Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych - Marek Skała, Andrzej Mleczko

psychologia zmiany.jpeg
  • promocja
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 26,65 zł 32,90 zł 26.65
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Wydawnictwo: Helion
Kod książki: 9788324638307

Opis

150 skutecznych technik jak wyjść z kryzysu!

Gość specjalny II wydania: prof. Witold M. Orłowski

Ile potrwa światowy kryzys gospodarczy, tego nie wiemy. Potrzebujemy jednak wskazówek, jak go przetrwać. Na szybkie odbicie się od dna nie możemy liczyć, stagnacja sporo potrwa. Dlatego drugie wydanie zostało uzupełnione o rozdział kryzysowy. Pierwsze wydanie tej książki ukazało się niemal na rok przed kryzysem. Zawierało ponad 150 technik, za pomocą których można zbudować lub poprawić dobre relacje - jak się okazuje, najważniejszą rzecz w kryzysie. Efekt tej książki nie znajduje się jednak na jej stronach - ten efekt jest w nas. Już WIESZ, co robić i jak robić. To jednak za mało. Należy jeszcze TO ZROBIĆ. Każda ze 150 technik coś daje, zmniejsza skutki kryzysu, pozwala go unikać w jakimś obszarze, daje wręcz szansę na sukces.

"Gratuluję postępów w pracy nad książką. Nie mogę się doczekać jej publikacji. Przesyłam Ci wprowadzenie, które możesz zamieścić. Powodzenia w pisaniu."
Bob Cialdini

"Marek - TA KSIĄŻKA TO WSPANIAŁA IDEA - i dziękuję, że umieściłeś mnie w tak wspaniałym towarzystwie."
Kevin Hogan

"W zarządzaniu ludźmi najważniejsze jest motywowanie - do lepszej pracy, rozwoju, zmiany. I wszystko to jest w tej książce. Dobra idea - techniki z najwyższej półki - podane są prosto, do zastosowania od zaraz. Osobisty udział największych światowych autorytetów biznesu - Cialdiniego, Hogana, Ury'ego - obok znakomitych komentarzy Andrzeja Mleczki daje tej książce dodatkowe atuty. Chce się ją czytać, dobrze się czyta i warto ją czytać."
Katarzyna Niezgoda

"Żywy język, przystępna forma, liczne praktyczne przykłady. Do tego dowcipne, niekonwencjonalne puenty. To idealna lektura dla osób, które pragną być skuteczne oraz odnosić sukcesy zarówno w biznesie, jak i życiu prywatnym."
Igor Chalupec

"Książka ta jest nowym zjawiskiem w naszej literaturze biznesowej z dwóch co najmniej powodów. Pierwszy to znakomita równowaga między słowem i obrazem - ożywiająca pozycja, która uczy, bawiąc. Drugi to równowaga między mnóstwem sugestii dla praktyków i sporą dawką rzetelnej, pogłębionej refleksji o relacjach między ludźmi. Autor upraszcza, nie spłycając, daje trafne przykłady, wyjaśniając jednoznacznie opisywane idee, reguły i zasady. Lektura dla wszystkich! Książka świetnie smakuje dzięki osobistemu podejściu autora, bezpretensjonalnej opowieści o spotkaniach z wieloma znakomitymi osobistościami świata społecznego, ludźmi pokazywanymi w ujmujący, bezpośredni sposób. Przybliżając autorów, przybliża ich idee."
prof. dr hab. Zbigniew Nęcki


Recenzje

Niejednokrotnie zastanawiałem, się co bardziej skłoniło mnie do zakupu tej książki - jej tytuł, czy widoczne na okładce znane nazwiska wypisane na rakietach, albo jeszcze zabawne i trafiające w sedno rysunki Andrzeja Mleczki wewnątrz książki. A może to wszystko złożyło się na to, że leżąc sobie spokojnie na półce w księgarni, książka ta przekonała mnie, że warto ją mieć w swoim prywatnym księgozbiorze.
Co ciekawe, mimo tego że znałem już większość książek, czy osób, które opisuje Marek Skała w Psychologii zmiany to czytając jeszcze raz, w jego wydaniu niektóre kwestie trafiły do mnie w zupełnie inny sposób niż ja je odebrałem, a inne jeszcze bardziej sobie utrwaliłem.
Rewelacyjny jest też rozdział zatytułowany Guru są wśród nas, który opisuje naszych polskich guru z różnych dziedzin, czy to zarządzania, czy to wystąpień publicznych, networkingu… To uświadomiło mi, że rzeczywiście Guru są wśród nas… trzeba się tylko dobrze rozglądać.
Dużo ciekawych stwierdzeń, podsumowań, przykładów do naśladowania i tego, co bardzo sobie cenię nie tylko w książkach, ale i w życiu - humoru ;)
Polecam! Szczególnie wściekniętym ;)

neoma.pl (2010-01-18)

Najnowsza propozycja wydawnictwa Helion skierowana jest do wszystkich tych, którzy szukają czegoś nowego w swoim życiu, którzy są żądni zmiany. Książka zawiera ponad sto praktycznych technik zaczerpniętych od wielu ludzi, profesorów, księży, guru biznesu.
Kryzys jako wielka szansa. O tym jest ta książka, choć jako pierwsze wydanie powstała półtora roku przed kryzysem. Zawiera 150 technik, za pomocą których można zbudować lub poprawić dobre relacje — najważniejszą rzecz w kryzysie. Nikt samotnie kryzysu nie przetrwa, potrzebni są inni, partnerzy (życiowi i biznesowi) oraz dobre, szczere, rzetelne relacje, które pozwolą na sukces. Czasem także trzeba dokonać zmian w sobie, we własnych relacjach z otoczeniem. I o tym jest ta książka.

bankier.pl (2009-09-22)


Spis treści

Wstęp do wydania pierwszego (8)
Wstęp do wydania drugiego - antykryzysowego (9)
Kryzys - zmiana od katastrofy do szansy (10)

Kryzys, o Boże, straszny KRYZYS! - jako katastrofa (11)
Kryzys jako zwyczajna zmiana (13)
Kryzys jako wielka szansa (17)
Witold M. Orłowski - Kryzys wybuchł w szczęśliwym dla Polski czasie (23)
Rozdział 1. Robert Cialdini. Numer 1 na świecie (25)

Moje spotkania z Bobem (27)
Wywieranie wpływu na ludzi - list od Roberta Cialdiniego (29)
Etyka manipulacji - szmugler, partacz i detektyw (31)
Siła MY (33)
CHWILE MOCY numer jeden i dwa (35)
Metazasada samowyzwalacza (37)
Zasada 1. Wzajemność (39)
Zasada 2. Zaangażowanie i konsekwencja (41)
Zasada 3. Społeczny dowód słuszności (43)
Zasada 4. Lubienie i sympatia (45)
Zasada 5. Autorytet (47)
Zasada 6. Niedostępność (49)
Klucz decyzyjny odpowiedzi na prośbę w wybranych kulturach (51)
Etyczny przewodnik wpływu. Dekalog Roberta Cialdiniego (53)
Rozdział 2. Kilka sprytnych chwytów na samego siebie (55)

Energia podąża za myślą, myśl... (57)
Chcę? - Skąd! Ja muszę!!! (59)
BETIS, ale nie Sewilla... (61)
Tywonkowanie (63)
Myśli/myślało/okazało się (65)
A przejdź sobie po desce... (67)
Afirmacje Piwniczne i nie tylko... (69)
Wizualizuj! - Ale co??? (71)
A gdybym był młotkowym (73)
Z żab w szczury - techniki zwierzęcych guru (75)
Michael Schumacher w bolidzie dysocjacji (77)
Rozdział 3. Stephen R. Covey. Proaktywność i efektywność (79)

Spotkanie ze Stephenem (81)
7 nawyków - idea (83)
Nawyk 1. Bądź proaktywny (85)
Nawyk 2. Zaczynaj z wizją końca (87)
Nawyk 3. Rób najpierw to, co najważniejsze (89)
Nawyk 4. Myśl w kategoriach wygrana-wygrana (91)
Nawyk 5. Staraj się najpierw zrozumieć, potem być zrozumianym (93)
Nawyk 6. Twórz synergię (95)
Nawyk 7. Ostrz piłę (97)
Nawyk 8. Toż to cała nowa i gruba książka (99)
Rozdział 4. Pokaż mi swego GURU, a powiem Ci... (101)

Wściec się to nie wszystko - szukaj GURU! (103)
Każdy swego GURU ma lub powinien mieć! (105)
Philip Kotler - GURU szczególny (107)
Kevin Hogan - Matko Boska?! Tak tanio?! (109)
Russell Crowe - What you give out, you'll get back (111)
Chris Daffy - Ucz się od misia Henry'ego (113)
Tom Peters - Obserwuj świat i myśl! (115)
Brian Tracy - Cztery miliony ludzi!!! (117)
Renée Mauborgne i W. Chan Kim - Twórcy i żeglarze Blue Ocean (119)
William L. Ury - Pomiędzy TAK i NIE (121)
Rudolph W. Giuliani - Na wesela możesz chodzić, na pogrzeby musisz! (123)
Rozdział 5. Rozglądaj się - GURU są wśród nas (125)

Wojciech Eichelberger - Dobry Opiekun, ból egzystencji (127)
Barbara Skała, Magda Skała, Ewelina Skała - 3 Skały różne - ucz się od dzieci (129)
Małgorzata Tomankiewicz - Komandosi dadzą radę! (131)
Tomasz Kammel - Nie kucaj! - rzecz o tremie - I nie tykaj! (133)
Robert Krool - Jedni szukają powodu, inni sposobu (134)
Piotr Stós - Napieramy, nalegamy (137)
Marek Rożalski - Pierwsza i Druga Metafora Rożala (139)
Grzegorz Turniak - Odpuść sobie, przyjacielu (141)
Rozdział 6. To niedobre NLP (143)

Neurolingwistyczne programowanie straszy i wciąga (145)
Pozycje, ale nie te ;-) - teoria (146)
Pozycje, ale nie te ;-) - schemat praktyczny (147)
Tylko mi NIE PRÓBUJ... (149)
...ale, bo... (151)
Na wszystkich poziomach - Dilts (152)
Na wszystkich poziomach - Dilts - Kim jestem? (153)
Na wszystkich poziomach - Dilts - Co jest możliwe?! (155)
Małpowanie, czyli technika modelowania (157)
Metaprogramy - ile razy? (159)
Metaprogramy - kilka innych do wyboru? (161)
Zamów nowe ramki (163)
Rozdział 7. Między Marsem i Wenus (165)

Sikanie obok jaskini i grupa wsparcia (167)
Dlaczego facet ogląda się za kobietami? (169)
Nie słuchaj, jak mówię (171)
Jestem twoim mężem, nie przyjaciółką, czyli o emocjach (173)
Męska intuicja (175)
Jak sekretarek z monterką, czyli synchroniczność/sekwencyjność (177)
Kobieta zmienną jest (179)
Odwieczna walka płci - chyba męskiej! (181)
A może ... - rzecz o winie i scenariuszach (183)
Kobieta na górze, mężczyzna na dole, czyli o punktowaniu (185)
Jednak i z Marsa, i z Wenus - podsumujmy (187)
Megalityczny Dekalog (189)

MEGALITyczny DEKALOG BIZNESOWY AUTORA (191)

Dane techniczne

Okładka miękka
Autor Marek Skała, Andrzej Mleczko
Tytuł Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych
Wydanie II rozszerzone
Format B5
Liczba stron 192
Format zapisu audio 8

Książki powiązane

Opinie o książce (0)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Paczka w Ruchu - MINI) już od 190,00 zł.
Bezpieczne zakupy
  • Szybkie przelewy Przelewy24.pl
  • Szybkie przelewy Blue Media
  • Przelewy tradycyjne, Płatność za pobraniem, Pro-forma
  • Płatność BITCOIN
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (365 dni na zwrot towaru - bez podawania przyczyny)
  • Szyfrowane dane i transakcje
  • Szybka wysyłka: dziś kupujesz - dziś wysyłamy
  • Dostawa do wszystkich krajów świata
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
greeting_dialog_display="hide"
Sklep internetowy Shoper.pl