Szybka wysyłka 24h

DARMOWE ZWROTY 365 DNI

Bezpieczne płatności

Początkujący menedżer - Loren B. Belker, Jim McCormick, Gary S. Topchik

Dostępność: brak towaru
Cena: 39,90 zł 39.90
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Wydawnictwo: Helion
Kod produktu: 9788324651467

Opis

Książka sprzedana w ponad 200 000 egzemplarzy!


Droga do błyskotliwego zarządzania
Zostałeś menedżerem? Gratulacje! A teraz do roboty! Czy jesteś w stanie tak pokierować swoimi ludźmi, by osiągali jak najlepsze wyniki, a Twój dział funkcjonował bez zarzutu? Czy Twoi podwładni są zmotywowani, a budżet dopięty? Co wiesz na temat zatrudniania, zwalniania i dyscyplinowania ludzi? Czy potrafisz właściwie komunikować się z przełożonymi? Czy jesteś gotowy na to, by stawić czoła nowym wyzwaniom?

Tysiące pytań, a w odpowiedzi tylko jedna książka, należąca już do klasyki zarządzania. Pomogła wielu świeżo upieczonym menedżerom, pokazując w jasny i zrozumiały sposób, jak odnaleźć się w tej nowej roli. Pełna cennych uwag, które obejmują szerokie spektrum zagadnień - od budowania pozytywnej atmosfery w zespole, przez ocenianie wyników podwładnych i zarządzanie czasem, po przywództwo i delegowanie obowiązków - pomoże Ci szybko osiągnąć wspaniałe rezultaty.

Wydanie szóste zostało wzbogacone o rozdziały na temat pozyskiwania zaangażowania podwładnych, pomagania im w jak najlepszym wykorzystywaniu swoich talentów, prowadzenia zebrań, radzenia sobie z problematycznymi członkami zespołu, szkolenia nowych członków zespołu i wypracowywania własnego stylu zarządzania.

Zanim zdobędziesz doświadczenie, posiądź niezbędną wiedzę!

Jim McCormick był dyrektorem operacyjnym piątego największego biura architektonicznego w Stanach Zjednoczonych. Obecnie udziela konsultacji takim firmom jak Accenture, Bank of America, FedEx, Hewlett-Packard, PepsiCo czy Verizon. Mieszka w Estes Park w Kolorado. Zdobył tytuł MBA na Uniwersytecie Kalifornijskim.

Loren B. Belker przez prawie 30 lat pełnił funkcję dyrektora dużej firmy ubezpieczeniowej w środkowozachodniej części Stanów Zjednoczonych. Jest autorem poprzednich wydań Początkującego menedżera.

Gary S. Topchik był partnerem zarządzającym SilverStar Enterprises, Inc., firmy konsultingowej specjalizującej się w rozwojem zarządzania. Jest autorem książek The Accidental Manager oraz Managing Workplace Negativity.

 


Recenzje:

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kolejną propozycję książkową, która z pewnością będzie doskonałą lekturą na długie i jesienne wieczory. Tytuł książki - "Początkujący menedżer" zaintrygował mnie do tego stopnia, iż musiałam sprawdzić co kryje się w jej wnętrzu. Pozycja jest "dla wszystkich menedżerów, którzy pragną udoskonalić swoje umiejętności dla dobra swojego oraz tych, którymi zarządzają".

Książka z pozoru jest jak każda inna, jednak nie dla mnie. Od pierwszych stron zachwyciła mnie swoim prostym i jasnym spojrzeniem na tak złożony proces, jakim jest zarządzanie. Dowiemy się, jakie kroki należy poczynić w chwili otrzymania wiadomości o awansie na menedżera, jak się zaaklimatyzować na nowym stanowisku pracy oraz jak korzystać z władzy. Następnie książka odpowiada na pytanie: "na czym tak na prawdę polega praca menedżera?" oraz: jak postępować z przełożonymi?". Kiedy uda nam się już opanować podstawowe zadania lidera, wgłębiamy się w tajniki skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, tj. rekrutacja i selekcja, szkolenia, motywowanie, oceny okresowe oraz wynagrodzenia. Co więcej - lektura pokazuje jak skutecznie zbudować pozytywny obraz samego siebie, jak delegować obowiązki, oraz jak skutecznie prowadzić zebrania.

Omawiana książka w mojej skromnej biblioteczce jest aktualnie numerem jeden. Z pewnością często będę do niej wracać. Na pewno będzie to przy okazji pisania mojej pracy dyplomowej. Mam również głęboką nadzieję, że w przyszłości pozycja ta będzie moją przewodnią literaturą. Publikacja najbardziej zainteresuje młodych ludzi, którzy awans i karierę menedżera mają jeszcze przed sobą. Jednak menedżerowie z długoletnim stażem z pewnością odnajdą w niej takie zagadnienia, które mogliby zastosować w swojej pracy.

kreatywnyhr.blogspot.com (2013-11-20)

Obecna rzeczywistość gospodarcza wymusza na przedsiębiorstwach konieczność współpracy w strategicznych, często bardzo kosztownych i ryzykownych obszarach działalności, takich jak np. badania i rozwój. Jednocześnie zadania delegowane na pracowników są coraz bardziej złożone, a wiedza i informacja są główną wartością organizacji, czego przykładem może być działalność firm consultingowych. Wszystkie te aspekty wymagają od przedsiębiorstw uwzględnienia tak ważnego czynnika, jakim jest zaufanie. Autorka wnikliwie analizuje różnorodne aspekty zaufania w zarządzaniu, przedstawione w książce teorie popierając badaniami przeprowadzonymi na grupie polskich przedsiębiorstw. Książka jest adresowana do osób zajmujących się badaniami kapitału ludzkiego, menedżerów i specjalistów z zakresu zarządzania i socjologii zarządzania.

Personel Plus (2013-10-14)


Opinie czytelników:

Ciekawa książka, która rzeczywiście jest dla początkujących. Jest to zarys tematów związanych z zarządzaniem przedstawiająca główne idee w sposób prosty i ciekawy. Na pewno jest to pozycja pierwsza spośród wielu, jakie są na drodze osób zaczynającej zarządzać ludźmi.
Szymon

Uważam, że jest to dobra książka. Ukazuje szereg płaszczyzn funkcjonowania menedżera, opisując poszczególne jego obowiązki. Z pewnością warta przeczytania na początku kariery. Techniki i sposoby postępowania w niej opisane przydadzą się nie tylko w sferze służbowej. Książka nie wyczerpuje tematu bycia kierownikiem, podaje jednak punkty w których można się rozwijać.
Jan

Dobrze napisana książka, pomocna w wielu codziennych sytuacjach, na jakie może natrafić początkujący manager. Polecam liderom zespołów i świeżo upieczonym managerom - pomaga uniknąć wielu kosztownych błędów w dziedzinie, w której bardzo trudno jest coś naprawić - w pracy z ludźmi.
Anonim


Spis treści:

Przedmowa do szóstego wydania (7)
Podziękowania (8)
Wstęp (9)
Część I. A więc zamierzasz zarządzać ludźmi (11)

Droga do zarządzania (13)
Pierwsze kroki (17)
Budowanie zaufania i pewności siebie (25)
Okazywanie uznania (29)
Aktywne słuchanie (32)
Zadania nowego menedżera i pułapki, których powinien unikać (37)
Postępowanie z przełożonymi (41)
Wybór stylu zarządzania (47)
Część II. Zmagania z nowymi obowiązkami (51)

Budowanie dynamiki zespołu (53)
Postępowanie z trudnymi pracownikami (58)
Rekrutacja (64)
Szkolenie członków zespołu (74)
Zarządzanie zmianą (80)
Dyscyplinowanie pracownika (83)
O mój Boże! Nie mogę nikogo zwolnić! (92)
Świadomość obowiązującego prawa (102)
Część III. Praca z ludźmi, budowanie relacji i zarządzanie ryzykiem (109)

Żadnych sekretów (111)
Dział zarządzania zasobami ludzkimi (113)
Lojalność (116)
Motywowanie (118)
Gotowość do podejmowania ryzyka (124)
Zachęcanie do inicjatywy i innowacji (129)
Doskonalenie procesów (134)
Różnice pokoleniowe (139)
Część IV. Opisy stanowisk, oceny okresowe i wysokość wynagrodzenia (143)

Sporządzanie opisów stanowisk (145)
Oceny okresowe (148)
Ustalanie wynagrodzeń (159)
Część V. Rozwój i samodoskonalenie (163)

Inteligencja emocjonalna (165)
Budowanie pozytywnego obrazu samego siebie (168)
Zarządzanie czasem (184)
Słowo pisane (192)
Poczta pantoflowa (195)
Delegowanie obowiązków (197)
Poczucie humoru (201)
Organizowanie i prowadzenie zebrań (204)
Na mównicy (211)
Część VI. Człowiek spełniony (217)

Pokonać stres (219)
Równowaga życiowa (223)
To jest klasa... (226)
Podsumowanie (229)

Dane techniczne

Okładka miękka
Autor Loren B. Belker, Jim McCormick, Gary S. Topchik
Tytuł Początkujący menedżer
Tytuł oryginalny The First-Time Manager, 6th Edition
Tłumaczenie Joanna Sugiero
Rok wydania 2013-08-30
Wydanie VI
Format 158x235
Liczba stron 256
Format zapisu audio 8

Produkty powiązane

Opinie o książce (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl