\n\nDziesięć reguł niezwykłego życia
\n\nŚwiat funkcjonuje według pewnego niewidzialnego kodeksu - określa on kształt ludzkich interakcji, formy kultu, relacje z rodzicami, sposób wykonywania pracy, wybory miłosne, sposoby zarabiania pieniędzy oraz determinuje warunki zdrowego i szczęśliwego życia. U początków mojej kariery, gdy byłem programistą komputerowym, godzinami ślęczałem przed monitorem, próbując pojąć kod kierujący działaniem maszyn. Dziś znacznie bardziej zajmuje mnie kod, w którym są zapisane reguły funkcjonowania ludzkiej rzeczywistości - i możesz mi wierzyć, że ten kod można hakować równie łatwo jak ów pisany przez informatyków.
\n\nTak jak zrozumienie kodu pozwala specjalistom zaprogramować komputer do wykonywania różnych konkretnych zadań, tak i Ty będziesz mógł zaprogramować swoje życie i otaczającą Cię rzeczywistość - a tym samym poprawić swoją egzystencję tak, by czerpać z niej więcej satysfakcji. Ale najpierw musisz się nauczyć czytać ten kod. I temu właśnie służy ta książka.
\n\nPodzieliłem ją na cztery części i dziesięć rozdziałów. Poszczególne części opisują różne poziomy kodu, co ma odzwierciedlać coraz bardziej pogłębione zrozumienie tego tematu u czytelnika. Każdy rozdział prezentuje i opisuje jedną z dziesięciu reguł, które wytyczają szlak prowadzący ku temu zrozumieniu.
\n\nCZĘŚĆ I Życie w przestrzeni kulturowej - w jakim stopniu zostałeś ukształtowany przez otaczającą Cię rzeczywistość
\n\nCZĘŚĆ II Przebudzenie - zdolność dokonania wyboru własnej wersji rzeczywistości
\n\nCZĘŚĆ III Zmiana własnego kodu - transformacja wewnętrznej rzeczywistości
\n\nCZĘŚĆ IV Początek nadzwyczajnego życia - zmienianie rzeczywistości
\n\nTen podział na cztery części ma odzwierciedlać stopniową rozbudowę Twojej samoświadomości, kiedy zaczniesz pojmować, kim jesteś i na co Cię stać. Poszczególne poziomy można przedstawić jako kolejne kręgi samoświadomości.
\n\nPoziom 4. Rzeczywistość, którą możesz zmienić - pierwszy krok w nadzwyczajne życie
\n\nPoziom 3. Twoja wewnętrzna rzeczywistość - przeprogramowanie własnego kodu
\n\nPoziom 2. Wybrana rzeczywistość - przebudzenie
\n\nPoziom 1. Otaczająca Cię rzeczywistość - życie w przestrzeni kulturowej
\n\nZgłębiając te cztery poziomy, zdradzę Ci dziesięć reguł powiązanych ze sobą w taki sposób, że każda kolejna stanowi rozwinięcie poprzedniej. To właśnie jest kod nadzwyczajnego umysłu.
Dane techniczne
Autor
Vishen Lakhiani
Tytuł
Kod nadzwyczajnego umysłu
ISBN
978-83-283-8494-1
Rok wydania
2023
Format
mp3
Czyta
Piotr Bielski
Długość zapisu audio
5:53:13
Koszty dostawy
Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30
Kraj wysyłki:
Opinie o książce (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.