Szybka wysyłka 24h

DARMOWE ZWROTY 365 DNI

Bezpieczne płatności

Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie - Radosław Hancewicz

Dostępność: brak towaru
Cena: 49,00 zł 49.00
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]
Ocena: 5
Wydawnictwo: Helion
Kod produktu: 9788324638727

Opis

Kim dla Ciebie jestem, klientem czy petentem?

Praca w urzędzie na pierwszej linii frontu to ciężki kawałek chleba. Urzędnik z przysłowiowego okienka traktowany jest często z założenia jako wróg. Niby sensem jego pracy jest udzielenie pomocy osobie, która przychodzi do urzędu ze swoim problemem, jednak nie od dziś wiadomo, że na linii urząd–interesant trwa cicha, lecz zaciekła wojna podjazdowa. Jakoś tak zwykle bywa, że reprezentanta państwowej instytucji z miejsca przypisujemy do kategorii "ONI". Pracownik pierwszej linii urzędowego frontu wystawiony jest na bezustanną krytykę swoich zachowań i postaw, a to wpływa zarówno na stosunek klientów do niego samego, jak i na wizerunek całego urzędu.


Radosław Hancewicz jak zawsze - w sposób przystępny i ciekawy - zachęca urzędników do tego, aby lepiej pracowali. Jak podkreśla, obsługa klienta to nie tylko sprawa pani (pana) z okienka, ale pracowników urzędu na wszystkich szczeblach i stanowiskach. Dla mnie urzędnika na co dzień – książka jest wspaniałą inspiracją, żeby się bardziej starać, doskonalić. Nie zawiera narzędzi skomplikowanych i trudnych w użyciu — raczej przypomina o rzeczach najważniejszych, tworzących dzisiejszy standard obsługi. Raz na jakiś czas trzeba sobie o nich przypominać, żeby nie popaść w rutynę. Radosław Hancewicz przedstawia tu stereotypowego "trudnego klienta", który wzbudza uśmiech, i podpowiada, jak z nim postępować, ale nie oszczędza też urzędników i bezlitośnie podaje przykłady ich najczęstszych błędów. Autor wielokrotnie porusza ciekawy wątek relacji między urzędnikiem a klientem i zwraca uwagę na niestosowność wywyższania się urzędników, ale nie zachęca także do zbytniej uległości w imię zasady "klient nasz pan". Książkę odradzam teoretykom, a szczerze polecam urzędnikom.
Wojciech Zieliński,
zastępca dyrektora Departamentu Służby Cywilnej w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Dane techniczne

Okładka miękka
Autor Radosław Hancewicz
Tytuł Profesjonalna obsługa klienta
Podtytuł i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie
Rok wydania 2011
Wysokość 21
Szerokość 14,4
Liczba stron 128

Produkty powiązane

Opinie o książce (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowy zwrot
365 dni na darmowy zwrot
Darmowa dostawa (Paczkomaty InPost) już od 199,00 zł.
Bezpieczne zakupy
  • DARMOWY ZWROT
  • 365 dni na zwrot bez podawania przyczyny
  • Bezpieczne płatności
  • Szyfrowane dane i transakcje
  • Szybka wysyłka: dziś kupujesz - dziś wysyłamy
  • Dostawa do wszystkich krajów świata
  • Wysyłamy do: Paczkomaty InPost
Promocje
Outlet - Kodeks cywilny Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz ustawy towarzyszące
Outlet - Kodeks cywilny Kodeks rodzinny i opiekuńczy oraz ustawy towarzyszące

8,77 zł

Cena regularna: 29,77 zł

Najniższa cena: 13,77 zł
szt.
Outlet - Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek - Eric Ries
Outlet - Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek - Eric Ries

37,77 zł

Cena regularna: 49,00 zł

Najniższa cena: 49,00 zł
szt.
Outlet - Zapytaj Garyego - Gary Vaynerchuk
Outlet - Zapytaj Garyego - Gary Vaynerchuk

39,00 zł

Cena regularna: 49,00 zł

Najniższa cena: 49,00 zł
szt.
Outlet - Winning znaczy zwyciężać - Jack Welch, Suzy Welch
Outlet - Winning znaczy zwyciężać - Jack Welch, Suzy Welch

39,00 zł

Cena regularna: 49,00 zł

Najniższa cena: 49,00 zł
szt.
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl