
Wydawnictwo
-
akademia internetu (2)
-
Aktywa (1)
-
ARTEFAKT (1)
-
Ekomercyjnie.pl (1)
-
Feeria (1)
-
Fijor Publishing (2)
-
Grupa Marketer (1)
-
Helion (7)
-
Imker (1)
-
Infomedia Group Sp. z o.o. Sp.k. (1)
-
Karol Froń (1)
-
Mintbooks (2)
-
MT Biznes (4)
-
One Press (2)
-
Onepress (3)
-
OSM Power (12)
-
PWN (3)
-
Sine Qua Non (1)
-
Studio Emka (2)
-
Umysł Miliardera (1)
-
wieszwiecej.com (2)
-
Złote Myśli (1)
Okładka
Wysyłka w
Cena
-
od
do
Nowość
Siła subskrypcji - John Warrillow

Ten rzetelnie opracowany przewodnik po biznesie subskrypcyjnym jest połączeniem teorii i praktyki. Autor nie tylko podaje mnóstwo danych z konkretnych firm, ale podpowiada też, jak skutecznie sprzedawać subskrypcje, jak ograniczyć rezygnacje i jakie parametry stosować do oceny zdrowego biznesu.
Dziś niemal wszystko, czego potrzebuje klient, dostanie w subskrypcji. Produkty, usługi, opiekę, a nawet prestiż i święty spokój. Bo ekonomia subskrypcji się opłaca.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
[EBOOK] Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy - Łukasz Kusak
![[EBOOK] Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy - Łukasz Kusak](/environment/cache/images/300_300_productGfx_1375/21.webp)
„Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy” to najświeższy podręcznik e-commerce, który pozwoli Ci sprawnie opanować tematykę związaną z budową, prowadzeniem i rozwojem sklepu internetowego.
Zarządzający sklepem internetowym, aby skutecznie wykonywać swoje zadania powinien dostrzegać szeroki horyzont, patrzeć na swój sklep całościowo, rozumieć relacje pomiędzy poszczególnymi zagadnieniami.
Nie musi być specjalistą w zakresie handlu elektronicznego, nie musi znać wszelkich detali technicznych. Natomiast powinien wiedzieć wystarczająco dużo, aby potrafić rozmawiać ze swoimi pracownikami, podwykonawcami i partnerami handlowymi.
Tylko znając podstawy całości tematyki nie pozwolisz się naciągnąć na drogie, nieskuteczne usługi. Będziesz wiedział więcej niż próbujący Ci sprzedać te usługi handlowcy. I nie będziesz od nich uzależniony. A kiedy już zdecydujesz się skorzystać z ich pomocy, będzie to pomoc na Twoich warunkach.
W książce znajdziesz:
- zasady konstruowania skutecznej, sprzedającej strony
- sposoby optymalizacji serwisu pozwalające na szybkie wzrosty pozycji w wyszukiwarkach
- źródła pozyskiwania kwalifikowanego ruchu na Twojej stronie
- sposoby budowania i utrzymywania reputacji SuperSprzedawcy
- rozwiązania prawne związane z Rodo, dokumentowaniem transakcji
- kilkadziesiąt skutecznych i sprawdzonych rozwiązań na prowadzenie biznesu
- zestawienie narzędzi do monitorowania rynku i konkurencji
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: Natychmiast (do 90 min.)
[MP3] Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy - Łukasz Kusak
![[MP3] Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy - Łukasz Kusak](/environment/cache/images/300_300_productGfx_1377/21.webp)
„Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy” to najświeższy podręcznik e-commerce, który pozwoli Ci sprawnie opanować tematykę związaną z budową, prowadzeniem i rozwojem sklepu internetowego.
Zarządzający sklepem internetowym, aby skutecznie wykonywać swoje zadania powinien dostrzegać szeroki horyzont, patrzeć na swój sklep całościowo, rozumieć relacje pomiędzy poszczególnymi zagadnieniami.
Nie musi być specjalistą w zakresie handlu elektronicznego, nie musi znać wszelkich detali technicznych. Natomiast powinien wiedzieć wystarczająco dużo, aby potrafić rozmawiać ze swoimi pracownikami, podwykonawcami i partnerami handlowymi.
Tylko znając podstawy całości tematyki nie pozwolisz się naciągnąć na drogie, nieskuteczne usługi. Będziesz wiedział więcej niż próbujący Ci sprzedać te usługi handlowcy. I nie będziesz od nich uzależniony. A kiedy już zdecydujesz się skorzystać z ich pomocy, będzie to pomoc na Twoich warunkach.
W książce znajdziesz:
- zasady konstruowania skutecznej, sprzedającej strony
- sposoby optymalizacji serwisu pozwalające na szybkie wzrosty pozycji w wyszukiwarkach
- źródła pozyskiwania kwalifikowanego ruchu na Twojej stronie
- sposoby budowania i utrzymywania reputacji SuperSprzedawcy
- rozwiązania prawne związane z Rodo, dokumentowaniem transakcji
- kilkadziesiąt skutecznych i sprawdzonych rozwiązań na prowadzenie biznesu
- zestawienie narzędzi do monitorowania rynku i konkurencji
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: Natychmiast (do 90 min.)
50 praw marketingu Kotarbińskiego - Jacek Kotarbiński

„50 praw marketingu Kotarbińskiego” to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej 30 lat swojego doświadczenia zawodowego w marketingu. W żartobliwej formie przedstawia nieformalne prawa rządzące działaniami marketingowymi. To zbiór bardzo konkretnych i cennych wskazówek dla przedsiębiorców małych, dużych i średnich oraz marketerów. Wszystkie inspirowane praktyką zawodową autora, wzbogacone anegdotami i przykładami z życia.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Bądź bezpieczny w cyfrowym świecie - Marcin Pieleszek

Większość z nas nie jest w stanie wyobrazić sobie dnia bez internetu. Dostęp do informacji, kontakt ze znajomymi, zakupy w sieci, przelewy online, wirtualna edukacja... Nowy, wspaniały świat wszechobecnej technologii, która oferuje nieograniczone możliwości. Niestety, w świecie tym obecni są nie tylko ludzie prawi. Sieć, a wraz z nią my sami, coraz częściej pada ofiarą nieuczciwych członków cyfrowej społeczności. Z miesiąca na miesiąc rośnie liczba przestępstw dokonywanych w internecie. Pojawiają się programy, które paraliżują całe firmy, organizacje, instytucje itd., narażając je na bardzo dotkliwe straty. Zwykli ludzie tracą pieniądze jako ofiary wyłudzeń lub po prostu włamań na konta bankowe.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Biznes ci ucieka + Jak radzić sobie z porażką (nie tylko w biznesie) – Marcin Osman CD

Jedyny taki Pakiet Audiobookowy - 2 książki Marcina Osmana na jednej płycie!
Książka Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie + Książka Biznes Ci Ucieka.
Książka "Biznes ci ucieka" jest zapisem doświadczeń, refleksji, spostrzeżeń i najważniejszych, cennych lekcji, które Marcin Osman odebrał od życia na przestrzeni ostatnich lat.
W książce "Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie" Marcin Osman przedstawia swoje doświadczenia, oraz lekcje które i Ty będziesz mógł zaimplementować do swojego życia, po to aby móc szybciej radzić sobie z porażkami, które pojawiają się w życiu każdego (nie tylko) przedsiębiorcy.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Copywriting internetowy - Maciej Dutko

Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym?
Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią na często powtarzane pytania na temat pisania perswazyjnych ofert. To pytania, z jakimi spotykam się od lat podczas prowadzonych szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych i MBA, ale także te, które pojawiają się na licznych forach dyskusyjnych w Sieci.
Ufam, że ich rozpracowanie pozwoli Ci uzyskać odpowiedzi na najważniejsze kwestie związane z copywritingiem!
Maciej Dutko
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Dlaczego NETWORKING nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić - Maciej Gnyszka

Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W tradycyjnym rozumieniu to po prostu wymiana informacji i zasobów oraz wzajemne poparcie. Wszystko to jest możliwe dzięki sieci dobrych kontaktów. W 2006 roku w Polsce zaczęła działać BNI — największa organizacja rekomendacji biznesowej na świecie. To właśnie jej przedstawiciele pokazali nam, jak powinien wyglądać współczesny, nowoczesny networking, który zwiększa potencjał naszych firm i organizacji, pomaga budować sieć kontaktów, zaś w długiej perspektywie przynosi pokaźne zyski. Niestety, wiele firm próbujących stosować zasady networkingu nie odnotowuje poprawy sytuacji. Dlaczego ten sposób w niektórych przypadkach nie działa?
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online. - Grupa Marketer

Zastanawiasz się, co w polskim e-commerce działa, a co stanowi największe wyzwanie? Szukasz sprawdzonych wskazówek, dzięki którym usprawnisz i rozwiniesz swój sklep internetowy oraz zwiększysz sprzedaż online?
Książka „E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online” to praktyczny poradnik stworzony przez ikomersiaków dla ikomersiaków.
Autorzy książki – właściciele sklepów internetowych i praktycy sprzedaży – udzielają lekcji prowadzenia sklepu internetowego. Dają wiele dobrych rad, opisują sprawdzone rozwiązania oraz wnioski z często kosztownych błędów, jakie przydarzyły się im w e-commerce.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Filozofia Hustle - N.Patel, P.Vlaskovits, J. Koffler

„Aby lepiej zrozumieć siebie – nie myśl. W prostych słowach: bierz się za hustling”.
Na pewno znasz to uczucie, gdy po dniu pełnym pracy czujesz kompletne wypalenie. Nie jesteś zadowolony, nie widzisz efektów, nie odnosisz sukcesów. Jeszcze inaczej. Wkładasz w to, co robisz całą swoją siłę, masz talent, masz wykształcenie i… wciąż nie odnosisz sukcesów. A co najważniejsze nie widzisz w tym sensu, nie realizujesz siebie, nie zarabiasz, nie żyjesz.
Gdzie podziały się Twoje marzenia?
„Jesteśmy chłopcami do bicia, walczącymi z systemem, który działa przeciwko nam i wydusza z nas życie”. Pracujemy ponad siły, zapominając o sobie, nie znając siebie. Pracujemy ponad siły, bo chcemy coś osiągnąć. Chcielibyśmy inaczej, myślimy o tym, planujemy to i zwykle na tym się kończy. Brakuje nam czasu i energii, żeby się realizować. Błędne koło.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Google Hacking - Patrycja Hrabiec-Hojda, Justyna Trzeciakowska

Google Hacking, to książka, której cel wyjaśnia sam podtytuł: jak szukać w Google, aby zarabiać pieniądze, budować biznes i ułatwić sobie pracę. Ta książka powstała, by pokazać, jak zaawansowanym narzędziem jest Google i jak często nie wykorzystujemy jego potencjału.
Wierzymy, że Google Hacking… pomoże Ci wystartować z profesjonalnym wyszukiwaniem informacji on-line, rozbudzi Twoją ciekawość i zainspiruje do stworzenia wielu owocnych kwerend.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Grywalizacja w praktyce - Yu-kai Chou

Grywalizacja – przelotna moda czy narzędzie, które może przynieść realne rezultaty w biznesie i codziennym życiu? Yu-kai Chou, uznany na całym świecie ekspert w tej innowacyjnej dziedzinie, nie ma co do tego wątpliwości. Jak udowadniają licznie przytaczane przez niego przykłady, odpowiednio wdrożona grywalizacja potrafi być ultraskuteczna w zaskakująco wielu obszarach.
Jego autorski model o nazwie Oktaliza ukazuje, że wbrew powszechnym przekonaniom stosowanie elementów gier w sprzedaży czy marketingu to coś znacznie więcej niż zwykłe ograniczanie się do punktów, tabeli lub rankingów. Metoda ta nawiązuje do ośmiu Motywatorów trafnie oddających sedno ludzkiej natury popychającej nas do określonych działań.
„Grywalizacja w praktyce” to obowiązkowa lektura dla:
- przedsiębiorców prowadzących działania w internecie,
- specjalistów do spraw mediów społecznościowych,
- ekspertów w dziedzinach sprzedaży i marketingu,
- właścicieli sklepów internetowych,
- każdej osoby, która chce zgłębić temat ludzkiej motywacji.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Hipnotyczny Marketing - Joe Vitale

Jak dzięki trzem krokom strategii hipnotycznego marketingu zrobić fortunę online?
"Jak Można Zwiększyć Zyski Swojej Firmy od Kilkudziesięciu do Kilkuset Procent?"
Drogi przyjacielu,
Może to się już i Tobie przytrafiło.
Nadchodzi czas w życiu każdego z nas, gdy musimy przestać martwić się o zarabianie pieniędzy z tego, co robimya zacząć myśleć o tym, jak pomóc innym.
Ten czas nastał dla mnie 29 grudnia 2001 roku. To były moje 48 urodziny. To było dla mnie ważne wydarzenie.
Przecież nikt z nas nie wie, ile jeszcze czasu nam zostało.
Zastanawiałem się nad całym moim życiem i zdałem sobie sprawę, że choć kiedyś zmagałem się, głodowałem, a nawet zbankrutowałem, teraz jestem w punkcie, w którym życie jest piękne.
Żyję w przepięknym domu w malowniczych, górzystych, wiejskich terenach w okolicach Austin, w stanie Texas. Jeżdżę luksusowymi samochodami. Mam piękną, inteligentną kobietę, która mnie kocha.
Moje książki są bestsellerami.
I mam wystarczająco wiele pasywnego przychodu ze wszystkiego, czego do tej pory dokonałem, że nie muszę nic już więcej robić.
Życie jest piękne.
Wtedy właśnie zadałem sobie pytanie, które zmieniło moje życie: Co dalej?
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Instagram. Bez filtra - Sarah Frier

Najlepsza biznesowa książka roku 2020 według Financial Times.
Przeczytaj niepublikowaną dotąd historię powstania Instagrama i starcia jej idealistycznych twórców z agresywną polityką giganta – Facebooka.
W 2010 roku Kevin Systrom i Mike Krieger uruchomili fotograficzny serwis społecznościowy połączony z prostą aplikacją mobilną. W krótkim czasie Instagram stał się niezwykle popularny, również za sprawą celebrytów udostępniających na tej platformie mniej lub bardziej prywatne zdjęcia i filmy. Po niecałych dwóch latach firmę, w której zatrudniano wówczas zaledwie trzynaście osób, kupił Facebook, płacąc legendarną sumę miliarda dolarów.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Jak założyć sklep internetowy? - Krzysztof Bartnik

„Jak założyć sklep internetowy? Praktyczne porady na start e-biznesu” to zbiór najlepszych i najciekawszych poradników czy artykułów na temat zakładania sklepu internetowego, jakie kiedykolwiek zostały opublikowane na łamach serwisu eKomercyjnie.pl.
Zbuduj swój wymarzony sklep internetowy w oparciu o wiedzę praktyków! Lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce rozpocząć handel w Internecie.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Książki idealne do NETWORKU - Osman, Kruk, Vaynerchuk, Patel, Vlaskovits, Koffler, John

Sprzedawaj więcej - 100 sprawdzonych strategii - Marcin Osman, Kamila Kruk
Przebij się - Gary Vaynerchuk
Filozofia Hustle - N. Patel, P. Vlaskovits, J. Koffler
Kim jesteś - Kamila Kruk
Biznes ci ucieka - Marcin Osman
Siła przedsiębiorczości - Daymond John
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Lead Generation. 201 złotych rad pozyskiwania klientów przez telefon - Karol Froń

Czy chciałbyś już od jutra sprzedawać o 35% więcej niż do tej pory? Ta książka jest dla Ciebie. To zbiór konkretnych wskazówek i tipów, których zastosowanie w rozmowie handlowej, da Ci natychmiastowe efekty.
Książka ta tak samo jak poprzednie powstała dzięki moim fanom i klientom, którzy niezmiennie od początku mojej kariery coacha poszukują rady, jak pozyskiwać więcej klientów i odnieść sukces w sprzedaży swoich produktów. Niestety nie ma złotego środka, który jak za pomocą czarodziejskiej różdżki sprawi, że nagle każdy sprzedawca będzie realizował swój cel.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Maciej Dutko: Go and bargain! Zen of negotiations

You have been negotiating your entire life: in kindergarten, at school, at work, at home, while shopping, in business… Sometimes however bargaining is accompanied by disputes, claims or even harm to one of the parties involved. Unnecessarily.
Thanks to this book, you will learn how to negotiate in a smart and conscious way, so as instead of taking the advantage and winning at all cost reach the balance and profits for each of the parties.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Magia Instagrama - Mirosław Skwarek

PRAKTYCZNY PORADNIK I DROGA DO SUKCESU
Instagram, to medium społecznościowe, które od kilku lat przeżywa prawdziwy rozkwit. W czasie, gdy popularność Facebooka spada, Instagram wciąż zyskuje na znaczeniu, docierając do coraz większej liczby użytkowników. Prosty przekaz w postaci zdjęć lub filmów, okraszony kilkoma słowami komentarza, odpowiednimi hashtagami i linkiem w bio - to wszystko, co potrzebne, by dotrzeć do swojej docelowej grupy i stać się influencerem na Instagramie. Ale czy to naprawdę taka łatwa sprawa?
Niezupełnie. Na Instagramie działa obecnie około 9 milionów Polaków. Wielu z nich jedynie pasywnie korzysta z platformy, przeglądając treści innych lub sporadycznie publikując własne posty. Jednak nie o takich instagramerach jest ta książka. Istnieje grono osób, które publikują tam regularnie, merytorycznie i w doskonale przemyślany sposób, budując dzięki Instagramowi ogromne zasięgi oraz markę osobistą. Dzięki temu często osiągają także znaczne dochody. Konkurencja jest duża, ale możliwości są otwarte dla każdego. Jeśli więc marzysz o byciu influencerem na Instagramie, ta książka ujawni przed Tobą ich tajemnice i pomoże zdobyć tyle obserwujących, ile tylko sobie zażyczysz.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny