Szybka wysyłka 24h

DARMOWE ZWROTY 365 DNI

Bezpieczne płatności

Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności - Bartłomiej Stolarczyk

naucz ich jak mają.jpeg
  • promocja
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30 sprawdź formy dostawy
Cena: 38,42 zł 49,90 zł 38.42
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 38,92 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 4.8
Wydawnictwo: Helion
Kod produktu: 9788383227771

Opis

Nikt nie zadba o Ciebie lepiej niż Ty sam!

„Bądź grzeczny”, „czekaj na swoją kolej”, „nie krzycz”, „bądź miły, uśmiechnięty i dobrze wychowany, a świat to doceni, zauważy cię i nagrodzi”… Takie i podobne przekazy od maleńkości słyszymy z ust rodziców, dziadków i nauczycieli. Mają uczynić z nas ludzi kulturalnych, szanujących innych, zdolnych do współpracy. Wszystko byłoby w porządku, gdyby każdy stosował się do tych zasad. Jest jednak inaczej. Najpierw w dzieciństwie, a potem w dorosłym życiu wciąż spotykamy się z ludźmi, którzy porozumiewają się ze światem zupełnie inaczej. I swoje reguły gry brutalnie narzucają innym — mniej asertywnym.

Autor tej książki od lat uczy asertywności. Rozumie ją nie tylko jako umiejętność mówienia NIE, gdy nie mamy ochoty powiedzieć TAK. Asertywność jest dla niego także sztuką zachowania kultury w sytuacjach trudnych, gdy inni przekraczają granice naszego terytorium, oraz umiejętnością zachowania elegancji i dyplomacji, gdy inni są nie do końca fair. Z książki dowiesz się, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, m.in. z presją i namowami, jak być asertywnym wobec podwykonawców, jak wykazać się asertywnością w państwowej służbie zdrowia i kiedy asertywność może się przydać młodym małżeństwom.

Bartłomiej Stolarczyk — trener, przedsiębiorca, językoznawca, psychotrener sportowy, trener biznesu i administracji publicznej. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu asertywności, telemarketingu i obsługi klienta, szkoleniach menedżerskich oraz szkoleniach z etycznej perswazji w negocjacjach. Doświadczenie zawodowe zdobywał w dziale obsługi klientów korporacyjnych w międzynarodowej korporacji IT oraz firmach doradztwa personalnego. Regularnie prowadzi szkolenia otwarte, w tym szkolenie Asertywność i rozwój osobisty www.bartlomiej-stolarczyk.com/asertywnosc.


Recenzje:

Autor tej książki od lat uczy asertywności. Rozumie ją nie tylko jako umiejętność mówienia NIE, gdy nie mamy ochoty powiedzieć TAK. Asertywność jest dla niego także sztuką zachowania kultury w sytuacjach trudnych, gdy inni przekraczają granice naszego terytorium, oraz umiejętnością zachowania elegancji i dyplomacji, gdy inni są nie do końca fair. Z książki dowiesz się, j ak radzić sobie w trudnych sytuacj ach, m.in. z presją i nam owami, jak być asertywnym wobec podwykonawców, jak wykazać się asertywnością w państwowej służbie zdrowia i kiedy asertywność może się przydać młodym małżeństwom.

Miesięcznik Benefit (2015-02-01)

(…) Jest to zbiór praktycznych porad dotyczących asertywności i obejmujących najrozmaitsze dziedziny życia. Znajdziemy tu m.in. ciekawe opisy trudnych przypadków ze sfery zawodowej. Na przykład takich, które odnoszą się do wulgarnych zachowań klientów. "Obecne w socjalizmie jedzenie kanapki w trakcie rozmowy z klientem czy wszechwładna kierowniczka ze sklepu mięsnego ustąpiły miejsca nowemu schorzeniu - wymuskanej, nieszczerej, wyposażonej w uśmiech przez telefon i pieluchę przy kasie bezwarunkowej uległości wobec klienta" - pisze autor. Tymczasem takie wyrzekanie się własnej godności, wyrażanie zgody na wylewanie na siebie pomyj wszelkiej maści nigdy nie są dobrym rozwiązaniem. Stolarczyk nie waha się twierdzić, że wyniesione z domu zasady dobrego wychowania, takie jak ustępowanie innym, nie zawsze muszą się sprawdzać w dorosłym świecie. Asertywność nie musi być więc piękna, może wydawać się nawet egoistyczna. Jest jednak niezbędna, jeśli chcemy wykorzystać nasz potencjał, zyskać szacunek u innych, a także zachować zdrowie.(…)

Magazyn Sukces (2014-08-25)


„Bądź grzeczny", „czekaj na swoją kolej" - takie i podobne przekazy mają uczynić z nas ludzi kulturalnych, szanujących innych, zdolnych do współpracy. Ale - najpierw w dzieciństwie, a potem w dorosłym życiu - wciąż spotykamy ludźmi, którzy porozumiewają się ze światem zupełnie inaczej. 1 swoje reguły gry brutalnie narzucają innym - mniej asertywnym. Autor rozumie asertywność nie tylko jako umiejętność mówienia NIE, gdy nie mamy ochoty powiedzieć TAK. Asertywność jest dla niego także sztuką zachowania kultury w sytuacjach trudnych, gdy inni przekraczają granice naszego terytorium, oraz umiejętnością zachowania elegancji i dyplomacji, gdy inni są nie do końca fair. Z książki czytelnik dowie się, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, m.in. z presją i namowami, jak być asertywnym wobec podwykonawców i jak wykazać się asertywnością w państwowej służbie zdrowia.

Personel Plus (2014-07-01)

 


Spis treści:

O autorze (7)

Przedmowa do wydania II (8)

Wstęp, czyli wewnętrzna doskonałość (9)

Rozdział 1. Czym jest asertywność? (13)

Strategie zachowań, czyli dlaczego nie zawsze zachowujemy się tak, jak chcemy (15)
Każde nasze zachowanie (nawet to, które bardzo nam ciąży) kiedyś było skuteczne (16)
To nie Twoja wina, że czasami zachowujesz się nie tak, jak chcesz (18)
Cele asertywności (20)
Cel nr 1. Uczenie innych, jak mają Cię traktować (21)
Cel nr 2. Zmiana zachowań innych (22)
Cel nr 3. Pomoc innym w decydowaniu o sobie (25)
Cel nr 4. Maksymalizacja szans (28)
Cel nr 5. Twoje zdrowie (29)
Po czym poznam, że to już asertywność? (32)
Dlaczego to fajnie, że asertywność jest nudna? (35)
Rozdział 2. Jak skutecznie kształtować zachowania asertywne? (37)

Jak przestać podstawiać sobie nogę? (38)
Jak uwolnić się od ograniczających przekonań? (41)
Wykorzystaj największą tajemnicę skutecznego działania (47)
Największa tajemnica skutecznego działania! (52)
Policz, Ile Tracisz (53)
Rozdział 3. Pewność siebie, czyli jak zyskać zdrowy szacunek do siebie i innych? (57)

Jak zyskać pewność siebie? (59)
Co Ci da świadomość własnych zalet? (63)
Jak z życzliwością wobec siebie postrzegać własne wady? (68)
O wstydzie, kompleksach i o tym, czy wada może być zaletą, czyli nie jesteś naiwny, jesteś... (73)
Rozdział 4. Jak wyrażać uczucia i zapobiegać konfliktom? (81)

O czym warto pamiętać, by Twoje emocje pracowały na Twoją korzyść? (81)
Jak nauczyć innych, jak mają Cię traktować? (88)
Czuję (88)
Kiedy Ty (91)
Oczekuję (94)
Jestem zły czy czuję złość? (98)
Zdenerwowałeś mnie czy zdenerwowałem się? (99)
Zadbaj o mowę ciała (99)
Jeżeli tego nie zrobisz, będę zmuszony... (103)
Działanie (106)
Komunikat JA - procedura rozszerzona (106)
Kiedy nie warto być asertywnym, czyli zanim powiesz... (107)
Lista kontrolna asertywności (111)
Rozdział 5. Jak odmawiać bez poczucia winy? (113)

Poznaj kogoś, kto potrzebuje Twojej pomocy (113)
Jak odmawiać bez poczucia winy i burzenia relacji? (117)
Nie (120)
Obszar odmowy (120)
Uzasadnienie (121)
Podtrzymanie kontaktu - czynna pomoc (123)
Jak radzić sobie z nachalnymi ludźmi? (126)
Jak wytrwać przy NIE i radzić sobie z naciskami? (129)
Asertywna odmowa w cienkim cieście na ostro (134)
Rozdział 6. Jak radzić sobie z opiniami innych? (139)

Jak radzić sobie z krytyką? (141)
Ocena formalna (142)
Ocena merytoryczna i decyzja (144)
Jak nie dać się wciągnąć do gry? (147)
Wyrażenie emocji (150)
Powtórzenie zdania rozmówcy (150)
Prośba o uzasadnienie (151)
Jako człowiek uczciwy na pewno mnie zrozumiesz... (152)
Niezbędnik na imprezach rodzinnych, czyli jak radzić sobie z dobrymi radami? (154)
Rozdział 7. Jak wyrażać uczucia pozytywne i przyjmować komplementy? (159)

Dlaczego warto wyrażać uczucia pozytywne? (159)
Jak budować lepsze relacje, jak wyrażać uczucia i emocje pozytywne? (161)
Jak przyjmować komplementy, nie doszukując się drugiego dna? (165)
Rozdział 8. Jak zadbać o swoje prawa z szacunkiem do siebie i innych? (171)

Poznaj swoje prawa (171)
Upomnij się o swoje, czyli jak respektować swoje prawa? (174)
Rozpoznanie (176)
Przygotowanie (176)
Działanie (178)
Masz prawo prosić (179)
Asertywna prośba (181)
Teraz Twoja kolej (187)

Dodatek A. FAQ (189)

Czy uda mi się zmienić? (189)
Kiedy nastąpi zmiana? (192)
Czy asertywność nie sprawi, że przestanę być sobą? (193)
Czy moje otoczenie nie odsunie się ode mnie? (195)
Jak być asertywnym wobec bliskich? (196)
Jak odmawiać dzieciom? (199)
Jak być asertywnym wobec usługodawców? (201)
Asertywność w relacjach z państwową służbą zdrowia (204)
Asertywność dla młodych małżeństw (208)
Przepraszać czy nie przepraszać? (210)
Asertywność i rozwój osobisty, czyli jak zyskać harmonię w życiu prywatnym i zawodowym oraz zdrowy szacunek do siebie i innych? (211)
Gdzie mogę się tego nauczyć? (212)
Co robić, gdy asertywność nie zadziała? (214)
Nie podjąłeś działania, ale chcesz wiedzieć, co robić, gdy Ci nie wyjdzie (214)
Podjąłeś działanie, nie wyszło, "bo ja tak robię, tylko trochę inaczej" (215)
Podjąłeś działanie (wzorowo), nie masz rezultatów (218)
Dodatek B. Asertywność w pracy (221)

Asertywny pracownik (224)
Z kim jedziesz na imprezę firmową? (224)
Jak podnieść swoje poczucie bezpieczeństwa? (227)
Jak poprosić o podwyżkę? (228)
Asertywny szef (233)
Asertywne informacje zwrotne, czyli jak wyzwalać inicjatywę, mieć więcej czasu i budować autorytet szefa? (233)
Asertywność w sprzedaży i w obsłudze klienta (239)
Jak radzić sobie z wulgarnym i agresywnym klientem? (241)
Jak odmawiać klientom? (246)

Dane techniczne

Okładka miękka
Autor Bartłomiej Stolarczyk
Tytuł Naucz ich, jak mają Cię traktować!
ISBN 9788383227771
Podtytuł Praktyczny podręcznik asertywności
Rok wydania 2023
Wysokość 20,8
Szerokość 14
Liczba stron 248

Koszty dostawy Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o książce (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl