Mała księga zamykania sprzedaży - Jeffrey Gitomer
Opis
Każdy sprzedawca wie (a jeśli nie wie, to szybko się przekona), jak trudnym i delikatnym momentem jest zamykanie sprzedaży. Każda transakcja zależy od specyficznych uwarunkowań, każdy klient zachowuje się nieco inaczej i wymaga indywidualnego podejścia. Konsekwencją niedostrzegania tych subtelności będzie fiasko transakcji. Bez uświadomienia sobie przyczyn niepowodzenia i zdobycia określonych umiejętności trudno o zwiększenie sprzedaży.
Ta książka to niewielki, ale niezwykle użyteczny poradnik dotyczący zamykania sprzedaży.
Co prawda, nie ma łatwego i szybkiego sposobu finalizowania transakcji, niemniej istnieje kilka skutecznych technik, dzięki którym nauczysz się utrzymywać delikatną równowagę między swoimi słowami i działaniami a myślami i wrażeniami potencjalnego klienta. Dzięki wytycznym zawartym w tej książce udoskonalisz umiejętność badania potrzeb klienta i budowania właściwej relacji, zwiększysz też produktywność, a w efekcie satysfakcję klienta. Szybko się przekonasz, że pracowitość, dokładność i determinacja przekładają się na wyniki sprzedaży!
DZIĘKI TEJ KSIĄŻCE:
-poznasz przyczyny niepowodzenia sprzedaży
-nauczysz się budowania relacji z klientem
-poznasz pytania naprowadzające i finalizujące
-nauczysz się stosować techniki zamykania sprzedaży
-poznasz strategie i taktyki finalizowania transakcji
Jeffrey Gitomer — jest autorem popularnych książek oraz regularnie ukazującego się felietonu Sales Moves. Prowadzi seminaria, występuje na konferencjach i tworzy programy szkoleniowe na temat pozytywnego nastawienia, zaufania, lojalności klienta i rozwoju osobistego. Mimo swojego nieco kontrowersyjnego stylu wypowiadania się jest powszechnie uznawanym trenerem i wykładowcą.
Dane techniczne
Okładka | Twarda |
Rok wydania | 2017 |
Wysokość | 19,5 |
Szerokość | 12,5 |
Liczba stron | 80 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.