego nie robisz – tworzy Twoją markę. Bo nawet gdy Cię tam nie ma, to widać, że Cię nie ma. A na dodatek nikt Ci wtedy nie zaufa. Więc nigdy nie dość wiedzy i uwagi w tej sprawie. Bo Sieć to nie konfesjonał – nie wybacza i nie wymazuje niczego. Książka, którą trzymasz w ręku najpierw pogodnie uzmysłowi Ci tę bolesną prawdę, a potem jak spolegliwy coach poprowadzi prostą drogą do Twojej własnej, godnej Ciebie marki. Ta profesjonalna a jednocześnie ciepło i jasno napisana książka przekona Cię także do optymistycznej wizji przyszłego świata – o co dzisiaj coraz trudniej. Przekonasz się więc, do wizji świata dobrej marki i ekonomii dzielenia się, w którym egoizm, szalbierstwo, arogancja i agresja przestaną się opłacać – a dobra marka i wynikające z niej zaufanie staną się najbardziej poszukiwanym dobrem. Z całą pewnością jest tak, że im więcej ludzi przeczyta tę mądrą książkę, tym bardziej prawdopodobną ta piękna wizja stawać się będzie.

Wojciech Eichelberger, Dyrektor Instytutu Psychoimmunologii – IPSI, www.ipsi.pl

Ta książka to prezent. Dla każdego. Spraw go innym – lub sobie. Osiągniesz wszystko – jeśli tylko chcesz. Zarządź swoim życiem. Jak? Buduj zaufanie, reputację, markę osobistą. To najcenniejszy kapitał ludzi sukcesu. Odważ się być tym kim chcesz. Konkretne, przyjazne, rady i doświadczenia mądrej profesjonalistki. Mógłbym się podpisać pod każdym zdaniem!

Tadeusz Żórawski, CEO/Prezes Zarządu UM /Universal McCann

 


Recenzje

Marka osobista brzmi górnolotnie, ale w rzeczywistości dotyczy każdego z nas, bo marka osobista to nic innego jak opinia o tobie na rynku pracy. Niezależnie od tego, czy jesteś księgarzem, marketingowcem czy nauczycielką możesz zbudować sobie pozycję eksperta. Rynek pracy cały czas się zmienia - dziś pracujesz w korporacji, ale jutro możesz mieć własną firmę lub świadczyć usługi jako niezależny doradca. W każdej sytuacji występujesz pod swoim nazwiskiem. To ono ma gwarantować jakość. Dlatego przez chwilę spójrz na siebie jak na markę. Co ci się w sobie podoba? Co nie pasuje? Co warto zmienić? I najważniejsze - gdzie widzisz siebie za kilka lat? WRAŻENIE, JAKIE ROBISZ NA LUDZIACH Marka osobista to zbiór cech, jakie przypisują nam inni i na podstawie których wyrabiają sobie o nas opinię, a ta wpływa na naszą pozycję w miejscu pracy, w rodzinie, w życiu. Trenerka biznesu Joanna Malinowska-Parzydło do najważniejszych cech osoby, która ma silną markę - czyli mówiąc prościej: cieszy się zasłużoną dobrą opinią w środowisku - zalicza m.in. odwagę, zaangażowanie społeczne, kompetencje, wierność swoim wartościom i zdolność do przekraczania granic. W książce ?Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą" trenerka wprowadza pojęcie ?kapitału reputacji" i tłumaczy, że jest to ?wartość człowieka dla jego otoczenia oraz suma opinii ludzi, którzy mają z nim do czynienia". Reputacja to coś wiecej niż wizerunek, z którym bywa mylona. Zbudowana jest wokół osobistej wiarygodności, spójności, przewidywalności, jakości relacji i komunikacji z innymi oraz tradycyjnie rozumianej przyzwoitości. ?Walutą kapitału reputacji jest zaufanie" - pisze Joanna Malinowska-Parzydło. Wizerunek to nasza kreacja, to, jak chcemy być postrzegani przez otoczenie. Reputacja to opinia innych o nas. Zatem, gdy w nowej pracy proszą cię o referencje i pytają o opinię byłych szefów, to znaczy, że twój przyszły pracodawca czy klient chce poznać twoją reputację. To właśnie ona decyduje o etacie, ba, nawet o tym, czy znajdziesz się w doborowym gronie ekspertów. Twoja kariera, ale też twoje miejsce w życiu jest sumą wrażeń, jakie zrobiłaś na ludziach, którzy się z tobą zetknęli. Pamiętaj więc, że wiele zależy od tego, jak komunikujesz się z innymi i czy umiesz pokazać im swój potencjał. PRACUJESZ NA SWOJE NAZWISKO Wyrobienie marki to długookresowe i strategiczne zarządzanie sobą. Od czego zaczać? Od odpowiedzi na pytania: Kim jestem? Co chcę osiągnąć w życiu? Potem daj się poznać, ale nie wszystkim - w myśl zasady: "Nieważne, jak mówią, byle nie przekręcali nazwiska" - tylko tym, wśród których chcesz zbudować sobie opinię specjalisty. Uzupełniaj wiedzę i dziel się nią, zdobywaj kompetencje i wykorzystuj je do tworzenia standardów. Pamiętaj, że budowanie własnej marki to długofalowa inwestycja - nie przyniesie natychmiastowego zwrotu, ale jeśli osiągniesz pozycję eksperta, będziesz mogła dyktować swoje warunki. Nowe technologie i media społecznościowe oferują wiele bezpłatnych rozwiązań. Wystarczy założyć blog, fanpage na Facebooku czy kanał w YouTubie i pokazywać się w roli specjalisty. Nauczycielka angielskiego może przygotować cykl kilkuminutowych lekcji i udostępnić je w Internecie, księgarz pisać o literaturze, przewodnik zadbać o takie zdjęcia na Instagramie, że oglądający tylko z nim zechce pojechać w kolejną podróż. Każdy ma jakąś markę - tylko od ciebie zależy, jaką reputację będzie miało twoje nazwisko. A dobra reputacja oznacza nie tylko więcej lepszych propozycji zawodowych, ale też, a może przede wszystkim, życie z pasją, bycie szczęśliwym i spełnionym.
Magazyn SENS (2017-06-01)

Jesteś marką, Joanna Malinowska – Parzydło – to nie jest lektura, którą autorka przygotowała z myślą, by przekonać cię do budowy marki osobistej. Jej celem jest utwierdzenie cię w przekonaniu, że MUSISZ to robić. Możliwe, że nasuwa ci się pytanie – po co w ogóle zawracać sobie tym głowę? Choćby z tak prozaicznego powodu jak efekt halo. Ładnym osobom przypisujemy niemal automatycznie pozytywne cechy. Tak samo działa to z osobami, które dbają o swoją markę osobistą – możemy ich nie znać, ale uważamy, że na pewno są ekspertami w swoich dziedzinach. Spójność twojej ścieżki zawodowej, publikacja treści na poważanych portalach, udział w konferencjach i zadbane media społecznościowe uczynią cię osobą na którą inni patrzą z podziwem. Otwiera tym samym nowe furtki, przyciągasz do siebie nowe osoby, składane są ci propozycje pracy czy wystąpień na konferencjach. Temat rzeka, ale od tego masz właśnie książkę. Muszę zaznaczyć, że napisana jest od początku do końca w dość formalny sposób – taki jaki używają osoby na wyższych stanowiskach. Zapoznaj się z blogiem autorki – jeśli jej język ci odpowiada to jest szansa, że książka również przypadnie ci do gustu. Sam swego czasu przygotowałem rozbudowany wpis na temat marki osobistej.
jakzarabiacpieniadze.com.pl (2016-12-29)

Czy można odnieść sukces i pozostać sobą? Mogłoby się wydawać, że trzeba wybrać. Joanna Malinowska-Parzydło przekonuje, że jest to nie tylko możliwe, ale że prawdziwy sukces związany z budowaniem marki nieodzownie wiąże się z byciem w zgodzie z sobą.

Książka Jesteś marką nie jest poradnikiem w konwencji „jak przekonać do siebie tłumy” czy „jak szybko i na skróty zbić fortunę”. To lektura wymagająca od czytelnika głębokiej refleksji nad sobą, swoimi wartościami, dążeniami. Jednocześnie wszystkie treści służą konkretnemu celowi: budowaniu własnej marki.

Marką jest człowiek, nie produkt, nazwa czy logo firmy. Takie rozumienie budowania marki wymaga więcej, ale też daje szansę na więcej. Marka „Ty” jest trwała, niezależna od miejsca zatrudnienia, bo oparta o znajomość siebie, autentyczne talenty, trzymanie się określonego systemu wartości i zgodna z życiowymi celami, rozumianymi zdecydowanie szerzej niż zawodowy sukces. Autorka namawia do zadbania o to, kim jesteśmy i jak jesteśmy widziani. Każdy jest marką, każdy ma jakąś reputację, niezależnie od tego, czy jest tego świadomy, czy nie. Warto zarządzać marką osobistą tak, aby owa reputacja była zgodna z tym, na czym nam zależy.

Zainteresowani znajdą w książce Jesteś marką wszelkie niezbędne narzędzia, aby móc nad marką popracować, od autorefleksji zaczynając, a na pomiarze skuteczności swoich działań kończąc.
Leaders' Magazine (2015-09-23)

 


Spis treści

Wstęp (9)
Podziękowania (19)
Martyna Wojciechowska. Ambasadorka książki (21)
Rozdział 1. Brylant Marki(c). Bądź najlepszą wersją siebie (25)

Masz wybór, a nawet wiele wyborów (27)
Marka premium (29)
Rozdział 2. Reputacja 2.0. W poszukiwaniu wartościowego człowieka (35)

Zaufanie 2.0 (38)
Powrót do równości, braterstwa i współplemieńców (44)
Czym jest kapitał reputacji? (50)
Twoja reputacja w świecie ludzi i technologii (54)
Na zakończenie drugiego rozdziału (62)
Rozdział 3. Marka osobista. Efekt uważnego życia (65)

Marka - drogowskaz, bractwo czy religia? (67)
Czym NIE jest marka (71)
Czym jest marka osobista (77)
Mieć markę czy być marką? (79)
Marka to obietnica (84)
Tożsamość marki (90)
Korzyści zawodowe z silnej marki (97)
Korzyści z silnej marki osobistej w życiu prywatnym (106)
Podsumowanie (109)
Rozdział 4. Lekcja siebie. Plankton czy Ten, który rządzi światem (113)

Bilans otwarcia na dalsze życie (116)
Twój stosunek do siebie (122)
A zatem jaka jest Twoja historia? (125)
Twoja wizja, czyli o co Ci chodzi w życiu (134)
Twoja życiowa misja (135)
Przełomowe momenty (136)
Twoje talenty (138)
Twoje nieodnawialne "zasoby" (140)
Wnętrze, opakowanie czy opakowane atrakcyjne wnętrze? (153)
Twoja wewnętrzna wolność (155)
A teraz opowiedz mi swoją historię (156)
Podsumowanie (158)
Rozdział 5. Kim jesteś - kopią czy oryginałem? (161)

Pozycjonowanie marki - kto i co ma o Tobie myśleć? (166)
Między "sceną życia" a "charakteryzatornią" (169)
Jak o Tobie myślą? (174)
Segmentacja - czyja opinia Cię interesuje (176)
Kto i co ma o Tobie mówić? (183)
Twój benchmark w świecie marek (186)
Podsumowanie (189)
Rozdział 6. Odważ się być tym, kim chcesz (191)

Co to znaczy zarządzać sobą lub marką osobistą? (193)
Konkurenci? Ale o kogo chodzi? (200)
Wyrazisty bohater w anonimowym tłumie (202)
Twoja unikalność (205)
Zmapowane wrażenia (208)
Mantra życia, czyli Twoja droga do mistrzostwa (210)
Mantra marki (216)
Wartościowy czy ważny? (218)
Pozycjonowanie przez wartości (219)
Wartościowy czy lubiany? (223)
Podsumowanie (225)
Rozdział 7. Komunikuj się, zbuduj wpływ i zaznacz swoją obecność (231)

Komunikacja marki - efekt, a nie intencja (233)
Mów ze świadomością celu (233)
Komunikacja marketingowa w pigułce (236)
Zintegrowana komunikacja marki osobistej (240)
Hałas wokół człowieka - czy to kryterium sukcesu? (245)
Grzmisz, mówisz czy szepczesz? (247)
Sześć grzechów głównych związanych z zabieraniem głosu (251)
Co mówi Twój wizerunek, czyli właściwe symbole, "opakowanie" i "rekwizyty" (253)
Bynajmniej. Co ma Polak na języku (255)
Jaką wartość ma Twój głos w kontaktach zawodowych (260)
Jak brzmi Twój cyfrowy głos? (263)
O jedno zdjęcie za dużo (266)
Zauważ mnie! Rzecz o selfie (270)
Jak liczba lajków i hejtów wpływa na Twoje życie (273)
Co Ci ukradł internet? (276)
Content marketing w budowaniu marki osobistej (279)
E-pajęczyna - tkasz czy jesteś uwikłany? (285)
O jeden klik za daleko, czyli Twoje dotychczasowe kryzysy komunikacji marki (290)
Podsumowanie (294)
Rozdział 8. Twoja marka premium. Zmierz swoją skuteczność i świętuj sukces (297)

Marki osobiste. Galeria premium (300)
Personal Brand Manager(c) - profil rekrutacyjny (305)
Wskaźniki do pomiaru sukcesu (307)
O czym powinieneś pamiętać, budując markę osobistą? (312)
Kwintesencja Ciebie (314)
Koniec na dobry początek... (316)
Dodatek. Narzędzia marketingowe użyteczne w komunikacji marki osobistej (317)

Bibliografia (325)

Dane techniczne

Okładka inna
Autor Joanna Malinowska-Parzydło
Tytuł Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą
Rok wydania 2018
Format 14.0x12.5cm
Czyta Joanna Malinowska-Parzydło
Długość zapisu audio 07:47:17
Format zapisu audio mp3

Produkty powiązane

Opinie o książce (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl