Skuteczna reklama na Facebooku - Artur Jabłoński
Opis
Książka „Skuteczna reklama na Facebooku” to przystępny, uporządkowany przewodnik po reklamach na Facebooku. Artur Jabłoński każdorazowo patrzy na konfigurację reklamy od strony technicznej, ale również strategicznej.
Jak promować posty na Facebooku? Jakie czynniki wpływają na cenę reklam? Czy promowanie postów obcina zasięgi organiczne? Jak tworzyć angażujące grafiki i pisać teksty zachęcające do zakupu? Jak analizować reklamy i mierzyć ich skuteczność? Ile kosztuje generowanie leadów za pomocą formularzy kontaktowych na Facebooku?
Naucz się, jak samodzielnie tworzyć krok po kroku skuteczne kampanie reklamowe na Facebooku zgodnie z najlepszymi praktykami, które Artur wypracowywał latami wraz ze swoim zespołem.
Dowiedz się, jak osadzać reklamę na Facebooku w kontekście swoich innych aktywności marketingowych, przestań przepalać budżet reklamowy i osiągaj lepsze, satysfakcjonujące Cię wyniki.
Na rynku jest mnóstwo wiedzy, ale rozproszonej. Wciąż brakuje uporządkowanego poradnika, prowadzącego przez konfigurację reklamy na Facebooku krok po kroku.
Najważniejsze reguły decydujące o skuteczności kampanii reklamowych na tym portalu nie zmieniły się znacząco przez kilka lat i nic nie wskazuje na to, żeby miały się zmienić w najbliższym czasie.
Kluczowym czynnikiem decydującym o powodzeniu lub porażce kampanii reklamowej na Facebooku są strategia, odpowiednie poznanie grupy docelowej, właściwie dobrana komunikacja. Solidne podstawy marketingowe, w zasadzie niezależne od kanału komunikacji.
Facebook jest tylko narzędziem. Nie wystarczy wyklikać właściwych przycisków i opcji, żeby odnieść sukces. Znajomość mechaniki rządzącej panelem reklamowym jest przydatna i ważna, natomiast nie determinuje powodzenia Twojego biznesowego projektu. Umiejętność skutecznego komunikowania się z właściwie dobraną grupą docelową już tak.
Dlatego w tej książce każdorazowo patrzę na konfigurację reklamy na Facebooku od strony technicznej, lecz również strategicznej. W tym upatruję jej największą wartość.
Mam nadzieję, że Ty również po lekturze będziesz w ten sposób ją postrzegał.
Dla kogo jest ta książka?
Przygotowałem ją z myślą o każdym, kto chciałby zgłębić tajniki konfigurowania reklamy na Facebooku.
Jesteś marketerem, PR-owcem albo pracownikiem agencji reklamowej i tworzenie reklam należy do Twoich obowiązków? Z tej książki nauczysz się, jak robić to krok po kroku.
A może jesteś właścicielem firmy lub szefem działu, który zleca reklamy podmiotom zewnętrznym – agencjom, freelancerom? Książka „Skuteczna reklama na Facebooku” pomoże Ci zrozumieć cały proces pracy nad kampanią na Facebooku, jak również wychwytywać ewentualne błędy współpracowników, gdyby naszła Cię ochota na kontrolę efektów ich pracy na koncie reklamowym.
Dane techniczne
Okładka | miękka |
Autor | Artur Jabłoński |
Tytuł | Skuteczna reklama na Facebooku |
Rok wydania | 2019 |
Wydanie | 1 |
Wysokość | 24 |
Szerokość | 16,5 |
Liczba stron | 285 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.