
Wydawnictwo
-
akademia internetu (2)
-
Aktywa (1)
-
ARTEFAKT (1)
-
Ekomercyjnie.pl (1)
-
Feeria (1)
-
Fijor Publishing (2)
-
Grupa Marketer (2)
-
Helion (8)
-
Imker (1)
-
Infomedia Group Sp. z o.o. Sp.k. (1)
-
Karol Froń (1)
-
Mintbooks (2)
-
MT Biznes (6)
-
One Press (2)
-
Onepress (3)
-
OSM Power (12)
-
PWN (3)
-
Sine Qua Non (1)
-
Studio Emka (1)
-
Umysł Miliardera (1)
-
wieszwiecej.com (2)
-
Wojciech Woźniczka (1)
-
Złote Myśli (1)
Okładka
Wysyłka w
Cena
-
od
do
Nowość
Metawersum. Jak internet przyszłości zrewolucjonizuje świat i biznes - Matthew Ball

Co w istocie kryje się pod nazwą metawersum?
Jak wyjaśnia w niniejszej książce Matthew Ball – pionier, teoretyk i inwestor kapitału wysokiego ryzyka – metawersum ma postać trwałej i wzajemnie połączonej sieci trójwymiarowych wirtualnych światów. W przyszłości posłuży jako brama do większości doświadczeń w internecie, będzie również bazą dla znacznej części świata fizycznego. Dotychczas ta idea pojawiała się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej i gier wideo, obecnie ma szansę zrewolucjonizować każdą branżę i aktywność – od finansów i opieki zdrowotnej po edukację, dobra konsumpcyjne, planowanie miast, randkowanie i wiele innych. Wkrótce jako integralna część metawersum będziemy w nim zanurzeni, będziemy w nim żyć, pracować i wypoczywać. Co ważne, nie wymaga ono żadnych nowych urządzeń. Już dziś każdego dnia setki milionów ludzi za pomocą wszelkiego rodzaju urządzeń, od iPada Pro po telefony z Androidem za 300 zł, mają dostęp do trójwymiarowych wirtualnych światów wysokiej jakości, renderowanych w czasie rzeczywistym. Wygrają ci, którzy wykażą się zdolnością przewidywania! Ball omawia wyzwania związane z zarządzaniem metawersum, bada rolę Web3, blockchainów i NFT oraz przewiduje wygranych i przegranych nadciągających zmian. A co najważniejsze, przeprowadza też analizę szeregu niemal nieograniczonych sposobów wykorzystania wirtualnego uniwersum w biznesie.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Netflix. To się nigdy nie uda - Marc Randolph

Idea, wiara i przekonanie. Opowieść o tym, jak powstawał Netflix.
Ta książka jest nie tylko opowieścią z pierwszej ręki o początkach legendarnego przedsiębiorstwa. To także odpowiedź na fundamentalne pytania o podejmowanie ryzyka tak w interesach, jak i w życiu prywatnym: Jak zacząć? Jak przetrwać rozczarowanie i klęskę? Jak poradzić sobie z sukcesem? Czym w ogóle jest sukces? Od pomysłu, przez budowanie zespołu, aż po świadomość, kiedy należy odpuścić.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Nie sprzedawaj! #Pozwólkupić - Wojciech Woźniczka

Ludzie nie lubią, kiedy im się coś sprzedaje. Uwielbiają jednak kupować. Lubią mieć poczucie, że sami dokonują wyboru. Tymczasem wokół nas toczy się nieustająca walka o naszą uwagę. Każdy, poprzez swój przekaz marketingowy czy też czysto handlowy, próbuje nam coś sprzedać. Ten model jednak nie działa. Wystarczy, abyś przypomniał sobie ostatni telefon z call center , podczas którego coś próbowano Ci sprzedać. Kupiłeś? A być może rzuciłeś słuchawką albo najzwyczajniej zbyłeś dzwoniącego dobrze brzmiącą wymówką. Jednocześnie umiejętność sprzedaży jest jedną z najbardziej pożądanych we współczesnym świecie.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw - Grzegorz Miłkowski

Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem, że skoro chętnie i regularnie korzysta z udostępnianych przez firmę informacji, to w pewnym momencie skorzysta także z jej oferty.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Nieruchomościowe seppuku - Maciej Dutko

W “Nieruchomościowym seppuku” znajdziesz mnóstwo cennych informacji, dzięki którym zaczniesz tworzyć wyjątkowo skuteczne oferty w krótkim czasie. Dowiesz się, jakich jest 15 błędów najczęściej popełnianych przez autorów ofert, poznasz ponad 310 pouczających przykładów oraz znajdziesz 190 konkretnych rad, dzięki którym sprzedaż wzrośnie, a nawet pozwoli uzyskiwać ceny znacznie wyższe od rynkowych. Znajdziesz również porady, jak własnoręcznie robić dobre zdjęcia nieruchomości za pomocą smartfona, dzięki czemu unikniesz inwestowania w drogi sprzęt czy fotografa. Autor przedstawia składający się z 5 elementów wzorzec bazowy służący do tworzenia wyjątkowo skutecznych ofert, podaje też techniki uatrakcyjniania ofert, po zastosowaniu których Twoje oferty będą przyciągać uwagę znacznie szerszej rzeszy klientów i skrócą czas rotacji kolejnych nieruchomości.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Nikt nie chce czytać Twojego g*wna - Steven Pressfield

Istnieje mantra, która znają jedynie prawdziwi pisarze, naśladowcy jej nie zrozumieją - Nikt nie chce czytać Twojego g*wna.
Uznanie tej prawdy to pierwszy krok w transformacji z amatora w profesjonalistę.
„Jeśli chcesz pisać i być rozpoznawalnym, musisz to robić sam".
Tytuł tej książki jest pierwszą i najważniejszą lekcją, jaką poznaje każdy pisarz, oraz nauczysz się jej pierwszego dnia w reklamie. Nikt nie chce czytać twojego g*wna. Mam na myśli twoje reklamy. Ludzie nienawidzą reklam. Nienawidzą reklam telewizyjnych. Ty pewnie również. Reklamy to najlepsza motywacja do sięgnięcia po pilot.
Dotyczy to oczywiście każdego rodzaju pisma - i każdej innej sztuki. Jeśli mi nie wierzysz, spróbuj zachęcić własną matkę do przeczytania twojej powieści. Najważniejsza lekcja (i dotyczy każdej formy pisania i sztuki):
|skoro nikt nie chce czytać twojego g*wna, musisz uczynić wszystko, co piszesz, tak interesujące, tak seksowne, tak pociągające, że człowiek musiałby być szalony, aby tego świadomie NIE przeczytać.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Pisz Publikuj Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie - Klaudyna Maciąg

Nie musisz być specem od pisania, aby tworzyć skuteczne treści – po prostu zacznij działać. Budujesz markę osobistą w sieci? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Chcesz rozwijać bloga i social media, ale nie wiesz, jak i o czym pisać?
Ta książka pomoże ci to zmienić. Znajdziesz w niej wiedzę niezbędną do tego, aby pisać, publikować i działać w internecie, a także ćwiczenia i zadania, dzięki którym niemal natychmiast zaczniesz to robić. Ważne, aby zdobyta wiedza nie zostawała wyłącznie w twojej głowie, ale przekładała się także na praktykę. Twoi odbiorcy czekają na to, aż ich zachwycisz, przekonasz do siebie albo po prostu zainteresujesz na dłużej! Dzięki tej książce dowiesz się, jak: tworzyć treści, które realizują twoje cele, lepiej pisać (i robić to regularnie!), docierać do właściwych odbiorców, posługiwać się językiem korzyści, szukać tematów na teksty, tworzyć treści „dobre pod SEO”, odkrywać i doskonalić styl pisania, skutecznie działać w social mediach, ułatwić sobie pracę dzięki odpowiednim narzędziom, zaplanować strategię treści.
Jako bonus otrzymasz 40 uniwersalnych pomysłów na wpisy, które wykorzystasz na blogu i w mediach społecznościowych! Niczego więcej nie potrzebujesz. Po prostu… pisz, publikuj i działaj!
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz

Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, że każdy człowiek nosi w sobie pewne pierwotne i bardzo silne pragnienia. Jeśli je rozszyfrujesz i dopasujesz do nich swoje słowa, możesz wywierać silny i głęboki wpływ na zachowanie i decyzje klientów, urzędników, czytelników i bliskich.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Sklep online w 30 dni - Agnieszka Skupieńska

Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej) - Mirosław Skwarek

OD ZERA DO KRÓLA PLATFORMY - SEKRETY SKUTECZNEGO MARKETINGU I OGROMNYCH ZASIĘGÓW!
Czy wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, czas się dowiedzieć, bo Twoi potencjalni klienci już tam są! TikTok to platforma, która pozwala na tworzenie i udostępnianie krótkich filmów wideo. Różnica między TikTok a innymi serwisami społecznościowymi? Tutaj nie musisz martwić się ograniczeniem zasięgu! Przygotuj swój film i pozwól się zauważyć! Przez TikToka możesz dotrzeć do ogromnej liczby użytkowników, bo korzysta z niego ponad 2 miliardy osób.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Startup. Postaw wszystko na jedną firmę - Diana Kander

Prawdopodobnie będziesz mieć w życiu tylko jedną szansę, żeby „postawić wszystko na jeden pomysł”. Książka ta pozwoli ci przygotować się na ten decydujący ruch i zyskać pewność, że popychasz na środek stołu wszystkie żetony dopiero wtedy, gdy masz największe szanse na wygraną.
Dołącz do Owena i Sam w niepowtarzalnej podróży, dzięki której znajdziesz się na właściwej ścieżce, gdy przyjdzie twoja kolej na postawienie wszystkiego na jedną kartę.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw - Marcin Żukowski

Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?
Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.
Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Wybij się - Gary Vaynerchuk

Obserwujesz znanych influenserów w sieci?
Widzisz pasjonatów, którzy na swoich zainteresowaniach budują swoje marki osobiste i biznesy?
Podglądasz, jak twoja konkurencja w branży, zyskuje na popularności w internecie?
Może zastanawiasz się, jak oni to robią lub nawet sam próbujesz swoich sił, ale twoje działania nie przynoszą, aż tak spektakularnych efektów?
Jeśli tak, to powinieneś przeczytać książkę Gary’ego Vaynerchuka „Wybij się!”.
Jak mówi sam autor, teraz jest idealny czas, aby zamienić swoją pasję w biznes i zarabiać na życie robiąc to, co kochasz. A można wykorzystać do tego moc internetu i mediów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram czy YouTube. „Wybij się!” jest instrukcją, jak krok po kroku odnaleźć się w globalnej sieci.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Zapytaj Garyego - Gary Vaynerchuk

Z punktu widzenia przedsiębiorcy o byciu liderem, o social-media i o świadomości.
Przy okazji o wygrywaniu, marketingu, funduszach VC, digital media, trend setterach, kulturze firmowej, startupach, uwadze, kontencie, zarządzaniu, empatii, dziedzictwie, rodzicielstwie, rodzinny biznesie, szokowaniu, story-tellingu, dziękowaniu, punktowaniu, nokautowaniu, napieraniu i o new york jets'ach.
Gary Vaynerchuk – przedsiębiorca, autor bestsellerowych książek (wg. New Jork Times’a) w swojej najnowszej książce „Zapytaj Garyego” dzieli się swoimi najcenniejszymi lekcjami i odpowiedziami na najważniejsze i najczęściej zadawane mu pytania biznesowe.
Ta niesamowita osobowość pokazuje w jaki sposób używać najnowszych narzędzi marketingowych i sprzedażowych do tego aby wnosić swój biznes na kolejne, wyższe poziomy skuteczności, poza radarem konkurencji.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Złote zasady marketingu online - Matthew Jagiello

W dzisiejszym świecie profesjonalna sprzedaż towarów i usług istnieje głównie w sieci internetowej. Ale samo być, nie znaczy mieć - celem biznesu jest generowanie zysku. Miarą sukcesu staje się skuteczne dotarcie do klientów w Internecie.
Chcesz wiedzieć, jak to zrobić, a przy okazji pokonać rynkową konkurencję i zaoszczędzić sporo pieniędzy na kampaniach reklamowych?
Odpowiedzi na te i więcej pytań odnajdziesz w niniejszej książce.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Grywalizacja w praktyce - Yu-kai Chou

Grywalizacja – przelotna moda czy narzędzie, które może przynieść realne rezultaty w biznesie i codziennym życiu? Yu-kai Chou, uznany na całym świecie ekspert w tej innowacyjnej dziedzinie, nie ma co do tego wątpliwości. Jak udowadniają licznie przytaczane przez niego przykłady, odpowiednio wdrożona grywalizacja potrafi być ultraskuteczna w zaskakująco wielu obszarach.
Jego autorski model o nazwie Oktaliza ukazuje, że wbrew powszechnym przekonaniom stosowanie elementów gier w sprzedaży czy marketingu to coś znacznie więcej niż zwykłe ograniczanie się do punktów, tabeli lub rankingów. Metoda ta nawiązuje do ośmiu Motywatorów trafnie oddających sedno ludzkiej natury popychającej nas do określonych działań.
„Grywalizacja w praktyce” to obowiązkowa lektura dla:
- przedsiębiorców prowadzących działania w internecie,
- specjalistów do spraw mediów społecznościowych,
- ekspertów w dziedzinach sprzedaży i marketingu,
- właścicieli sklepów internetowych,
- każdej osoby, która chce zgłębić temat ludzkiej motywacji.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Outlet - To jest social selling - Łukasz Kosuniak

Chcesz skutecznie budować relacje i sprzedawać w sieci? Ten kompletny przewodnik pokaże Ci, jak pozyskiwać klientów biznesowych za pośrednictwem mediów społecznościowych. Poznaj najlepsze praktyki
i sprawdzone narzędzia. Sięgnij po kolejną książkę Łukasza Kosuniaka, autora bestsellera „Abc marketingu B2B” i odkryj, jak w pełni i z głową korzystać z LinkedIna w marketingu i sprzedaży B2B.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
To jest marketing! - Seth Godin

Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy.
Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami.
Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca.
Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć.
Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów i fanów ze wszystkich środowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykłady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swojej mądrości i doświadczenia w jednym, kompaktowym, dostępnym, ponadczasowym pakiecie, zebranym w książce To jest marketing!.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny