Odwracanie marki - Marty Neumeier
Opis
Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a inne podnosi do statusu supergwiazd.
Dziś wybór jest prosty: Odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku. Przekształć swoją markę w miniruch społeczny, który klienci będą z przyjemnością współtworzyć, a ty patrz, jak rośnie i niech oko twoje radują zyski.
Dane techniczne
Okładka | miękka ze skrzydełkami |
Autor | Marty Neumeier |
Tytuł | Odwracanie marki |
ISBN | 9788365068200 |
EAN | 9788365068200 |
Podtytuł | Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść |
Tytuł oryginalny | The Brand Flip. Why customers Now Run Companies - And How to Profit From It |
Tłumaczenie | Krzysztof Mazurek |
Rok wydania | 2017 |
Wydanie | 1 |
Wysokość | 20,4 |
Szerokość | 13,5 |
Liczba stron | 160 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.