Optymalizacja obsługi klienta. Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność - Matthew Dixon, Nick Toman, Rick DeLisi
Opis
Obsługa klienta w dzisiejszych czasach to zagadnienie coraz bardziej złożone, które zdążyło już obrosnąć w wiele mitów. Rosnąca konkurencja na rynku zmusza do wzmożonych wysiłków na polu budowania lojalności konsumenta. Wielu menedżerów stawia sobie za cel wprawianie klienta w zachwyt. Co, samo w sobie, bywa spektakularne, ale rozmijające się z tym, co dla konsumenta naprawdę istotne. Innymi słowy, strategia zachwytu jest jak próba wygrania meczu piłki nożnej poprzez zaskoczenie bramkarza strzałami z połowy boiska. Bywa, że raz na jakiś czas to się może udać, ale z pewnością nie jest to taktyka, która będzie przynosiła regularne zwycięstwa w biznesie. Książka bez sentymentów rozprawia się z takimi mitami. Klient, dzwoniąc na infolinię, chce bowiem przed wszystkim jak najszybciej rozwiązać swój problem. Zmuszanie go do podejmowania zbędnego wysiłku jest największym grzechem dzisiejszej obsługi w contact centrach. Autorzy odradza działania ofensywne, a wskazuje zasadność obsługi defensywnej, rozumianej jako zapobieganie frustracji i stratom czasu.
„Minimalizowanie wysiłku klienta przy jednoczesnym zwiększaniu lojalności w stosunku do marki, a wraz z nią - wielkości sprzedaży".
DANIEL F. BALISTIERRI - wiceprezes, Global Service & Experience, MasterCard
„Lektura niewymagająca niemal żadnego wysiłku; pragmatyczne podejście autorów - dokładnie tego nam trzeba, by móc wziąć się za bary z tą globalną biznesową okazją".
DAVID THOMPSON - dyrektor zarządzający, Fusion Contact Centre Services
Dane techniczne
Okładka | miękka |
Autor | Matthew Dixon, Nick Toman, Rick DeLisi |
Tytuł | Optymalizacja obsługi klienta. Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.