Biblia content marketingu - Dariusz Puzyrkiewicz

Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ? jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej - Brian Tracy

Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
77 historii które mogą dać ci kopa w życiu i biznesie - Marek Skała

Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
100happydays czyli jak się robi szczęście w 100 dni - Mateusz Grzesiak

Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny