Outlet - Machina sprzedażowa - Justin Roff-Marsh
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Jak zwiększyć przychody i obniżyć koszty, projektując na nowo funkcjonowanie działu sprzedaży?
Dokonaj restrukturyzacji wg metody SPE (Sales Process Engineering) i przenieś swoją sprzedaż z XIX do XXI wieku! Sięgnij po przełomowy poradnik, który zakwestionuje całą Twoją wiedzę i zaoferuje radykalne, ale już sprawdzone podejście do projektowania i budowania funkcji sprzedaży.
Lektura obowiązkowa dla liderów, menedżerów i właścicieli firm!
TWÓRZ SUPERWYDAJNĄ ORGANIZACJĘ
dzięki przełomowej metodzie Justina Roffa-Marsha
Większość firm ciągle w zbyt małym stopniu wykorzystuje korzyści związane z podziałem pracy i specjalizacją w sprzedaży. W związku z tym wszelkie inne działania mające ją uzdrowić przynoszą jedynie chwilowy efekt i prędzej czy później wszystko wraca do stanu, w którym:
- Handlowcy najchętniej spędzają czas na zajęciach okołosprzedażowych, poświęcają go niewiele na faktyczną sprzedaż.
- Nowe możliwości biznesowe są ignorowane w pościgu za szybką sprzedażą, która nie wymaga od sprzedawców zbyt dużego wysiłku.
- Sprzedaż regularnie uczestniczy w otwartych konfliktach z innymi działami.
- Mur między marketingiem a sprzedażą jest tak ogromny, że równie dobrze te działy mogłyby funkcjonować w różnych firmach.
Powstrzymaj ten bieg wydarzeń: dokonaj restrukturyzacji działu sprzedaży według metody SPE (Sales Process Engineering) – przenieś Twoją funkcję sprzedaży z XIX do XXI wieku!
Precyzyjnie podziel pracę między swoich handlowców tak, aby maksymalnie wykorzystywać ich indywidualne predyspozycje i ciesz się większymi zyskami mimo mniejszej liczby sprzedawców. Choć zastosowanie podziału pracy brzmi niewinnie, idea ta kruszy przyzwyczajenia osób zarządzających sprzedażą i skłania do zastąpienia starych metod zupełnie nowym podejściem.
Dzięki inżynierii procesów sprzedażowych zbudujesz nowy świat, w którym sprzedaż jest działalnością wewnętrzną, pracownicy zarabiają stałe wynagrodzenie, skupiając swoją uwagę wyłącznie na rozmowach sprzedażowych, marketing jest zintegrowany ze sprzedażą, a jej regionalne biura nie są już potrzebne. W swojej książce Justin Roff-Marsh pokazuje, jak powtórzyć sukcesy firm, które w ciągu ostatnich 15 lat wdrożyły jego niekonwencjonalną metodę, budując niezwykle efektywne funkcje sprzedaży i zyskując przewagę nad rynkowymi rywalami.
Dołącz do organizacji, które już przestawiły się na SPE i tak jak one odkryj korzyści tej rewolucji:
- ogromny wzrost liczby umów sprzedaży (w przeliczeniu na osobę),
- znaczne zwiększenie zasięgu terytorialnego swojej sprzedaży przy obecnych zasobach,
- drastyczna poprawa jakości obsługi klienta,
- eliminacja wąskich gardeł sprzedaży,
- zmniejszenie kosztów operacyjnych sprzedaży przy jednoczesnym zwiększeniu zysków.
Nie zwlekaj! „Machina sprzedażowa” zmieni Twój sposób myślenia i krok po kroku pomoże Ci zaprojektować wydajnie i skutecznie funkcjonujący dział! To praktyczny przewodnik, dzięki któremu przeobrazisz ekipę handlowców-autonomicznych rzemieślników w ściśle zsynchronizowany zespół specjalistów.
***
Justin Roff - Marsh
Mistrz projektowania procesów sprzedażowych, założyciel firmy Ballstix.
Światowej sławy ekspert w zakresie projektowania procesów sprzedaży i zarządzania nimi. Popularyzator TOC (teorii ograniczeń) w zakresie sprzedaży, twórca SalesProcessEngineering.net – bloga, który jest śledzi przez ponad 200 tys. osób z całego świata. W jego seminariach i warsztatach co roku uczestniczą tysiące menedżerów. Jest tez autorem innej bestsellerowej książki pt. Reorganizacja procesu sprzedaży (Reengineering the Sales Process).
Radykał w swoich poglądach. Podważa fundamentalne założenia leżące u podstaw tradycyjnego podejścia do sprzedaży oraz konsekwentnie sprzeciwia się standardowym praktykom. W zamian proponuje, by postrzegać funkcję sprzedaży jak „machinę” z uwzględnieniem podziału pracy, centralizacji wszystkich działań z wyjątkiem ważnych wizyt w terenie oraz formalnego podejścia do zarządzania.
Dwadzieścia lat temu założył agencję marketingu bezpośredniego Ballistix, stopniowo poszerzając ofertę usług konsultingowych. Dziś Ballistix obsługuje klientów z Australii, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. W roku 2008 Justin przeprowadził się do Ameryki, by rozwijać firmę na tamtejszym rynku.
Dane techniczne
Okładka | Twarda |
Rok wydania | 2017 |
Wydanie | 1 |
Liczba stron | 220 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.