
Wydawnictwo
-
3S Financial Group (1)
-
akademia internetu (5)
-
Akademia Inwestora Dagmara Wrzosek (1)
-
Akademia Negocjacji (4)
-
Aktywa (2)
-
Aleksander Kotyński (2)
-
Arkadiusz Błażyca (1)
-
ARTEFAKT (3)
-
Big City Broker (1)
-
CeDeWu (4)
-
Concret (1)
-
Daniel Siwiec (1)
-
Ekomercyjnie.pl (1)
-
EXPLITIA (1)
-
Fijor Publishing (12)
-
FREEDOM PUBLISHING (1)
-
Fundacja Instytut Carla Mengera (6)
-
Fundacja Zarabiaj Na Pasji (3)
-
Galaktyka (1)
-
Helion (7)
-
ICAN Institute (3)
-
IMKER EKOMERCYJNIE (1)
-
Instytut GEBO (3)
-
Instytut Ludwiga von Misesa (2)
-
Instytut Praktycznej Edukacji (8)
-
Justyna Broniecka (1)
-
Karol Froń (1)
-
Księgi Barneja Wydawnictwo (6)
-
Marcin Ujejski (2)
-
Marcin Zakrzewski (2)
-
Mintbooks (9)
-
MT Biznes (14)
-
Olbrycht Krzysztof (1)
-
One Press (1)
-
Optymalny sp. z o. o. (1)
-
OSM Power (22)
-
PWN (3)
-
Rebis (1)
-
Ridero (1)
-
Rowińska Business Coaching Kamila Rowińska (1)
-
Rozpisani.pl (1)
-
Sempowicz Jerzy (1)
-
Silver Unicorns (1)
-
Sine Qua Non (1)
-
Sławek Muturi (1)
-
Softway (1)
-
Studio Emka (7)
-
Umysł Miliardera (1)
-
wieszwiecej.com (2)
-
Wimed (1)
-
Wojciech Woźniczka (2)
-
Złote Myśli (1)
-
Znak (2)
-
Zysk i S-ka (1)
Dostępność
Wysyłka w
Cena
-
od
do
Nowość
Promocja
Marzysz o własnym biznesie? Chcesz zamienić korporacyjny wyścig szczurów na przedsiębiorczą wolność? Odkryj książki, które zainspirują Cię do działania i wyposażą w niezbędną wiedzę do osiągnięcia sukcesu w biznesie!
Ludzie interesu w przedwojennej Polsce - Maria Barbasiewicz

Książka prezentuje niezwykle różnorodne środowisko przedwojennych przemysłowców i biznesmenów w czasach Drugiej Rzeczypospolitej. Przedstawia je na tle ówczesnych uwarunkowań ekonomicznych, politycznych i społecznych. Opisuje sytuację kraju po odzyskaniu niepodległości, a także załamanie gospodarcze w latach wielkiego światowego kryzysu i to, w jaki sposób sobie z nim radzono.
Autorka przedstawia sylwetki kilkunastu biznesmenów, właścicieli firm z różnych branż i regionów. Stara się pokazać nie tylko ich sukcesy i porażki, ale również cechy charakteru, umożliwiające im spektakularne osiągnięcia, często na skalę wykraczającą poza granice RP.
Nazwiska takie, jak Wedel czy Goetz-Okocimski, medialny koncern IKC czy sukcesy przemysłu chemicznego (sztuczny kauczuk z Wolbromia), robią wrażenie nawet dzisiaj.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Badania jako Podstawa Projektowania User Experience - Iga Mościchowska

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych.
Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach.
Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań. Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka została napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi różnorodność metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badań.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
MARKA 5.0 - Jacek Kotarbiński

Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki osobiste. Publikacja wyjątkowo aktualna w której autor dzieli się nie tylko swoją wiedzą i doświadczeniem, ale też pokazuje wiele konkretnych przykładów z polskiego rynku. Praktyczne i inspirujące źródło wiedzy.
Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości marki. Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem, chcę zbudować nowe otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Zarówno dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się na globalnych rynkach, jak i osób związanych z marketingiem, począwszy od studentów, pasjonatów, specjalistów, innowatorów i naukowców. (…) Zmiany, których doświadczył biznes w roku 2020, najsilniej odczuli mali i średni przedsiębiorcy. Pora podnieść głowy, czas na odbudowę. Czas na Marketing 5.0. Czas na Markę 5.0. Czas na Polskę 5.0.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Własny biznes - droga do wolności finansowej i spełnienia
Wyobraź sobie, że budzisz się rano bez irytującego dźwięku budzika. Nie musisz się spieszyć do pracy, którą nienawidzisz. Zamiast tego, z uśmiechem na twarzy, siadasz do komputera i rozpoczynasz kolejny fascynujący dzień zarządzania własną firmą. Brzmi jak nieosiągalne marzenie? A jednak dla wielu ludzi to codzienność!
Od etatu do własnego biznesu - historia sukcesu
John był zwykłym pracownikiem korporacji. Codziennie wstawał o 6 rano, spędzał godziny w korkach i pracował dla kogoś innego. Czuł, że marnuje swój potencjał. Pewnego dnia trafił na książkę o przedsiębiorczości, która odmieniła jego życie. Zainspirowany, postanowił zaryzykować i założyć własną firmę. Dziś, po 5 latach ciężkiej pracy, John jest właścicielem dochodowego biznesu i cieszy się życiem, o jakim zawsze marzył.
Dlaczego warto sięgnąć po książki dla przedsiębiorców?
- Inspiracja i motywacja - poznaj historie ludzi, którzy odnieśli sukces i czerp z ich doświadczeń
- Praktyczna wiedza - dowiedz się, jak założyć i prowadzić firmę krok po kroku
- Rozwój umiejętności - naucz się zarządzania, marketingu, finansów i innych kluczowych aspektów biznesu
- Unikanie błędów - poznaj pułapki, w które wpadają początkujący przedsiębiorcy i dowiedz się, jak ich uniknąć
- Strategie rozwoju - odkryj sprawdzone metody na rozwój i skalowanie biznesu
Książki o przedsiębiorczości - Twój klucz do sukcesu
Niezależnie od tego, czy dopiero myślisz o założeniu firmy, czy jesteś już doświadczonym biznesmenem, odpowiednia książka przedsiębiorcy może stać się Twoim przewodnikiem na drodze do sukcesu. W naszej ofercie znajdziesz pozycje dla:
- Początkujących przedsiębiorców - poznaj podstawy prowadzenia biznesu
- Właścicieli małych firm - naucz się, jak rozwijać i skalować swój biznes
- Doświadczonych biznesmenów - odkryj nowe strategie i zoptymalizuj działanie swojej firmy
Bestsellery, które odmienią Twój biznes
W naszej księgarni znajdziesz książki dla biznesmenów autorstwa światowej sławy ekspertów, takich jak:
- Peter Thiel - "Zero to One"
- Eric Ries - "Metoda Lean Startup"
- Robert Kiyosaki - "Bogaty ojciec, biedny ojciec"
- Tim Ferriss - "4-godzinny tydzień pracy"
Zainwestuj w siebie i swój biznes
Pamiętaj, że najlepsi przedsiębiorcy to ci, którzy nigdy nie przestają się uczyć. Każda książka do przedsiębiorczości to inwestycja w Twoją przyszłość i przyszłość Twojego biznesu. Nie czekaj - zacznij budować swoją przedsiębiorczą biblioteczkę już dziś!
Gwarancja satysfakcji
Jesteśmy pewni, że nasze książki przedsiębiorczość pomogą Ci osiągnąć sukces w biznesie. Jeśli jednak nie będziesz zadowolony z zakupu, oferujemy 30-dniową gwarancję zwrotu.
Zacznij swoją podróż ku przedsiębiorczemu sukcesowi
Nie pozwól, by Twoje marzenia o własnym biznesie pozostały tylko marzeniami. Zrób pierwszy krok - wybierz książkę, która zainspiruje Cię do działania i wyposaży w niezbędną wiedzę. Kto wie, może za kilka lat to Ty będziesz bohaterem inspirującej historii sukcesu?
Pamiętaj - każdy wielki biznes zaczyna się od małego kroku. Twój krok może zacząć się właśnie tutaj, od wyboru odpowiedniej książki. Nie czekaj - Twoja przyszłość zaczyna się teraz!