Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją:
41,00 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
Złożoność i dynamika współczesnej rzeczywistości implikują wyłanianie się nowego paradygmatu społeczno-kulturowego, a w istocie – nowych paradygmatów zarządzania organizacjami. Podstawą, na której się one opierają jest wiedza, która zarówno w nauce, jak i w badaniach naukowych jest jednocześnie narzędziem, metodą, celem oraz wynikiem poczynań badawczych.
Wieloaspektowość zmian w zakresie paradygmatów nauk o zarządzaniu oraz ich dynamikę można zaobserwować w perspektywie historycznej. Organizacje ulegały przekształceniom – od traktowania ich jako systemu mechanistycznego, poprzez system biologiczny – aż po złożony system społeczno-kulturowy. Do tego procesu musiały dostosować się zmiany w zakresie sposobu myślenia w zarządzaniu strategicznym.
Współcześnie organizacja przyjmuje formę systemu społeczno-kulturowego będącego współkreatorem rzeczywistości organizacyjnej. Elementami tego systemu są ludzie, a więc pojedyncze kreatywne jednostki, których działania przebiegając w zmiennym otoczeniu muszą w coraz większym stopniu opierać się na wiedzy. Pojawiają się zatem pytania o szanse i zagrożenia tak uprawnianej nauki, dla której organizacja stanowiła zawsze centrum zainteresowań teoretyczno-praktycznych.
Rozwój nauki w sferze zarządzania organizacjami jest w gruncie rzeczy oparty na tworzeniu interdyscyplinarnych teorii zakładających nowoczesne aspekty myślenia metaforycznego. Z tego względu, istotnego znaczenia nabierają wszelkie formy zestawiania i konfrontacji poglądów, opinii czy sądów hipotetycznych badaczy reprezentujących te pozornie oddalone od siebie ścieżki rozważań o wielorakich aspektach zarządzania.
Opracowanie przedstawia osiągnięcia badawcze, interaktywnej refleksji naukowej i weryfikacji doświadczeń Doktorantów Ośrodków Naukowych z całej Polski. Zamieszczone w niniejszym zbiorze artykuły zawierają interesują- ce rozważania na temat aktualnych problemów związanych z teoretycznymi, metodycznymi i praktycznymi problemami w dziedzinie nauk o zarządzaniu. W większości artykułów zaprezentowane zostały wyniki badań własnych oraz sądy i opinie sformułowane na podstawie studiów literaturowych.
Dane techniczne
Tytuł
Psychospołeczne aspekty zachowań ludzi w organizacjach
ISBN
978-83-64927-63-8
Rok wydania
2015
Format
pdf
Liczba stron
292
Koszty dostawy
Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30
Kraj wysyłki:
Opinie o książce (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.