Pakiet: rozwiń swój biznes i przedsiębiorczość III - Biblia e-biznesu 3.0 + Mózg na zakupach
Produkty w zestawie
Aby dodać zestaw do koszyka, wybierz wymagane warianty dla każdego z produktów.
Biblia e-biznesu 3.0 - Maciej Dutko
Wydawnictwo: Helion
Ilość w zestawie: 1 szt.
Cena poza zestawem 169,00 zł
Taniej w zestawie!CAŁA WIEDZA O E-BIZNESIE W JEDNYM MIEJSCU
... to marzenie zrodziło się kilka lat temu. Maciej Dutko, przedsiębiorca, inwestor, szkoleniowiec i audytor, głowił się wówczas, jak zebrać możliwie cenną i praktyczną wiedzę dla e-sprzedawców, która pomoże im szybko i sprawnie zwiększyć zyski przy minimalnym nakładzie czasu i pieniędzy. Galopująca konkurencja i postępujące rozdrobnienie rynku, nadpodaż produktów i czerwony ocean „cenodajek”, spadające zyski i malejące zwroty z inwestycji, coraz trudniejszy i drożejący marketing, nowe i niełatwe narzędzia, strategie i trendy, coraz bardziej kapryśny i roszczeniowy klient, ciągłe zmiany w prawie i podatkach — to wszystko sprawiło, że brak dobrego i kompleksowego poradnika z roku na rok stawał się boleśniejszy dla każdego e-przedsiębiorcy.
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży - A. K. Pradeep
Wydawnictwo: Helion
Ilość w zestawie: 1 szt.
Cena poza zestawem 59,00 zł
Taniej w zestawie!Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu
Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.