Wszechświat w skorupce orzecha - Stephen Hawking (oprawa twarda)
Opis
STEPHEN HAWKING jest jednym z najbardziej wpływowych myślicieli naszych czasów; słynie nie tylko ze śmiałości swych koncepcji, ale również z jasności, z jaką potrafi je przedstawić. Dzięki Krótkiej historii czasu — jego fenomenalnemu bestsellerowi (sprzedano wiele milionów egzemplarzy) — czytelnicy na całym świecie zapoznali się z fascynującymi koncepcjami fizyki teoretycznej.
Teraz, w nowej, bogato ilustrowanej książce, Hawking opowiada o najważniejszych odkryciach teoretycznych dokonanych od czasu opublikowania Krótkiej historii czasu. Zapoznaje czytelników z aktualnymi badaniami w dziedzinie fizyki teoretycznej, w której prawda jest często dziwniejsza niż fikcja, oraz wyjaśnia w prosty sposób zasady rządzące wszechświatem.
Podobnie jak wielu innych uczonych profesor Hawking dąży do poznania świętego Graala fizyki — teorii wszystkiego, która decyduje o losach kosmosu.
W książce Wszechświat w skorupce orzecha opowiada o swoich próbach rozwikłania tajemnic kosmosu — od supergrawitacji do supersymetrii, od teorii kwantów do teorii M, od holografii do dualności. Jego fascynująca intelektualna przygoda polega na próbie „połączenia ogólnej teorii względności Einsteina z ideą Feynmana wielu możliwych historii wszechświata, tak by otrzymać jednolitą teorię opisującą wszystkie zdarzenia we wszechświecie".
Wraz z Hawkingiem docieramy do frontu nauki, by sprawdzić, czy superstruny i p-brany stanowią ostateczne rozwiązanie zagadki wszechświata.
Wszechświat w skorupce orzecha jest obowiązkową lekturą dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć wszechświat, w którym żyjemy.
Dane techniczne
Okładka | twarda z obwolutą |
Autor | Stephen Hawking |
Tytuł | Wszechświat w skorupce orzecha |
Tytuł oryginalny | The Universe In The Nutshell |
Tłumaczenie | Piotr Amsterdamski |
Rok wydania | 2014 |
Format | 19.5x26.0 |
Liczba stron | 216 |
Format zapisu audio | 8 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.