Outlet - Winning znaczy zwyciężać - Jack Welch, Suzy Welch
Opis
Welch stara się trafić do ludzi ze wszystkich szczebli hierarchii organizacyjnej w firmach małych i dużych. Jego odbiorcami są szeregowi pracownicy, menedżerowie projektów, dyrektorzy generalni, absolwenci MBA.
Książka"Winning" zaczyna się od rozdziału, w którym Welch przedstawia swoją filozofię biznesu. Wyjaśnia, jak istotną sprawą jest kierowanie się w życiu i pracy wartościami uniwersalnymi; jak ważną kwestią jest kultura firmy, otwartość na głosy niosące nowe pomysły, które artykułują ludzie na różnych szczeblach w firmie, jak bardzo opłaca się darzyć szacunkiem innych.
Książka jest podzielona na trzy części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz; opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana, pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań.
Dane techniczne
Okładka | twarda |
Autor | Jack Welch, Suzy Welch |
Tytuł | Winning znaczy zwyciężać |
Rok wydania | 2015 |
Wysokość | 23,5 |
Szerokość | 13,5 |
Liczba stron | 400 |
Koszty dostawy
Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30
Opinie o książce (0)



365 dni na darmowy zwrot

- DARMOWY ZWROT
- 365 dni na zwrot bez podawania przyczyny
- Bezpieczne płatności
- Szyfrowane dane i transakcje
- Szybka wysyłka: dziś kupujesz - dziś wysyłamy
- Dostawa do wszystkich krajów świata
- Wysyłamy do: Paczkomaty InPost
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.