Szybka wysyłka - zamów do 13:30 a wyślemy dziś (pn-pt)

Darmowe zwroty 365 dni

 

[EBOOK] Internet, zdrowie i choroba - powiązania społeczne, kulturowe i edukacyjne, Kultura medialna i komunikacja społeczna, tom 2 -

[EBOOK] Internet, zdrowie i choroba - powiązania społeczne, kulturowe i edukacyjne, Kultura medialna i komunikacja społeczna, tom 2 -
  • promocja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: Natychmiast (do 90 min.)
Dostawa: Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30 sprawdź formy dostawy
Cena: 26,60 zł 28,00 zł 26.60
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 28,00 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Internet wpływa na to, jak doświadczamy zdrowia i choroby zarówno na poziomie informacyjnym, społecznym, ale też kulturowym. Odbieranie czy poznawanie zdrowia i choroby w Internecie to jednocześnie poszukiwanie informacji na ich temat oraz bycie przez owe informacje „kształtowanym”, często w ramach konkretnych grup o charakterystycznej kulturze. Sieć ma dla nas ogromne „zdrowotne” znaczenie. Dzięki niej zwracamy uwagę na zdrowy styl życia, a w sytuacjach kryzysowych staramy się uchronić przed chorobą. Autorzy artykułów w prezentowanej książce poruszają wiele zagadnień wpisujących się w kontekst zdrowia i choroby w Internecie, przyczyniając się do wypełniania licznych luk badawczych widocznych w omawianym obszarze. Seria monograficzna obejmuje zagadnienia związane z problematyką funkcjonowania mediów oraz komunikacji społecznej. Jest miejscem publikacji badań z zakresu mediów, komunikowania społecznego, kultury medialnej, ludologii, a także interdyscyplinarnych refleksji związanych z mediami. W ramach serii ukazują się prace zbiorowe pod redakcją oraz monografie. W tym tomie między innymi teksty o wpływie youtuberów na kreowanie stylu życia i zdrowia młodzieży, obrazie spektrum autyzmu w dyskursie internetowym na przykładzie memów, czy wspierającej roli Instagrama dla kobiet z rakiem piersi.

Dane techniczne

ISBN 978-83-8018-327-8
Rok wydania 2020
Wydanie 1
Format pdf
Liczba stron 174

Koszty dostawy Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30

Kraj wysyłki:

Opinie o książce (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl