W market[r]ingu - Gary Vaynerchuk

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 58,00 zł 58.00
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
Kod książki: 9788363566401

Opis

Media społecznościowe porównane do boksu, a przestrzeń w której się budują do ringu- takie odważne metafory znajdziesz w książce znanego z pewności siebie, charyzmatycznego Gary ego Vaynerchuka - guru w dziedzinie mediów społecznościowych.

"W market (r) ingu" to książka kompas za pomocą którego odnajdziesz się w przestrzeni sprawdzonych strategii marketingowych.

 

 

Z książki dowiesz się:

- jak komunikować się z klientem za pośrednictwem mediów społecznościowych

- jak tworzyć w mediach wartościowy przekaz, który przyciągnie uwagę klienta

- teoretyczne aspekty dotyczące zjawiska social mediów i tego jak wpływają na nasze życie

- jak praktycznie działa konkretna marka na platformach marketingowych.


Tą pozycję książkowa możesz traktować jako formę szkolenia z zakresu budowania dialogu z klientem niezależnie od tego na jakiej platformie społecznościowej zamierzasz działać w swoim biznesie.

 

5 lekcji od Gary'ego:

1. Zależy mi - Przyciągam do siebie masę ludzi - ale nie dlatego, że jestem ekstrawertykiem, jestem najlepszy lub emanuję charyzmą. Przyciągam ich bo mi zależy.

2. Poznaj swoją markę osobistą - Musisz zrozumieć swoje własne DNA. Nie rób czegoś bo ja to robię, Steve Jobs czy Mark Cuban. Poznaj swoją markę osobistą i bądź jej wierny.

3. Biznes to maraton - Kiedy słyszę pytanie o stopniu zwrotu z inwestycji z Mediów Społecznościowych wiem dlaczego tak wiele firm upada. Większość firm nie nastawia się na przebycie biznesowego maratonu. Oni nastawiają się na sprint. Nie zajmują się lifetime value czy zatrzymaniem klientów. Zajmują ich krótkoterminowe cele.

4. Dalekowzroczny lider - Media Społecznościowe wymagają od biznesowych liderów, aby zaczęli patrzeć na sprawy jak właściciele małych sklepów. To oznacza przyjęcie pozycji długoterminowej oraz unikania krótkoterminowych puków odniesienia do pomiaru biznesowych postępów. To wiąże się bezpośrednio z pokazaniem osobowości, serca oraz duszy ludzi którzy kierują biznesem na każdym poziomie.

5. Marka dojrzewa w czasie, jak małżeństwo. Więź jaką czujesz do swojego współmałżonka po latach jest inna niż jak spotkaliście się po raz pierwszy. Zauroczenie i nowość zamienia się w komfort i głębie.

 

Gary Vaynerchuk - ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu „New York Times”. W książce „W market[r]ingu” hojnie dzieli się z czytelnikami swoimi niezawodnymi sposobami na przykucie uwagi klientów, w pełnym chaosu świecie social media. Jak na Gary'ego przystało robi to w dość nietypowy sposób. Działania w social media sprowadza do... walki na ringu. Najpierw „prawy sierpowy” czyli kolejna kampania, która ma przynieść wymierne korzyści, konkretne zyski. Potem mocny „lewy prosty” czyli tworzenie takiego przekazu, który zaangażuje klienta do tego stopnia, że stanie się fanem Twojej marki.

 

Dane techniczne

Okładka miękka
Autor Gary Vaynerchuk
Tytuł W market[r]ingu

Książki powiązane

Opinie o książce (0)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Paczka w Ruchu - MINI) już od 190,00 zł.
Bezpieczne zakupy
  • Szybkie przelewy Przelewy24.pl
  • Szybkie przelewy Blue Media
  • Przelewy tradycyjne, Płatność za pobraniem, Pro-forma
  • Płatność BITCOIN
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (365 dni na zwrot towaru - bez podawania przyczyny)
  • Szyfrowane dane i transakcje
  • Szybka wysyłka: dziś kupujesz - dziś wysyłamy
  • Dostawa do wszystkich krajów świata
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
greeting_dialog_display="hide"
Sklep internetowy Shoper.pl