Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą - Joanna Malinowska-Parzydło

Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Godzina dziennie z mobile marketingiem - Rachel Pasqua, Noah Elkin

Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Employer branding. Praktyczny podręcznik - Edyta Sander,Mateusz Jabłonowski

Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Biblia content marketingu - Dariusz Puzyrkiewicz

Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ? jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny