Szybka wysyłka 24h

DARMOWE ZWROTY 365 DNI

Bezpieczne płatności

Pakiet książek o marketingu internetowym - Tkaczyk, Puzyrkiewicz, Kotler Kartajaya, Setiawan, Vaynerchuk, Żukowski

Dostępność: brak towaru
Cena: 260,80 zł 260.80 zamiast 260,80 zł
ilość zestaw
Zyskujesz 10 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Wydawnictwo: -
Kod produktu: 344581

Produkty w zestawie

Aby dodać zestaw do koszyka, wybierz wymagane warianty dla każdego z produktów.

Narratologia - Paweł Tkaczyk

Narratologia - Paweł Tkaczyk zobacz galerię (2)
Narratologia - Paweł Tkaczyk

Wydawnictwo: PWN

Ilość w zestawie: 1 szt.

Cena poza zestawem 59,00 zł

Taniej w zestawie!

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają.

Historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, by reagować na opowieści. Baśnie, legendy i plotki kształtują nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy – sprzedają się tak dobrze, bo oddziałują na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do końca zdajemy sobie sprawę.

Biblia copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz

Biblia copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz zobacz galerię (2)
Biblia copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz

Wydawnictwo: Helion

Ilość w zestawie: 1 szt.

Cena poza zestawem 39,90 zł

Taniej w zestawie!

Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!

Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania?

Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie.

Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy.

Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek.

Marketing 4.0 Era cyfrowa - Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 4.0 Era cyfrowa - Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan zobacz galerię (2)
Marketing 4.0 Era cyfrowa - Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Wydawnictwo: MT Biznes

Ilość w zestawie: 1 szt.

Cena poza zestawem 44,90 zł

Taniej w zestawie!

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejścia uciekli się do pomocy zaawansowanych technologii, by się dowiedzieć, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych.

Przebij Się! - Gary Vaynerchuk

Przebij Się! - Gary Vaynerchuk zobacz galerię (2)
Przebij Się! - Gary Vaynerchuk

Wydawnictwo: OSM Power

Ilość w zestawie: 1 szt.

Cena poza zestawem 68,00 zł

Taniej w zestawie!

"PRZEBIJ SIĘ!" to piąta i najnowsza książka Gary’ego Vaynerchuka – niezwykle interesująca, jak i pełna merytorycznej oraz twardej wiedzy.

To obowiązkowa pozycja dla każdego przedsiębiorcy szukającego inspirujących, a przede wszystkim skutecznych pomysłów na budowę swoje marki. Myślisz, że potrzebujesz do tego wyszukanych narzędzi?

Gary Vaynerchuk pokaże Ci jak bardzo się myślisz!

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw - Marcin Żukowski

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw - Marcin Żukowski zobacz galerię (2)
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw - Marcin Żukowski

Wydawnictwo: Helion

Ilość w zestawie: 1 szt.

Cena poza zestawem 49,00 zł

Taniej w zestawie!

Czy da się rozwijać biznes bez social mediów?
Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.

Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy.

Opis

Narratologia - Paweł Tkaczyk

Biblia copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz

Marketing 4.0 Era cyfrowa - Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Przebij się - Gary Vaynerchuk

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II - Marcin Żukowski

Dane techniczne

Autor Paweł Tkaczyk, Dariusz Puzyrkiewicz, Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan, Gary Vaynerchuk, Marcin Żukowski
Tytuł Pakiet książek o marketingu internetowym
Rok wydania 2021

Produkty powiązane

Opinie o książce (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

Pakiet książek o marketingu internetowym - Tkaczyk, Puzyrkiewicz, Kotler Kartajaya, Setiawan, Vaynerchuk, Żukowski Wybierz warianty produktu (1/5)
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl