Szybka wysyłka - zamów do 13:30 a wyślemy dziś (pn-pt)

Darmowe zwroty 365 dni

 

Opcje przeglądania
Wydawnictwo
Dostępność
Cena
  • od
    do
Nowość

ebooki-na-kolejne-365-dni-dla-przedsiebiorcow

Odkryj świat ebooków - Twoja biblioteka w kieszeni! Wiedza, inspiracja i rozrywka dostępne na wyciągnięcie ręki, zawsze i wszędzie.

 

[EBOOK] Taka praca nie ma sensu czyli jak zarządzać swoją energią - Tony Schwartz Jean Gomes Catherine Mccarthy

[EBOOK] Taka praca nie ma sensu czyli jak zarządzać swoją energią - Tony Schwartz Jean Gomes Catherine Mccarthy
[EBOOK] Taka praca nie ma sensu czyli jak zarządzać swoją energią - Tony Schwartz Jean Gomes Catherine Mccarthy
Mamy do dyspozycji coraz więcej informacji i zawieramy transakcje w coraz szybszym tempie. Mamy więcej klientów do obsłużenia, więcej maili wymagających odpowiedzi, więcej telefonów, więcej zadań, więcej spotkań… Cały czas się śpieszymy i pracujemy coraz więcej godzin, bo mamy poczucie, że inaczej nie nadążymy za wymaganiami i pozostaniemy w tyle. Wielu liderów i szefów zastanawia się, jak pomóc sobie i swoim podwładnym uzyskiwać większą efektywność, bo okazuje się, że dotychczasowe metody pracy nie są wystarczające. Nasze obecne podejście do pracy źle wpływa zarówno na nasze życie osobiste, jak i na ludzi, którymi zarządzamy, oraz na organizacje, w których pracujemy. Jak możemy to zmienić? Zarządzanie sobą i swoją energią w pracy Na podstawie odkryć wielu dziedzin nauki m.in. psychologii, medycyny i teorii organizacji oraz w oparciu o wieloletnią współpracę z takimi firmami, jak Google, Ford, Sony, Ernst & Young czy Shell, Tony Schwartz kreśli mapę ukazującą drogę do nowego sposobu pracy. Pokazuje, że wybitne wyniki wymagają nie tylko rytmicznego przechodzenia od pracy do odpoczynku, ale także czerpania energii z różnych źródeł. Najlepiej funkcjonujemy nie wtedy, gdy przed długi okres pracujemy na wysokich obrotach, jak komputer, lecz wtedy, gdy regularnie przechodzimy od zużywania do regenerowania energii związanej z każdą z czterech potrzeb: fizyczną, emocjonalną, umysłową i duchową. Taka praca ma sens! Jeśli więc chcesz uniknąć uczucia wypalenia czy permanentnego przemęczenia, które szkodzą twojej kreatywności, koncentracji, energii i pasji, zastosuj proste zasady organizacji czasu i życia opracowane przez Schwartza i uzyskaj większą wydajność, zarówno w pracy, jak i poza nią. Dzięki lekturze tej książki przekonasz się, że satysfakcja, poczucie i świadomość celu może iść w parze z wysokimi wynikami, umiejętnością regeneracji i odpoczynku przy zachowaniu idei work life balance. Dzięki lekturze tej książki: na poziomie zarządzania sobą dowiesz się, w jaki sposób tworzyć codzienne rytuały, które: - intensywny wysiłek równoważą regularną regeneracją, - wyczerpanie emocjonalne niwelują ćwiczeniami zapewniającymi większą odporność, - krótkotrwałe skupienie na najpilniejszych sprawach zamieniają w myślenie bardziej kreatywne i strategiczne, - krótkowzroczne zaangażowanie w doraźne wyniki zastępują przestrzeganiem wartości prowadzącym do wyższego dobra; na poziomie zawodowym poznasz nowe praktyki, kierunki działania i przekazy kulturowe, które z powodzeniem wykorzystują takie firmy, jak jak Ernst & Young, Google, Ford czy IBM. Dostaniesz praktyczne, sprawdzone strategie poprawiające skuteczność i wydajność pracy. Zacznij dbać o własne potrzeby, bo taka (wyniszczająca) praca nie ma sensu niezależnie od tego, czy pracujesz w korporacji, jesteś samozatrudnionym, czy jesteś przedsiębiorcą zatrudniającym innych. *** W pierwszych latach bycia przedsiębiorcą pracowałem po 14 godzin dziennie. Dziś pracuję maksymalnie sześć. Okazuje się, że idą za tym… wyższe zarobki (nie mówiąc już o podniesieniu jakości życia). Skoro więc są narzędzia, żeby pracować mniej, a zarabiać więcej, szaleństwem byłoby nie skorzystać. Książka Tony’ego Schwartza jest najlepszym, jakie znam. Serdecznie polecam! JAKUB B. BĄCZEK, trener mentalny olimpijczyków Tony Schwartz przez 20 lat badał fundamentalne kwestie dotyczące osiągania znakomitych wyników. W tej książce tłumaczy, dlaczego cięższa praca nie przekłada się na lepszą pracę. SUSAN LYNE, dyrektor generalna Gilt Groupe O unikalności książki decyduje kompleksowe podejście do kwestii wydobywania z ludzi tego, co najlepsze. Tony Schwartz przedstawia nowy paradygmat pracy, zarówno dla całych firm, jak i pojedynczych pracowników. TONY HSIEH, autor książki Dawaj innym szczęście, dyrektor firmy Zappos, prekursor turkusowego modelu zarządzania Fundamenty wielkiego przywództwa to samoświadomość i przemyślane działanie, a książka ta zawiera koncepcje, które przyczyniają się do zmiany i jednego, i drugiego. Jej siła polega na tym, że mądrym i osiągającym wysokie wyniki ludziom potrafi pomóc zmienić sposoby postępowania tak, aby działali jeszcze skuteczniej, osiągali większe spełnienie i poprawiali relacje z ludźmi. EVAN WITTENBERG, szef działu rozwoju liderów w Google Ćwiczenia z tą książką naprawdę zmieniły moje życie, stały się też wskazówkami dla wszystkich osób w moim zespole. MARK GILLINOV, kardiochirurg z Cleveleand Clinic *** TONY SCHWARTZ jest założycielem i prezesem firmy Energy Project, która pomaga instytucjom i osobom indywidualnym w wykorzystywaniu odkryć naukowych do uzyskiwania poprawy zaangażowania, koncentracji, wydajności i wyników. Wraz z Jimem Loehrem napisał bestseller The Power of Full Engagement, a także inne książki, między innymi What Really Matters: Searching for Wisdom in America. JEAN GOMES jest prezesem Energy Project Europe. CATHERINE McCARTHY jest dyrektor wykonawczą Energy Project.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: Natychmiast (do 90 min.)

Cena:

42,66 zł

Cena regularna: 44,90 zł

Najniższa cena: 44,90 zł
szt.
  • promocja

[EBOOK] 4-godzinny tydzień pracy - Timothy Ferriss

[EBOOK] 4-godzinny tydzień pracy - Timothy Ferriss
[EBOOK] 4-godzinny tydzień pracy - Timothy Ferriss
Zapomnij o starej koncepcji emerytury i całej reszcie planów odkładania życia na później – nie musisz czekać. Co więcej, jest wiele powodów, by nie czekać, szczególnie w tych nieprzewidywalnych czasach zawirowań gospodarczych. O czymkolwiek byś nie marzył – ucieczce od wyścigu szczurów, wspaniałych podróżach po świecie, miesięcznym pięciocyfrowym dochodzie bez żadnego zaangażowania lub tylko o pełniejszym życiu, w większym stopniu wolnym od pracy – ta książka jest dla ciebie przewodnikiem. Pokazuje ona, jak krok po kroku zaprojektować sobie luksusowy styl życia. Opowiada o tym: • jak Tim Ferriss przeszedł od dochodu 40 tysięcy dolarów rocznie przy pracy po 80 godzin tygodniowo do 40 tysięcy MIESIĘCZNIE przy pracy po 4 godziny tygodniowo • jak zlecić obsługę swojego życia zagranicznym wirtualnym asystentom za pięć dolarów na godzinę i robić to, co się chce • jak najbardziej rozchwytywani artyści podróżują po świecie, nie porzucając swojej pracy • jak w ciągu 48 godzin wyeliminować 50% swojej pracy, stosując reguły zapomnianego włoskiego ekonomisty • jak zamienić długotrwale budowaną karierę na krótkie epizody intensywnej pracy z częstymi „miniemeryturami” TO NOWE, ROZSZERZONE WYDANIE ZAWIERA: • ponad pięćdziesiąt praktycznych wskazówek i analiz przypadków podanych przez czytelników (również całe rodziny), którzy podwoili swoje dochody, poradzili sobie z powszechnymi problemami i na nowo odkryli siebie, obierając za punkt wyjścia książkę w jej pierwotnej wersji • autentyczne wzory, które można kopiować w celu eliminacji e-maili, negocjacji z szefami i klientami lub zdobycia prywatnego kucharza za mniej niż 8 dolarów za posiłek • wyjaśnienie, jak zasady projektowania stylu życia mogą się sprawdzić w nieprzewidywalnych czasach zawirowań gospodarczych • najnowsze narzędzia i triki oraz skróty rozwiązań technicznych pozwalających żyć jak dyplomata lub milioner, nie będąc ani jednym, ani drugim Czym się zajmujesz? Tim Ferriss ma problem z odpowiedzią na tak postawione pytanie. W zależności od tego, kiedy pytasz, ten kontrowersyjny wykładowca gościnny Uniwersytetu Princeton może odpowiedzieć: „Ścigam się na motocyklach w Europie”, „Jeżdżę na nartach w Andach”, „Nurkuję z akwalungiem w Panamie”, „Tańczę tango w Buenos Aires”. Tim ponad pięć lat poświęcił na zgłębianie sekretów Bogactwa w Zupełnie Nowy Sposób, szybko rosnącej subkultury, odrzucającej „plan życia odłożonego na później” (slave ? save ? retire, czyli niewolniczo pracuj ? oszczędzaj ? bądź emerytem) i zamiast tego zdobywającej nową walutę – czas i mobilność – w celu stworzenia luksusowego stylu życia tu i teraz. Bez względu na to, czy jesteś wciąż zajętym pracownikiem najemnym, czy przedsiębiorcą uwiązanym do swojej firmy, ta książka będzie dla ciebie kompasem wskazującym drogę do nowego, rewolucyjnego świata. O AUTORZE Timothy Ferriss, określony przez magazyn „Fast Company” mianem jednego z „najbardziej innowacyjnych biznesmenów w roku 2007”, jest inwestorem typu „angel” i autorem oryginalnej wersji bestsellera numer jeden „New York Timesa”, „Wall Street Journal” i „Business Week”, czyli 4-godzinnego tygodnia pracy, opublikowanego już w trzydziestu pięciu krajach. Ponad sto razy wypowiadał się w mediach, takich jak „New York Times”, „Economist”, „Time”, „Forbes”, „Fortune”, CNN i CBS. Mówi w sześciu językach, z różnych miejsc na świecie prowadzi międzynarodową firmę za pośrednictwem bezprzewodowego internetu, a od roku 2003 jest popularnym wykładowcą na Uniwersytecie Princeton, gdzie promuje przedsiębiorczość jako narzędzie projektowania idealnego stylu życia i zmieniania świata.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: Natychmiast (do 90 min.)

Cena:

39,90 zł

szt.

[EBOOK] Biznes w Chinach. Jak odnieść sukces w chińskim świecie. - Radosław Pyffel

[EBOOK] Biznes w Chinach. Jak odnieść sukces w chińskim świecie. - Radosław Pyffel
[EBOOK] Biznes w Chinach. Jak odnieść sukces w chińskim świecie. - Radosław Pyffel
Chiny są obecne we wszystkich branżach i sektorach oraz w wielu aspektach naszego życia. Stało się tak za sprawą bezprecedensowego wzrostu gospodarczego ostatnich dekad i dokonującej się na naszych oczach rewolucji technologicznej. W Polsce rosnące znaczenie Chin na świecie jest często przyjmowane z niedowierzaniem lub zaskoczeniem, radykalną krytyką albo bezkrytycznym entuzjazmem. Dla przedsiębiorców XXI wieku Azja nie jest już kwestią wyboru, lecz oznacza konieczność wejścia w kontakt z tamtejszym biznesem, co bez poznania i zrozumienia wschodniej kultury, norm i wartości, instytucji, stylu prowadzenia biznesu i wyzwań z nimi związanych jest skazane na fiasko. Można tę wiedzę zdobywać przez własne doświadczenia i uczenie się na błędach, co – jak wiadomo – bywa kosztowne, czasochłonne, a nawet bolesne. Żeby ułatwić przedsiębiorcom realizację biznesowych celów, autor przeprowadził wywiady z 20 ludźmi z różnych branż, którzy w ostatnich latach wypłynęli na chiński ocean. Moich rozmówców (Atlas, Bartosiak, Bielewicz, Domarecki, Dzikowicz, Falicki, Góralczyk, Jakimiuk, Janik, Komasa, Miszkiewicz, Orzechowski, Piątkowski, Sosnowski, Tarnowski, Wielondek, Zieliński, Ziółek, Zwoliński, Żyznowski) łączy świadomość wielkiego wyzwania, do którego potrzeba głowy, charakteru, a czasem także wiary. Zderzyli się oni z rzeczywistością Państwa Środka i przeszli pozytywnie tę weryfikację, stając się mistrzami w swoich dziedzinach. Teraz chętnie dzielą się swoimi przemyśleniami, odpowiadając na pytania: • W jaki sposób rozmawiać z Chińczykami? • Co wyróżnia chiński styl prowadzenia biznesu? • Czym różni się chińska etykieta biznesowa od europejskiej? • Na jakie wyzwania należy się przygotować, wchodząc na rynek chiński? • Jakie są upodobania chińskich konsumentów? • Czego spodziewają się w relacjach Polska-Chiny? • Jaki wpływ wywrą Chiny na świat, Europę, Polskę, poszczególne branże i sektory? Książka Biznes w Chinach jest nie tylko kompendium praktycznej wiedzy o Państwie Środka i prowadzonym w nim biznesie, lecz także kroniką zmian ostatnich dekad i zapowiedzią przyszłości. Polecamy ją każdemu, kto prowadzi biznes w Chinach, planuje nawiązać współpracę z Chińczykami albo styka się z nimi w swojej pracy. Książka zainteresuje również wszystkich ciekawych świata, przede wszystkim pozaeuropejskiego – otwierającego zupełnie nowe możliwości i stawiającego nowe wyzwania.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: Natychmiast (do 90 min.)

Cena:

69,90 zł

szt.

[EBOOK] LinkedIn w praktyce - Angelika Chimkowska

[EBOOK] LinkedIn w praktyce - Angelika Chimkowska
[EBOOK] LinkedIn w praktyce - Angelika Chimkowska
Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn! To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia. Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność, reputację i zaufanie. Z tego właśnie powodu wszelkie sprzedażowe próby podejmowane już w pierwszej wiadomości w social mediach zwykle kończą się porażką. Bez zbudowania zaufania, a często i relacji, to nie ma szans się udać. Od kontaktu do kontraktu Angelika Chimkowska, strateg silnych marek i – jak sama o sobie mówi – marketingowiec nawrócony na sprzedaż, pokazuje, jak można robić skuteczny social selling bez spamowania oraz jak przeprowadzić naszego idealnego klienta od kontaktu do kontraktu. Jej niniejsza książka jest jednocześnie poradnikiem, zeszytem ćwiczeń oraz notatnikiem do planów i strategii, bo wiedza o czymś nie zmienia życia. Dopiero działanie zgodnie z tą wiedzą ma szansę zaowocować rezultatem, którego szukamy. A myślenie „Think BIG, focus Small”, a przy tym stopniowe realizowanie swojej strategii pozwala osiągnąć cele biznesowe na tej największej platformie społecznościowej. Co tworzy zasięgi, a co się tylko nam wydaje Czytając LinkedIn w praktyce, krok po kroku dowiesz się, jak: zaprezentować swoją wiedzę ekspercką, zapraszać do kontaktu i nawiązywać relacje biznesowe z decydentami z całego świata, sprzedawać i przyciągać nowych klientów, a także promować swoją markę osobistą i firmową. Dzięki praktycznym wskazówkom oraz sprawdzonym metodom zbudujesz skuteczny profil osobisty w 10 i pół kroku, dowiesz się, jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn, poznasz mało znane funkcje i ustawienia oraz dowiesz się, co i jak publikować, by budować zaangażowanie odbiorców. A także o czym należy pamiętać i jakie zasady netykiety znać, by nie skazać się na kryzys wizerunkowy, a jeśli już wybuchnie, to jak sobie z nim poradzić na LinkedIn. Jak zmienić wiedzę w działanie W każdym z rozdziałów Linkedin w praktyce otrzymasz wskazówki ułatwiające nawigację po świecie social sellingu: PRO TIP – tego prawdopodobnie nie znajdziesz nigdzie indziej! DOBRE PRZYKŁADY – jak działają inni?! CHECKLISTA – sprawdź, czy na pewno wszystko masz! DO UZUPEŁNIENIA – zrób koniecznie! ĆWICZENIE – Ty decydujesz, ale pamiętaj, że ćwiczenie czyni mistrza! WAŻNE PYTANIA – bez tych odpowiedzi trudno będzie podjąć strategicznie dobrą decyzję! INSTRUKCJA – oficjalnie od LinkedIn! Skuteczność nie zależy wyłącznie od samych narzędzi, ale umiejętności ich zastosowania. Dlatego książka ma charakter workbooka. Pracując z nią i rozwiązując zawarte w niej zadania, od razu możesz wprowadzić zdobytą wiedzę w czyn.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: Natychmiast (do 90 min.)

Cena:

54,90 zł

szt.

[EBOOK] MBA w dziesięć dni - Steven A Silbiger

[EBOOK] MBA w dziesięć dni - Steven A Silbiger
[EBOOK] MBA w dziesięć dni - Steven A Silbiger
Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu. Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu w Stanach Zjednoczonych, przy czym korzystanie z tej książki wy-maga poświęcenia zaledwie ułamka czasu i kosztów potrzebnych do uzy-skania dyplomu MBA. Nowe, zaktualizowane wydanie zawiera najbardziej przydatne informacje niezbędne do zrozumienia zawiłości współczesnego globalnego biznesu. 10-dniowy kurs MBA zawarty w tej książce jest syntezą materiału wykłada-nego podczas najpopularniejszych kursów biznesu na Uniwersytecie Harvarda, Uniwersytecie Stanforda, Uniwersytecie Pensylwanii, Uniwersy-tecie Chicagowskim, Uniwersytecie Northwestern i Uniwersytecie Wirginii. Obejmuje takie zagadnienia, jak przywództwo, etyka i praworządność w biznesie, planowanie finansowe, obrót nieruchomościami oraz wiele innych aktualnych tematów. Z tej bezcennej książki nauczysz się: • czytać i interpretować sprawozdania finansowe, • opracowywać i wdrażać skuteczne i przejrzyste plany marketingowe, • rozumieć zasady i metody rachunkowości, • zarządzać relacjami z szefem, • opracowywać strategie, • rozumieć koncepcję wartości bieżącej, • wykorzystywać techniki ilościowe do oceniania projektów, • wyceniać akcje, obligacje i opcje, • interpretować język prawa gospodarczego, • używać żargonu menedżerów, • i wielu innych rzeczy. Na kartach tej niezwykłej książki znajdziesz informacje, doświadczenie i pewność siebie niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Możesz zdobyć to wszystko, studiując ją w tempie jednego łatwego rozdziału dziennie. Nie mogłem przerwać kariery na dwa lata, ale wiedziałem, że dzięki MBA mógłbym lepiej obsługiwać swoich klientów. Steve Silbiger umożliwił wszystkim profesjonalistom z małych i dużych firm sięgnięcie po tę wiedzę. Dał mi przewagę konkurencyjną, której brakuje wielu osobom. Gary Bleiberg dyrektor finansowy firmy High Yield należącej do Carlyle Group Każdy, kto kiedykolwiek marzył o ukończeniu studiów MBA w kilka dni, ma teraz do dyspozycji MBA w dziesięć dni Silbigera. To synteza najlepszych programów MBA. Książka jest interesująca, pełna ważnych informacji i zde-cydowanie tańsza od studiów. Polecam! TOM FISCHGRUND, autor książki The Insider’s Guide to the Top Ten Business Schools, absolwent studiów MBA, na Uniwersytecie Harvarda, rocznik 1980,menedżer ds. marketingu w Coca-Coli Lektura tej książki przywołała żywe wspomnienia z dwóch najtrudniejszych i najboleśniejszych lat mojego życia. Żałuję, że mając dyplom licencjacki z filozofii, nie przeczytałem jej przed podjęciem studiów w szkole biznesu. PAUL PLIAKAS, absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Wirginii, rocznik 1990, zastępca menedżera produkcji w Kimberly-Clark MBA w dziesięć dni to wspaniały odświeżacz wiedzy, ponieważ stanowi podsumowanie wszystkich ważnych dziedzin wiedzy ujętych w programie moich studiów MBA na prestiżowej uczelni. Co ważniejsze, książka Silbigera pomogła mi lepiej zrozumieć wiele zagadnień – i przyczyniła się do tego bar-dziej niż dwa lata szaleńczych zmagań podczas studiów. THOMAS C. PORT, absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Columbia, rocznik 1986, dyrektor finansowy firmy NutriSystem, Inc. • • • Steven Silbiger jest absolwentem studiów MBA i dyplomowanym księgo-wym. Zajmuje stanowisko dyrektora ds. marketingu w firmie Plymouth Di-rect. Posiada dar mówienia o skomplikowanych zagadnieniach finansowych i biznesowych w bardzo przystępny sposób. Jego książka MBA w dziesięć dni rozeszła się w ponad 500 tysiącach egzemplarzy i cieszy się uznaniem specja-listów. Silbiger ukończył Darden Graduate School of Business na Uniwersy-tecie Wirginii jako jeden z dziesięciu najlepszych studentów.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: Natychmiast (do 90 min.)

Cena:

69,90 zł

szt.

[EBOOK] Myślenie kontekstowe. Największa przewaga ludzi nad sztuczną inteligencją - Kenneth Cukier Viktor Mayer-Schonberger Francis De Véricourt

[EBOOK] Myślenie kontekstowe. Największa przewaga ludzi nad sztuczną inteligencją - Kenneth Cukier Viktor Mayer-Schonberger Francis De Véricourt
[EBOOK] Myślenie kontekstowe. Największa przewaga ludzi nad sztuczną inteligencją - Kenneth Cukier Viktor Mayer-Schonberger Francis De Véricourt
Każda chwila naszego życia zostaje przefiltrowana przez tworzone przez nas modele mentalne, mimo to zazwyczaj są one dla nas niewidoczne. Ta wnikliwa książka pokazuje, jak uświadomić sobie, że zawsze patrzymy przez pryzmat czegoś, i jak szukać nowych punktów widzenia, kiedy otaczający nas świat wciąż się zmienia. Ważna i przydatna pozycja – pewną ręką prowadząca nas po niespokojnych czasach. Adam Grant, autor bestsellerów Buntownicy i Leniwy umysł, twórca podcastu TED WorkLife Fascynujące spojrzenie na to, co sprawia, że w dobie algorytmów ludzie są wyjątkowi – i na to, jak myśleć lepiej, żeby nie dać się maszynom. Mustafa Suleyman, współzałożyciel DeepMind i wiceprezes Google’a To książka, która trafnie pokazuje, że podstawą kreatywności, krytycznego myślenia i innowacyjności są modele mentalne. Wyjaśnia również, jak je opanować, żeby móc uporać się z najtrudniejszymi wyzwaniami w biznesie i życiu społecznym. Aaron Levie, dyrektor generalny serwisu Box *** Kenneth Cukier, Viktor Mayer-Schönberger i Francis de Véricourt pokazują, dlaczego myślenie kontekstowe i modele mentalne to nasz główny atut w czasach sztucznej inteligencji. A także jak możemy wykorzystać te wyjątkowe ludzkie umiejętności, by podejmować lepsze decyzje w dobie algorytmów. W ich książce przeczytacie także m.in.: • Dlaczego rada, żeby zacząć myśleć nieszablonowo, nie przyda się nikomu. • Jak bracia Wright, nie mając żadnego formalnego przygotowania w zakresie fizyki, po raz pierwszy w historii ludzkości wznieśli się w powietrze samolotem, zawdzięczając to wzorowo przeprowadzonemu myśleniu kontekstowemu. • Jak użycie hasztagu #MeToo na Twitterze doprowadziło do zmiany sposobu postrzegania napaści na tle seksualnym od wstydu do upełnomocnienia. • Jak ramowanie Covid-19 jako choroby odpowiadającej sezonowej grypie doprowadziło do katastrofy, a stworzenie modelu opartego na SARS (ciężkim ostrym zespole oddechowym) pozwoliło Nowej Zelandii uporać się z pandemią.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: Natychmiast (do 90 min.)

Cena:

59,90 zł

szt.

[EBOOK] Narzędzia tytanów. Taktyki, zwyczaje i nawyki milionerów, ikon popkultury i ludzi wybitnych - Timothy Ferriss

[EBOOK] Narzędzia tytanów. Taktyki, zwyczaje i nawyki milionerów, ikon popkultury i ludzi wybitnych - Timothy Ferriss
[EBOOK] Narzędzia tytanów. Taktyki, zwyczaje i nawyki milionerów, ikon popkultury i ludzi wybitnych - Timothy Ferriss
NARZĘDZIA,KTÓRE POMOGĄ CI OSIĄGNĄĆ SPRAWNOŚĆ, ZAMOŻNOŚĆ I MĄDROŚĆ Przez ostatnie dwa lata autor bestsellerów „New York Timesa” Tim Ferriss poznawał zwyczaje i narzędzia ludzi sukcesu z całego świata. Dzięki zdobytej wiedzy zdołał podwoić swoje dochody, stał się bardziej elastyczny i szczęśliwszy. „Narzędzia tytanów” zawierają najciekawsze spostrzeżenia i fragmenty notatek ze spotkań z tymi wyjątkowymi ludźmi. Z tej książki dowiesz się między innymi: Jak najlepiej zacząć dzień proponowaną przez Tony'ego Robbinsa metodą wprowadzania się w odpowiedni stan ducha i umysłu. Jak przejść do ofensywy we własnym życiu, korzystając z rad miliardera Chrisa Sakki. Jak Arnold Schwarzenegger wykorzystuje wojnę psychologiczną i jak zarobił miliony dolarów jeszcze zanim został gwiazdorem filmowym. Jak „Czarodziej z Hollywood” Robert Rodriguez przemienia słabości w zalety. Jak sobie radzić z komplikacjami i porażkami idąc za przykładem byłego komandosa Jocko Willinka. Jak pokonać strach i zdobyć pewność siebie wzorem Jamiego Foxxa. Jak wyszukiwać i testować nowe możliwości metodą ikony przedsiębiorczości Marka Andreessena. Jak zadawać pytania wzorem autora bestsellerów Malcolma Gladwella. Jak legendarny producent muzyczny Rick Rubin korzysta z sauny i zadaje muzykom drobne zadania domowe. Jak komik Mike Birbiglia doprowadził do tego, że prezydent Obama powiedział „kupa" (i jak rozmawiać z celebrytami). Jak poradzić sobie z blokadą twórczą, korzystając z rad Paolo Coelho, autora Alchemika (60 milionów sprzedanych egzemplarzy). Jak słynna nauczycielka medytacji Tara Brach akceptuje i wykorzystuje negatywne emocje. Jak rozwijać odporność psychiczną za pomocą trzech ćwiczeń polecanych przez emerytowanego generała Stanleya McChrystala. Jak jeden z pierwszych inżynierów Google Chade-Meng Tan odkrył tajemnicę szczęścia… …oraz wielu innych rzeczy. Ze wstępu: "W księgarniach można znaleźć wiele książek z wywiadami. Ta jest inna, ponieważ ja sam nie uważam siebie za autora wywiadów. Postrzegam siebie jako eksperymentatora. Jeśli nie mogę sprawdzić czegoś osobiście albo powtórzyć wyników w zagmatwanych realiach życia codziennego, nie jestem tym zainteresowany. Wszystko, co znajdziesz na kartach tej książki, zostało przeze mnie w jakiś sposób zweryfikowane, zbadane i zastosowane w życiu. Stosowałem dziesiątki opisanych taktyk i filozofii podczas trudnych negocjacji, w ryzykownych sytuacjach albo przy okazji ważnych transakcji biznesowych. Lekcje udzielone przez moich rozmówców pozwoliły mi zarobić miliony dolarów i oszczędziły mi daremnego wysiłku oraz niepotrzebnej frustracji. Sprawdzają się wtedy, kiedy są najbardziej potrzebne". *** Timothy Ferriss został uznany przez magazyn „Fast Company” za jednego z „najbardziej innowacyjnych biznesmenów”, a magazyn „Forbes” umieścił go na liście „nazwisk, które trzeba znać”. Był wczesnym inwestorem i doradcą w znanych firmach (między innymi takich jak Uber, Facebook i Alibaba). Wydał trzy książki, które znalazły się na pierwszych miejscach list bestsellerów dzienników „New York Times” i „Wall Street Journal”: 4-godzinny tydzień pracy, 4-godzinne ciało i 4-godzinny szef kuchni. Ze względu na ogromną popularność jego podcastu Tim Ferriss Show (ponad 100 milionów pobrań) magazyn „Observer” i inne redakcje uznały go za odpowiednik Oprah Winfrey w segmencie audio.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: Natychmiast (do 90 min.)

Cena:

54,90 zł

szt.

[EBOOK] Nie podcinaj sobie skrzydeł. 12 nawyków, które stoją kobietom na drodze do awansu, podwyżki lub nowej pracy - Sally Helgesen Marshall Goldsmith

[EBOOK] Nie podcinaj sobie skrzydeł. 12 nawyków, które stoją kobietom na drodze do awansu, podwyżki lub nowej pracy - Sally Helgesen Marshall Goldsmith
[EBOOK] Nie podcinaj sobie skrzydeł. 12 nawyków, które stoją kobietom na drodze do awansu, podwyżki lub nowej pracy - Sally Helgesen Marshall Goldsmith
Wyłącz autopilota, rozpoznaj hamujące rozwój nawyki i naucz się skutecznie osiągać własne cele Obawiasz się przedstawiać publicznie swoje pomysły? Niechętnie mówisz o własnych osiągnięciach? Masz kłopot z uzyskaniem wsparcia od przełożonych i zdobyciem uznania współpracowników? Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedziałaś twierdząco, ta książkapomoże ci wrócić na właściwy tor. Jest motywująca i pełna praktycznych rad. Przedstawia dwanaście powszechnych nawyków, które utrudniają kobietom osiągnięcie sukcesu, i prezentuje skuteczne sposoby ich zwalczenia. A przy okazji wskaże drogę, która pozwoli ci zyskać większy wpływ na rzeczywistość i rozwinąć własną karierę. Poradnik dla nowego pokolenia liderek i wszystkich ludzi, którzy życzą im sukcesów „Sally i Marshall napisali praktyczny i wciągający poradnik dla kobiet, które chcą dołączyć do grona najważniejszych liderek świata biznesu, administracji rządowej i organizacji non profit”. ― Geoff Smart, założyciel oraz przewodniczący ghSMART, autor bestsellerów Who i Power Score „Obowiązkowa lektura dla kobiet pragnących rozwinąć karierę. Znajdziecie tu głęboką i przemyślaną analizę zawodowych wyzwań oraz praktyczne narzędzia pomagające sobie z nimi radzić”. ― Michelle R. Clayman, założycielka i Chief Investment Officer, New Amsterdam Partners, przewodnicząca rady doradczej The Clayman Institute for Gender Research na Uniwersytecie Stanforda „Zachowania, które w życiu społecznym uznaje się za kobiece zalety, są zarazem największymi przeszkodami w ich rozwoju zawodowym. Paradoks stanowi źródło wielu konfliktów, a także doświadczanego w pracy gniewu, niezadowolenia i frustracji. Na szczęście z pomocą przychodzą Sally i Marshall. Autorzy pokazują, kiedy i w jaki sposób kobiety mogą godzić sprzeczne oczekiwania i motywacje, nie tracąc przy tym swej tożsamości, profesjonalizmu i siły”. ― Margaret Heffernan, CEO i autorka książki Niezmierzalne „Trzy najważniejsze powody, dla których tak bardzo spodobała mi się ta książka? 1) Stanowi nieocenione źródło wsparcia dla kobiet, a także ich współpracowników, przełożonych i podwładnych oraz dla tej mniejszości mężczyzn, którzy zamiast się chełpić, nawykowo trzymają się na uboczu.2) Jest pełna nowych i naprawdę przydatnych informacji. Pomogła mnie, moim klientom i pomoże również tobie. 3) Naprawdę wciąga. Jako naukowiec i coach doceniam zawartą w koncepcji 12 nawyków wiedzę psychologiczną i biznesową. Zacznijcie nad sobą pracować już dzisiaj”. ― Carol Kauffman, Harvard Medical School, założycielka i dyrektor Institute of Coaching Sally Helgesen jest powszechnie uznaną i cenioną specjalistką pracującą z menedżerkami i liderkami. Od momentu publikacji w 1990 roku (wciąż wznawianej) książki The Female Advantageodwiedziła niemal cały świat z dotyczącymi kobiecej problematyki prelekcjami. Jako coach pracowała dla takich firm jak Microsoft, IBM, Johnson & Johnson, Prudential Financial, Pfizer, Textron, Hewlett Packard czy The World Bank. Prowadziła seminaria w Harvard Graduate School of Education and Smith College, a jej dokonania opisywano w czasopismach „Fortune”, „New York Times”, „Fast Company” i „Business Week”. Sally mieszka w Chatham, w stanie Nowy Jork. Jako autorka lub współautorka wydała łącznie osiem książek. Marshall Goldsmithjest najbardziej znanym coachem w Stanach Zjednoczonych . Należy do nielicznego grona konsultantów, którzy zostali zaproszeni do pracy z ponad sześćdziesięcioma dyrektorami generalnymi najważniejszych światowych korporacji. Pomógł we wdrożeniu programów rozwoju zarządzania, które wpłynęły na ponad milion osób na całym świecie. Zdobył doktorat na University of Califormia i pracuje na wydziałach zarządzania w Dartmouth College i University of Michigan. Stowarzyszenie American Management Association niedawno uznało go za jednego z pięćdziesięciu najważniejszych myślicieli i liderów biznesu ostatnich osiemdziesięciu lat.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: Natychmiast (do 90 min.)

Cena:

59,90 zł

szt.

[EBOOK] Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie - Patrick Lencioni

[EBOOK] Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie - Patrick Lencioni
[EBOOK] Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie - Patrick Lencioni
W książce Pięć dysfunkcji pracy zespołowej Patrick Lencioni opowiada bajkę o przywództwie, niezwykle pouczającą i wciągającą czytelnika. Koncentruje się na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Kathryn Petersen, dyrektor generalny firmy DecisionTech, staje wobec ostrego kryzysu przywództwa: ma pojednać zespół pogrążony w chaosie zagrażającym bytowi całej firmy. Czy odniesie sukces? Czy zostanie zwolniona? Czy firma upadnie? Pasjonujące opowiadanie Lencioniego nieustannie przypomina nam, że przywództwo wymaga tyleż odwagi, co przenikliwości. W trakcie opowiadania Lencioni odkrywa przed nami pięć dysfunkcji stanowiących samo sedno przyczyn częstych trudności, jakie przeżywają zespoły ludzkie. Autor nakreśla nam model i etapy działań, dzięki którym będziemy mogli pokonać te przeszkody i budować spójne i skuteczne zespoły. Lencioni stworzył porywającą fabułę z pozornie prostym przesłaniem adresowanym do wszystkich, którzy dążą do tego, by stać się wyjątkowymi liderami zespołów.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: Natychmiast (do 90 min.)

Cena:

39,90 zł

szt.

[EBOOK] Potęga pewności siebie - Brian Tracy

[EBOOK] Potęga pewności siebie - Brian Tracy
[EBOOK] Potęga pewności siebie - Brian Tracy
Dlaczego niektórzy ludzie odnoszą większy sukces niż inni? Ponieważ są pewni siebie! - Jaki jeden wielki cel wyznaczyłbyś sobie, jeślibyś wiedział, że nie może ci się nie udać? - Jakie wspaniałe rzeczy chciałbyś zrobić ze swoim życiem, gdybyś miał zagwarantowany sukces we wszystkich swoich staraniach? Poziom pewności siebie determinuje rozmiar celów, jakie sobie wyznaczasz, to, z jaką energią i determinacją koncentrujesz się na ich osiąganiu, oraz jak bardzo będziesz wytrwały w pokonywaniu przeszkód. Z tej wartościowej, praktycznej książki, opartej na pracy z ponad 5 milionami menedżerów, przedsiębiorców, handlowców i ambitnych ludzi z ponad sześćdziesięciu krajów, dowiesz się, jak rozwinąć w sobie niewzruszoną pewność siebie w każdym obszarze życia. Potęga pewności siebie wyjaśnia, jak można poprawić swoją „mentalną kondycję”, myśląc jak osoby, które osiągnęły szczyt w swoich dziedzinach. Będziesz powoli budować i utrzymywać coraz wyższe poziomy pewności siebie we wszystkim, co robisz. Pewność siebie pozwoli ci wyjść ze swojej strefy komfortu i podejmować ryzyko bez gwarancji sukcesu. Prowadząc cię krok po kroku, Brian Tracy pomoże ci zbudować fundamenty wiary w siebie, która będzie trwała przez całe życie. Odkryjesz, jak możesz ustalić, czego naprawdę chcesz, i uwolnisz osobiste siły, aby to osiągnąć. Nauczysz się, jak: - określać swoje wartości, żyć w zgodzie z nimi i w pełni wykorzystywać swój potencjał; - wyznaczać jasne cele i sporządzać pisemne plany ich zdobycia; - przez całe życie doskonalić się w wybranej dziedzinie i dbać o osobisty rozwój; - zaprogramować podświadomość tak, aby odpowiadała w pozytywny i konstruktywny sposób na każdy problem lub trudność; - zminimalizować swoje słabości i zmaksymalizować siły do większych osiągnięć; - osiągnąć wyższe poziomy odwagi i niezwykłej wytrwałości. Stań się niepowstrzymany, niepokonany i nieustraszony w każdym obszarze swojego życia dzięki potędze niewzruszonej pewności siebie. Zostań człowiekiem czynu, pokonaj każdą przeszkodę i zdobądź każdy szczyt. Dzięki swojej nowo odnalezionej niezachwianej pewności siebie osiągniesz każdy cel, jaki sobie wyznaczysz. *** Brian Tracy jest mistrzem pojmowania i nauczania samorozwoju. W tej bezcennej książce odkrywa przed tobą klucz do drzwi sukcesu i spełnienia – uwierz w swój potencjał. Przyjmij jego nauki, a z pewnością zrealizujesz swoje cele. - Denis Waitley, autor Psychologii sukcesu Brian wciąż wpływa na życia wszystkich swoich uczniów. Niniejsza książka zapewnia logiczną mapę, której może użyć każdy, aby zmaksymalizować swój prawdziwy potencjał. - Joseph Sherren, autor iLead: Five Insights for Building Sustainable Organizations Kiedy Brian Tracy pisze nową książkę, rzucam wszystko i zaczyna czytać. Wszyscy potrzebujemy mądrych lekcji na temat rozwijania większej pewności siebie i dążenia do ambitnych celów. Ta książka przyczyni się do znaczącej zy na lepsze w twoim życiu. - Pat Williams, starszy wiceprezes Orlando Magic i autor Leadership Excellence Brak pewności siebie podkopuje twoje poczucie własnej wartości i paraliżuje produktywność. W tej książce Brian Tracy dzieli się sekretami rozwijania i utrzymywania wysokiego poziomu pewności siebie – abyś mógł prowadzić najwspanialsze życie! - Kristin Arnold, autorka Boring to Bravo: Proven Presentation Techniques to Engage, Involve, and Inspire Your Audience to Action *** Brian Tracy jest przewodniczącym i dyrektorem generalnym Brian Tracy International, firmy specjalizującej się w szkoleniu i rozwijaniu jednostek i organizacji. Zanim założył swoją firmę, pracował na stanowisku dyrektora ds. organizacyjnych w firmie zajmującej się projektami rozwojowymi, o wartości 276 milionów dolarów. Tracy udzielił konsultacji ponad 1000 firm i przeprowadził 5000 wykładów i seminariów dla ponad 5-milionowej rzeszy słuchaczy w Stanach Zjednoczonych i ponad sześćdziesięciu krajach na całym świecie. Jest autorem pięćdziesięciu pięciu bestsellerów, które zostały przetłumaczone na trzydzieści osiem języków.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: Natychmiast (do 90 min.)

Cena:

39,90 zł

szt.

[EBOOK] Sześć typów osobowości zawodowych. Jak zrozumieć talenty oraz frustracje swoje i całego zespołu - Patrick Lencioni

[EBOOK] Sześć typów osobowości zawodowych. Jak zrozumieć talenty oraz frustracje swoje i całego zespołu - Patrick Lencioni
[EBOOK] Sześć typów osobowości zawodowych. Jak zrozumieć talenty oraz frustracje swoje i całego zespołu - Patrick Lencioni
Patrick Lencioni, bestsellerowy autor „New York Timesa,” stworzył prawdziwie przełomowy model, który na zawsze zmieni sposób naszego myślenia o pracy i zespołach. Umożliwia on taki dobór pracowników i podział zadań między nimi, aby jako zespół wzajemnie się uzupełniali, osiągali wyznaczone cele, a jednocześnie odczuwali autentyczną satysfakcję z pracy. Rozbieżności między naszą pracą a talentami Ludzie pracujący na stanowisku zgodnym ze swoimi predyspozycjami i naturalnymi zdolnościami, niezależnie od tego, czy są dyrektorami generalnymi, liderami czy świeżo zatrudnionymi pracownikami, czują się bardziej spełnieni i odnoszą większe sukcesy. Problem pojawia się jednak wtedy, gdy chcemy wykorzystać naszą osobowość i nasze preferencje podczas wykonywania codziennych obowiązków zawodowych oraz we współpracy z kolegami z zespołu obdarzonymi innymi zdolnościami. Jakim typem geniusza jesteś w pracy? Lencioni wyróżnił sześć typów talentu, pozwalających określić, jaki rodzaj pracy sprawia danej osobie radość i dodaje energii oraz czego powinna ona unikać, by nie wywoływać u siebie frustracji i nie doprowadzić do wypalenia zawodowego. Model Lencioniego nie tylko oferuje schemat pozwalający na szybkie zrozumienie własnych talentów, ale też umożliwia menedżerom i liderom odkrycie oraz właściwe wykorzystanie naturalnych predyspozycji członków ich zespołów. Jest on w takim samym stopniu modelem osobowości, jak i narzędziem poprawy produktywności, prowadzącym do zwiększenia osobistej i zespołowej energii, wzajemnego zrozumienia i lepszej współpracy. Lepsza droga do zrozumienia swojego talentu, frustracji i zespołu W pierwszej części książki Lencioni opowiada intrygującą, choć fikcyjną historię Bulla Brooksa, przedsiębiorcy, męża i ojca, który postanawia rozwiązać problem swojej frustracji w pracy i odnajduje nowy sposób myślenia. Dzięki niemu inaczej postrzega własną pracę, zespół, a nawet małżeństwo. Druga część książki stanowi szczegółowy przegląd modelu i daje konkretne narzędzie do zrozumienia swoich naturalnych uzdolnień oraz do identyfikacji talentów, predyspozycji, ale i frustracji członków zespołu. Praca z modelem pozwala na lepsze wzajemne zrozumienie i uwidacznia braki w zespole, a także pokazuje pomysły na zmiany i reorganizację. Patrick M. Lencioni napisał kilkanaście bestsellerowych książek, między innymi „Pięć dysfunkcji pracy zespołowej,” „Motywacje lidera” czy „Odkryj się”. Pionier ruchu zdrowej organizacji oraz jeden z najbardziej pożądanych mówców na świecie. Jego firma, The Table Group, oferuje liderom produkty i usługi, dzięki którym mogą zapewnić swoim organizacjom większą efektywność, zespołom większą spójność, a pracownikom poczucie spełnienia. Od wczesnej młodości zafascynowany naturą pracy, jest przekonany, że jednym z najlepszych sposobów wpływania na kulturę i społeczeństwo jest zapewnienie większego zaangażowania i poczucia godności w pracy. Więcej na temat modelu osobowości zawodowych dowiesz się na stronie WorkingGenius.com.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: Natychmiast (do 90 min.)

Cena:

49,90 zł

szt.

[EBOOK] Techniki sprzedaży zdalnej - Roman Kawszyn Adam Szaran

[EBOOK] Techniki sprzedaży zdalnej - Roman Kawszyn Adam Szaran
[EBOOK] Techniki sprzedaży zdalnej - Roman Kawszyn Adam Szaran
„Nie da się sprzedawać zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe” . Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn i Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” – kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w tej książce.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: Natychmiast (do 90 min.)

Cena:

49,90 zł

szt.

[EBOOK] Umysł jutra. 5 psychologicznych supermocy kluczowych w pracy - dziś i w niepewnej przyszłości - Gabriella Rosen Kellerman Martin Seligman

[EBOOK] Umysł jutra. 5 psychologicznych supermocy kluczowych w pracy - dziś i w niepewnej przyszłości - Gabriella Rosen Kellerman Martin Seligman
[EBOOK] Umysł jutra. 5 psychologicznych supermocy kluczowych w pracy - dziś i w niepewnej przyszłości - Gabriella Rosen Kellerman Martin Seligman
Rozwiń pięć psychologicznych supermocy, które już niedługo staną się kluczowe w życiu zawodowym, oraz dowiedz się, jak wykształcić umysł jutra – przystosowany do wyzwań stawianych przez zmienne środowisko pracy. Automatyzacja, globalizacja i restrukturyzacja to nowa trójca obecnej rzeczywistości zawodowej. Żyjemy w świecie, w którym możemy stracić pracę, bo jakaś apka albo sztuczna inteligencja okaże się lepszym pracownikiem. Dlatego warto wiedzieć, jakie umiejętności i kompetencje pozwolą nam osiągać sukcesy zawodowe – zarówno dziś, jak i w niepewnej przyszłości. Co zrobić, by rozwijać karierę, cieszyć się dobrostanem psychicznym i być odpornym na zawirowania w każdym miejscu pracy. Badacz pojęcia rezyliencji, profesor Marty Seligman, oraz lek. med. Gabriella Kellerman, ekspertka w zakresie zdrowia psychicznego w miejscu pracy, stworzyli model PRISM, oparty na badaniach tysięcy pracowników w różnych krajach. Zawiera on pięć psychologicznych supermocy, które mają kluczowe znaczenie dla dobrostanu, poczucia spełnienia i pozytywnego rozwoju na rynku pracy XXI wieku: 1. Rezyliencja i zwinność poznawcza: fundamenty, dzięki którym możemy rosnąć w siłę w czasach ciągłych zmian. 2. Odnalezienie sensu i znaczenia: motywacja pchająca nas do przodu. 3. Szybkie nawiązywanie relacji międzyludzkich i porozumienia: więzi z innymi, które są niezbędne, byśmy mogli rozkwitnąć. 4. Prospekcja: metaumiejętność, dzięki której wyprzedzamy zmianę. 5. Kreatywność i innowacyjność: nasz wyjątkowy ludzki dar, który po latach zapomnienia powrócił do łask w miejscu pracy. Owe umiejętności stanowią niezbędne komponenty umysłu jutra – sposobu myślenia czy też nastawienia pozwalającego nam przewidywać zmiany, odpowiednio planować działania, reagować na przeciwności i w pełni realizować swój potencjał. Łącząc wyniki własnych nowatorskich badań z wiedzą zaczerpniętą z literatury, Kellerman i Seligman wyposażają nas w konkretne narzędzia pozwalające nie tylko przeżyć, ale i rozkwitnąć na rynku pracy w przyszłości. Ich Umysł jutra to swoista polisa gwarantująca bezpieczeństwo w świecie nieopanowanego postępu technologicznego. To szczepionka, która uodporni nas na niepewną przyszłość zawodową, a także pozwoli myślącym perspektywicznie liderom stworzyć miejsce pracy, w którym kultywuje się więzy międzyludzkie oraz szuka się sensu i znaczenia. *** Ewolucja nie przygotowała nas na zmieniające się w zawrotnym tempie wymogi współczesnego środowiska pracy. Jakie działania winniśmy zatem podjąć, aby być szczęśliwszym i bardziej odpornym na wstrząsy w naszym życiu zawodowym? Umysł jutra czerpie z najnowszych badań i żywych przykładów, dzięki czemu dostarcza dogłębnych przemyśleń i praktycznych wskazówek pokazujących, jak spełniać się i rozkwitać w pracy. To niezastąpiona pomoc dla każdego, kto chce radzić sobie w dzisiejszym niepewnym świecie. – Gretchen Rubin, autorka bestsellera Projekt szczęście oraz prowadząca podcast Happier with Gretchen Rubin Mówi nam się, byśmy żyli teraźniejszością. Ale to przyszłość skrywa nasze marzenia i może być kluczem do naszego szczęścia. W Umyśle jutra Gabriella Kellerman i Martin Seligman po mistrzowsku poruszają się po najnowszych odkryciach naukowych, aby pokazać, jak zaprojektować przyszłość, by rozkwitnąć na gruncie zawodowym, w związkach międzyludzkich i po prostu w życiu. – Arthur C. Brooks, profesor w Harvard Kennedy School i Harvard Business School, autor bestsellerów „New York Timesa” Ta książka to pozycja obowiązkowa dla każdego, kto nie tylko chce przetrwać, ale również rozwinąć skrzydła w pracy, w czasach, w których za każdym rogiem czyha chaos. Umiejętności przedstawione w książce uodpornią cię na niepewną przyszłość, ale nie pozwolą, abyś zatracił jakąkolwiek część siebie. – Scott Barry Kaufman, autor Transcend W tej niezwykle ważnej i bardzo aktualnej książce Kellerman i Seligman prezentują wskazówki pokazujące, jak stanąć na wysokości zadania i sprostać wymogom nowych realiów pracy. Umysł jutra ma podstawy naukowe, ale jednocześnie jest niezwykle przystępnie napisaną książką, która da ci przyjemność z czytania, zainspiruje i nauczy, jak znaleźć sens i osiągnąć szczęście w pracy i poza nią. – Sonja Lyubomirsky, profesor psychologii na Uniwersytecie Kalifornijskim w Riverside oraz autorka książki Wybierz szczęście *** lek. med. GABRIELLA ROSEN KELLERMAN pracuje jako dyrektor ds. produktu w BetterUp, firmie skupiającej się na wspieraniu dobrostanu pracowniczego poprzez coaching wirtualny, technologię sztucznej inteligencji oraz naukę behawioralną. Zdobyła wykształcenie w zakresie psychiatrii i badań z wykorzystaniem funkcjonalnego rezonansu magnetycznego mózgu. Ukończyła z wyróżnieniem Mount Sinai School of Medicine, a na Uniwersytecie Harvarda oraz uzyskała tytuł licencjacki z pochwałą Summa cum laude. Jej prace były publikowane i prezentowane w „The Atlantic”, „Harvard Business Review”, „Forbes” i wielu innych. prof. Martin Seligman to twórca psychologii pozytywnej, znany także ze swoich teorii wyuczonej bezradności i wyuczonego optymizmu. Wykłada na Uniwersytecie Pensylwanii, jest także dyrektorem Ośrodka Psychologii Pozytywnej oraz byłym prezesem Amerykańskiego Towarzystwa Psychologicznego. Organizacja Academic Influence uznała go za najbardziej wpływowego psychologa na świecie. Jest autorem i współautorem niezliczonych publikacji naukowych i ponad trzydziestu książek, w tym Flourish oraz Prawdziwe szczęście.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: Natychmiast (do 90 min.)

Cena:

54,90 zł

szt.

[EBOOK] Zaangażowany zespół. DISC D3 jako skuteczne narzędzie w rekrutacji, budowaniu relacji i rozwoju kompetencji - Anna Sarnacka-Smith Bradley Smith

[EBOOK] Zaangażowany zespół. DISC D3 jako skuteczne narzędzie w rekrutacji, budowaniu relacji i rozwoju kompetencji - Anna Sarnacka-Smith Bradley Smith
[EBOOK] Zaangażowany zespół. DISC D3 jako skuteczne narzędzie w rekrutacji, budowaniu relacji i rozwoju kompetencji - Anna Sarnacka-Smith Bradley Smith
Kompendium wiedzy o zaangażowaniu Zaangażowanie zespołu nie bierze się znikąd, nie pojawia się jak za dotknięciem magicznej różdżki, nie znika też bez przyczyny. Jest efektem pracy w duchu DISC D3 - pracy każdego członka zespołu z liderem na czele. Wysoki poziom zaangażowania, przyjmowanie osobistej odpowiedzialności za cel indywidualny i zespołowy, niski poziom absencji czy nagłych odejść jest efektem umiejętnego wykorzystania wiedzy o różniących ludzi cechach osobowości. Wiedza ta jest nieodzowna w procesie rekrutacji, by zatrudnić właściwą osobę, we wprowadzaniu pracownika do organizacji, by jak najszybciej poczuł się jak w domu oraz w codziennej pracy z zespołem, by każdy chciał dbać o wspólny zawodowy dom. Książka jest przewodnikiem po modelu zachowań DISC D3. Pomoże zrozumieć, na czym polega istota różnic osobowości oraz to, w których obszarach funkcjonowania firmy nie opłaca się pomijać tego aspektu pracy z ludźmi. Wspólnie zastanowimy się nad tym, co znaczy: pracować w duchu DISC D3 i kiedy korzystać z tego narzędzia, by stworzyć środowisko pracy, w którym nie musimy walczyć o zaangażowanie, lecz wspieramy obszary decydujące o wysokim zaangażowaniu każdego członka zespołu. W szerszym i problemowym ujęciu – książka ta jest kompendium wiedzy o zaangażowaniu, daje odpowiedź na pytanie, dlaczego w tym samym środowisku pracy jedni są mocno zaangażowani, a drudzy nie, skąd się bierze nagły spadek lub wzrost zaangażowania oraz jakie kroki możesz podjąć, by budować zespół i organizację z osobami, które będą zmierzać z tobą w tym samym kierunku. Podczas omawiania zaangażowania i DISC D3, skupimy się na dzieleniu się dobrymi praktykami, podając przykłady z życia zespołów i firm – uwzględnimy zarówno nasze doświadczenia, jak i doświadczenia klientów, z którymi pracujemy w modelu DISC D3. wartości organizacji * rekrutacja * wdrażanie do pracy * przywództwo * podnoszenie jakości współpracy * rozwój kompetencji Obecnie wiedza na temat różnic osobowości pracowników staje się dla menedżerów koniecznością, a nie dodatkiem do szkoleń merytorycznych czy swego rodzaju ciekawostką. Ponieważ rzeczywistość wokół nas zmienia się bardzo szybko, więc równie szybko powinniśmy za tą zmianą podążać – w kontekście prowadzenia zespołów. Nasze stare sposoby reagowania na zachowania pracowników, stare sposoby interpretowania braku efektywności i zaangażowania przestają się sprawdzać. Magdalena Wachnicka, kierownik ds. personalno-administracyjnych, VINCI Facilities Polska Kiedy wzorzec zachowań DISC przyłożyłem do ludzi, których znałem, to jakby wybuchła bomba. Pomyślałem: Wow, to jest coś. Lubię pozyskaną wiedzę stosować w praktyce, więc w następnym kroku zacząłem ten model zachowania przekładać na biznes. Okazało się, że spójność jest tak duża, że jestem w stanie przewidzieć, jak dana osoba zachowa się w pracy zespołowej, co będzie ją napędzać do działania albo czym mogę ją motywować, jaki styl komunikacji preferuje, jak się zachowa w sytuacjach stresowych itd. Robert Wójcik, dyrektor zarządzający oddziałem Bawaria Motors Sp. z o.o. Anna Sarnacka-Smith ̶ konsultant HR z wieloletnim doświadczeniem menedżerskim; wspiera szefów w doborze pracowników i takim ułożeniu pracy, aby każdy miał możliwość wykorzystania swoich mocnych stron oraz w kształtowaniu postawy liderskiej. Wprowadziła do Polski badanie kompetencji DISC D3 i 360 Indicator; autorka książek Siła różnic w zespole, Everest lidera oraz podcastu o tym samym tytule. Zespół EFFECTIVENESS prowadzi zdalnie, na co dzień mieszka w USA. Dr Bradley Smith – ekspert w opracowywaniu i rozwijaniu behawioralnych narzędzi diagnozy kompetencji. Prezes firmy PeopleKeys®, która od wielu lat z sukcesem dostarcza na globalny rynek skuteczne narzędzia online oparte na modelu DISC i DISC D3 w obszarze rekrutacji, rozwoju pracowników, podnoszeniu efektywności zespołów i ich liderów; dyrektor ds. rozwoju w amerykańskim The Institute for Motivational Living®. Właściciel dwóch patentów w dziedzinie inżynierii i czterech w zakresie technologii wykorzystywanej w diagnozie zachowań i dopasowaniu do środowiska pracy. Tematem jego rozprawy doktorskiej był rozwój organizacji.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: Natychmiast (do 90 min.)

Cena:

54,90 zł

szt.

 

Ebooki - Twoja cyfrowa droga do sukcesu i rozwoju osobistego

Wyobraź sobie, że siedzisz w pociągu, zmierzając na ważne spotkanie biznesowe. Nagle uświadamiasz sobie, że potrzebujesz szybko odświeżyć wiedzę na temat technik negocjacyjnych. Co robisz? Sięgasz po telefon, otwierasz aplikację i... voilà! W mgnieniu oka masz dostęp do bestsellerowej książki o negocjacjach. To magia ebooków - Twoja osobista biblioteka, zawsze pod ręką.

Czym są ebooki i dlaczego zmieniają zasady gry?

Ebooki, czyli elektroniczne książki, to nie tylko digitalna wersja tradycyjnych publikacji. To rewolucja w sposobie, w jaki zdobywamy wiedzę, rozwijamy się i relaksujemy. To Twój klucz do nieskończonej biblioteki, która mieści się w kieszeni i jest gotowa towarzyszyć Ci wszędzie - w podróży, podczas przerwy na lunch, czy w zaciszu domowym.

Dlaczego ebooki są niezbędne dla każdego, kto dąży do sukcesu?

  1. Natychmiastowy dostęp do wiedzy - nie musisz czekać na dostawę czy iść do księgarni. Wystarczy kilka kliknięć, by mieć w rękach najnowsze bestsellery czy klasyki literatury biznesowej.
  2. Oszczędność miejsca - setki książek w jednym urządzeniu. Twoja biblioteka zawsze z Tobą, bez dodatkowego ciężaru.
  3. Wygoda czytania - dostosuj rozmiar czcionki, jasność ekranu czy kolor tła do swoich preferencji. Czytaj komfortowo w każdych warunkach.
  4. Funkcje multimedialne - notatki, zaznaczenia, wyszukiwanie – wszystko na wyciągnięcie ręki. Zwiększ efektywność nauki i pracy z tekstem.
  5. Ekologia - oszczędzasz nie tylko pieniądze, ale i drzewa. Ebooki to wybór przyjazny dla środowiska.

Ebooki biznesowe - Twój przewodnik po świecie sukcesu

Zastanawiałeś się kiedyś, co łączy takich gigantów jak Bill Gates, Warren Buffett czy Elon Musk? Oprócz imponujących fortun i wpływu na globalną gospodarkę, łączy ich jeszcze jedna rzecz - są nałogowymi czytelnikami.

Ebooki biznesowe to nie tylko zbiór porad czy suchych faktów. To skondensowana wiedza i doświadczenie najlepszych umysłów świata biznesu, gotowa do natychmiastowego zastosowania. To Twój osobisty mentor, dostępny 24/7, gotowy poprowadzić Cię przez meandry przedsiębiorczości, zarządzania czy inwestowania.

Co znajdziesz w naszej kolekcji ebooków biznesowych?

  • Strategie budowania firmy od podstaw
  • Techniki efektywnego zarządzania zespołem
  • Sekrety skutecznego marketingu i sprzedaży
  • Metody zwiększania produktywności i organizacji czasu
  • Inspirujące biografie liderów biznesu
  • Analizy trendów rynkowych i prognoz ekonomicznych

Każdy ebook biznesowy w naszej ofercie to potencjalna zmiana w Twoim życiu zawodowym. To szansa na zdobycie wiedzy, która może stać się katalizatorem Twojego sukcesu.

Księgarnia ebooków - Twoje źródło inspiracji i rozwoju

Nasza księgarnia ebooków to nie tylko miejsce, gdzie kupisz elektroniczne książki. To przestrzeń, w której każdy znajdzie coś dla siebie - od początkującego przedsiębiorcy po doświadczonego CEO. To społeczność ludzi głodnych wiedzy i gotowych na ciągły rozwój.

Co wyróżnia naszą księgarnię ebooków?

  1. Szeroki wybór - od bestsellerów po niszowe pozycje. Znajdziesz tu ebooki z zakresu biznesu, rozwoju osobistego, psychologii, marketingu i wielu innych dziedzin.
  2. Aktualna oferta - regularnie aktualizujemy naszą bibliotekę o najnowsze tytuły i trendy w świecie biznesu i rozwoju osobistego.
  3. Eksperckie rekomendacje - nasze zestawienia i recenzje pomogą Ci wybrać ebooki najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb i celów.
  4. Łatwy dostęp - intuicyjna platforma umożliwia szybkie wyszukiwanie, zakup i pobieranie ebooków na dowolne urządzenie.
  5. Wsparcie techniczne - nasz zespół jest zawsze gotowy pomóc Ci w kwestiach technicznych związanych z ebookami.

Jak zacząć swoją przygodę z ebookami?

  1. Wybierz odpowiednie urządzenie - czytnik ebooków, tablet, smartfon czy laptop - każde z nich ma swoje zalety. Wybierz to, które najlepiej pasuje do Twojego stylu życia.
  2. Zainstaluj aplikację do czytania - dostępnych jest wiele darmowych aplikacji, które umożliwiają wygodne czytanie ebooków na różnych urządzeniach.
  3. Przeglądaj naszą ofertę - skorzystaj z wyszukiwarki lub przeglądaj kategorie, aby znaleźć ebooki, które Cię interesują.
  4. Dokonaj zakupu - proces zakupu jest prosty i bezpieczny. W kilka chwil możesz stać się właścicielem wybranego ebooka.
  5. Zacznij czytać - pobierz zakupiony ebook i zanurz się w świecie wiedzy i inspiracji!

Ebooki - Twoja inwestycja w przyszłość

W dzisiejszym dynamicznym świecie, gdzie informacja jest kluczem do sukcesu, ebooki stają się nie tyle luksusem, co koniecznością. To inwestycja w siebie, w swój rozwój i przyszłość.

Każdy ebook to potencjalna zmiana w Twoim życiu. To może być pomysł na biznes, który odmieni Twoją karierę. Strategia inwestycyjna, która zapewni Ci finansową niezależność. Technika zarządzania czasem, która zwiększy Twoją produktywność o 200%. Lub po prostu inspirująca historia, która da Ci motywację do działania w trudnych chwilach.

Dlaczego warto inwestować w ebooki?

  1. Oszczędność czasu - zamiast przeszukiwać setki stron w poszukiwaniu konkretnej informacji, możesz błyskawicznie znaleźć to, czego potrzebujesz.
  2. Aktualna wiedza - ebooki są często aktualizowane, dzięki czemu masz dostęp do najświeższych informacji i trendów.
  3. Praktyczność - możesz czytać w dowolnym miejscu i czasie, dostosowując naukę do swojego harmonogramu.
  4. Interaktywność - wiele ebooków zawiera linki do dodatkowych materiałów, ćwiczeń czy testów, co zwiększa efektywność nauki.
  5. Personalizacja - twórz własne notatki, zaznaczenia, zakładki - zbuduj swoją własną, spersonalizowaną bazę wiedzy.

Ebooki - Twój klucz do ciągłego rozwoju

W świecie, który nieustannie się zmienia, umiejętność adaptacji i ciągłego uczenia się staje się kluczowa. Ebooki dają Ci możliwość bycia zawsze na bieżąco, niezależnie od Twojej branży czy zainteresowań.

Jak maksymalnie wykorzystać potencjał ebooków?

  1. Ustal cele - zastanów się, co chcesz osiągnąć dzięki czytaniu. Czy chcesz rozwinąć konkretne umiejętności, zdobyć wiedzę z nowej dziedziny, czy może szukasz inspiracji?
  2. Stwórz plan czytania - wyznacz sobie realistyczne cele, np. przeczytanie jednego ebooka tygodniowo lub poświęcenie 30 minut dziennie na czytanie.
  3. Rób notatki - wykorzystaj funkcje zaznaczania i notatek, aby zapisywać kluczowe myśli i pomysły.
  4. Dyskutuj - dziel się zdobytą wiedzą z innymi. Dyskusja pomaga lepiej zrozumieć i zapamiętać przeczytane treści.
  5. Wdrażaj - najważniejsze to stosować zdobytą wiedzę w praktyce. Wyznacz sobie konkretne działania do podjęcia po przeczytaniu każdego ebooka.

Ebooki - Twoja przewaga konkurencyjna

W erze informacji, gdzie wiedza jest na wyciągnięcie ręki, to nie dostęp do informacji, ale umiejętność ich efektywnego przyswajania i wykorzystania stanowi o przewadze konkurencyjnej. Ebooki dają Ci tę przewagę.

Wyobraź sobie, że Twój konkurent spędza godziny w bibliotece lub księgarni, szukając odpowiedniej książki. W tym samym czasie Ty, dzięki ebookom, możesz przejrzeć dziesiątki tytułów, znaleźć dokładnie to, czego potrzebujesz i natychmiast zacząć czytać. To nie tylko oszczędność czasu, ale przede wszystkim możliwość szybszego reagowania na zmiany rynkowe i trendy.

Ebooki jako narzędzie rozwoju osobistego i zawodowego

  1. Poszerzanie horyzontów - ebooki umożliwiają łatwy dostęp do wiedzy z różnych dziedzin, pomagając Ci stać się wszechstronnym specjalistą.
  2. Rozwój umiejętności miękkich - od komunikacji po zarządzanie stresem, ebooki oferują praktyczne porady i techniki doskonalenia kluczowych umiejętności.
  3. Inspiracja i motywacja - biografie liderów biznesu czy poradniki motywacyjne mogą być źródłem inspiracji w trudnych momentach.
  4. Aktualizacja wiedzy branżowej - bądź na bieżąco z najnowszymi trendami i zmianami w Twojej branży.
  5. Samodoskonalenie - od technik produktywności po metody efektywnego uczenia się, ebooki pomagają Ci stać się lepszą wersją siebie.

Podsumowanie - Dlaczego warto wybrać ebooki?

Ebooki to nie tylko wygodna alternatywa dla tradycyjnych książek. To narzędzie, które może radykalnie zmienić sposób, w jaki się uczysz, rozwijasz i osiągasz swoje cele. To Twój osobisty klucz do sukcesu, dostępny zawsze i wszędzie.

Wyobraź sobie, że masz dostęp do wiedzy i doświadczenia największych ekspertów w swojej dziedzinie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wyobraź sobie, że możesz błyskawicznie znaleźć odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, zainspirować się nowymi pomysłami czy nauczyć się nowych umiejętności - wszystko to w czasie i miejscu, które Tobie odpowiada.

To nie jest odległa przyszłość. To rzeczywistość, którą oferują ebooki. Czy jesteś gotowy, by ją wykorzystać?

Zacznij swoją przygodę z ebookami już dziś. Przeglądaj naszą bogatą ofertę, wybierz tytuły, które Cię interesują i zacznij inwestować w swój rozwój. Pamiętaj, że każdy przeczytany ebook to krok w kierunku lepszej wersji siebie.

Nie czekaj, aż inni Cię wyprzedzą. Wyprzedź konkurencję, wyprzedź samego siebie. Zanurz się w świecie ebooków i odkryj, jak daleko możesz zajść z wiedzą zawsze pod ręką.

Ebooki - Twoja biblioteka, Twoja wiedza, Twój sukces. Na wyciągnięcie ręki.

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl