Szybka wysyłka 24h

DARMOWE ZWROTY 365 DNI

Bezpieczne płatności

[EN] Marketing 4.0 Moving from Traditional to Digital - Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Dostępność: brak towaru
Cena: 91,00 zł 91.00
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital is the much-needed handbook for next-generation marketing.

Written by the world's leading marketing authorities, this book helps you navigate the increasingly connected world and changing consumer landscape to reach more customers, more effectively. Today's customers have less time and attention to devote to your brand—and they are surrounded by alternatives every step of the way. You need to stand up, get their attention, and deliver the message they want to hear. This book examines the marketplace's shifting power dynamics, the paradoxes wrought by connectivity, and the increasing sub-culture splintering that will shape tomorrow's consumer; this foundation shows why Marketing 4.0 is becoming imperative for productivity, and this book shows you how to apply it to your brand today.

Marketing 4.0 takes advantage of the shifting consumer mood to reach more customers and engage them more fully than ever before. Exploit the changes that are tripping up traditional approaches, and make them an integral part of your methodology. This book gives you the world-class insight you need to make it happen.

Dane techniczne

Okładka twarda z obwolutą
Autor Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Tytuł Marketing 4.0 Moving from Traditional to Digital
Tytuł oryginalny Marketing 4.0 Moving from Traditional to Digital
Rok wydania 2017
Liczba stron 190

Produkty powiązane

Opinie o książce (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl