Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją:
59,00 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
"Na skutek pandemii koronawirusa przedsiębiorcy mogą mieć rozliczne problemy związane z prowadzeniem działalności. W publikacji wyjaśniamy, z jakich rozwiązań mogą skorzystać, aby zmniejszyć dokuczliwość kryzysu zapoczątkowanego pandemią. Opisujemy nie tylko specustawę o koronawirusie i tzw. tarczę antykryzysową, lecz także inne instrumenty prawne, z których mogą skorzystać przedsiębiorcy, aby złagodzić skutki kryzysu dla firmy.
Przedstawiamy wprowadzone w związku z pandemią:
• udogodnienia w płatnościach podatków,
• instrumenty pomocowe służące poprawie płynności finansowej przedsiębiorców,
• rozwiązania dla firm zmuszonych do przestojów w związku ze zwalczaniem pandemii.
Z publikacji Czytelnik może się m.in. dowiedzieć:
• kogo dotyczą udogodnienia w płatnościach podatków i jaki jest zakres tych udogodnień,
• jakie warunki trzeba spełnić, aby zastosować instrumenty pomocowe mające zapewnić płynność finansową,
• kiedy można powołać się na epidemię, aby uniknąć negatywnych konsekwencji niedotrzymania umowy,
• jak został zmieniony zakres pomocy de minimis w związku z pandemią.
Publikacja zawiera przykłady i odesłania do przepisów.
"
Dane techniczne
ISBN
978-83-8137-752-2
Format
pdf
Liczba stron
108
Bezpieczeństwo
Koszty dostawy
Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30
Poznasz historie ponad 50 osób, które opisują różne sytuacje kryzysowe w swoim życiu prywatnym oraz zawodowym i dzielą się sposobami, jak wyszły z impasu, a do tego rozwinęły siebie oraz swoje projekty.
To książka dla tych, którzy:
świetnie radzą sobie z trudnościami i szukają jeszcze więcej inspiracji, co warto zrobić, gdy jest ciężko, jak przygotować się na kryzysy, a także jak je obrócić na swoją korzyść;
nie radzą sobie z trudnościami i są ciekawi, jak inni ludzie poradzili sobie pomimo trudności, załamania, braku środków, a czasami nawet depresji;
lubią sprawdzone w praktyce rozwiązania;
odnajdują dla siebie lekcje w doświadczeniach innych osób.
Podstawowa teza tej książki to przekonanie, że żyjemy dzisiaj w bardzo poważnym kryzysie cywilizacyjnym i społecznym. Jednym z jego wymiarów jest kryzys intelektualny. Socjologia, jak i inne nauki, w szczególności społeczne, przeżywa zatem kryzys podwójnie; przejawia się on głównie jako kryzys paradygmatyczny. W tak trudnych czasach jest też może jedną z najpotrzebniejszych nauk.
Analiza historyczno-socjologiczna prowadząca do rekonstrukcji ostatnich trzech stuleci pozwalająca wyodrębnić z ciągów wydarzeń i procesów te, które świadczyłyby o występowaniu (lub nie) kryzysu czy też kryzysów. Uzupełniona o próbę syntezy socjologicznej przemian cywilizacyjnych ostatnich czterdziestu lat. Autor prezentuje też modernistyczne i antymodernistyczne teorie socjologiczne, które odnosiły się do kryzysu cywilizacyjnego, społeczeństwa lub kultury. Wyodrębnia paradygmaty: obiektywistyczny, subiektywistyczny i "wielkiej dialektycznej syntezy". W ramach tego ostatniego szerzej omawia głównie teorie J. Habermasa, A. Giddensa, A. Touraine'a, M. Castellsa, P. Bourdieu. Na zakończenie przedstawia syntezę współczesnego kryzysu postindustrialnego rozumianego jako kryzys cywilizacji, społeczeństwa (w tym gospodarki) i socjologii.
Krzysztof Wielecki jest profesorem Uniwersytetu Warszawskiego. Zajmuje się socjologią cywilizacji, makrosocjologią, współczesnymi teoriami społecznymi, socjologią gospodarki, psychologią społeczną i antropologią filozoficzną, rozwija teorię podmiotowości oraz kultury masowej. Wcześniej prowadził badania związane z pedagogiką, psychologią, socjologią wychowania i młodzieży. Kierował programami badawczymi, w tym empirycznymi (m.in. Europejska myśl społeczna, Kryzys cywilizacyjny - perspektywa europejska, Młoda inteligencja polska).
Cena:
11,40 zł
Cena regularna:
16,70 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
12,00 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
Zgodnie z obowiązującym przez 50 lat tradycyjnym, ortodoksyjnym wyjaśnieniem, które podali John Maynard Keynes i zwolennicy jego teorii, kapitalizm nie potrafił się obronić przed samym sobą, a rząd zrobił niewiele, żeby uratować zbankrutowany intelektualnie system rynkowy przed konsekwencjami jego szaleństwa.
W 1963 roku Rothbard zaproponował odmienne wyjaśnienie, które wywróciło do góry nogami ów tradycyjny pogląd. Według niego za rozmiary krachu na Wall Street nie odpowiadało nieograniczone rozpasanie pirackiego systemu kapitalistycznego, lecz upór rządu w podtrzymywaniu sztucznego boomu za pomocą pompowania inflacyjnego kredytu. Jego książka to intelektualny tour de force. (…) Wytrzymała próbę czasu bez najmniejszego uszczerbku.” Ze wstępu Paula Johnsona do piątego wydania z 2000 roku.
Cena:
55,89 zł
Cena regularna:
69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
48,99 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
Książka Murraya Rothbarda, jednego z najbardziej zagorzałych przeciwników ingerencji państwa w gospodarkę, to rzetelna próba podważenia poglądu, jakoby przyczyną Wielkiego Kryzysu był mechanizm rynkowy i swoboda zawierania umów pomiędzy podmiotami gospodarczymi. Jest to dzieło wyjątkowe, zarówno jako studium historyczne, zawierające szczegółowy opis metod zwalczania kryzysu za pomocą głębokich ingerencji państwa w gospodarkę, jak i analiza teoretyczna, w której autor daje określoną interpretację cyklu koniunkturalnego i Wielkiego Kryzysu.
Cena:
22,68 zł
Cena regularna:
28,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
20,48 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
Zbiór tych (...) prac można uznać za podjętą po raz pierwszy próbę syntezy podstaw austriackiej makroekonomii – austriackiej teorii pieniądza, kapitału, cykli koniunkturalnych oraz instytucji monetarnych. Prace te od czasów powojennych aż do dzisiaj wywierają ogromny wpływ na austriacką czy też „kapitałową makroekonomię“. Taki dorobek to nie lada osiągnięcie – nawet na przestrzeni całego życia. Tym bardziej więc zdumiewa fakt, iż Hayek opublikował te prace w ciągu ośmiu lat (1929–1937) i to przed ukończeniem czterdziestego roku życia. (...) Ponowne opublikowanie tych prac w jednym tomie to doniosłe wydarzenie, które wypełnia ogromną lukę w austriackiej literaturze makroekonomiczneji i ukazuje współczesnym austriakom metodę rozwijania teorii ekonomii przez racjonalną argumentację i krytykę.
Cena:
24,30 zł
Cena regularna:
30,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
21,62 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
Opinie o książce (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.