Szybka wysyłka 24h

DARMOWE ZWROTY 365 DNI

Bezpieczne płatności

Najlepsze książki o sprzedaży

Sprzedaż spędza Ci sen z powiek? Zdaje Ci się, że masz wszystko: dobry towar, platformę sprzedażową, konto na mediach społecznościowych, a jednak klienci nie garną się, by kupować u Ciebie? Dwoisz się i troisz, a wymarzony sukces wciąż nie nadchodzi?

Niezależnie od tego, czy zajmujesz się sprzedażą towarów, ubezpieczeń, nieruchomości, etc. - wyciągnij rękę po książki o skutecznej sprzedaży! Dowiesz się z nich wszystkiego o procesie sprzedaży, o analizie sprzedaży, marketingu i nie tylko. Znajdziesz u nas wszystko, czego Ci potrzeba, książki zarówno dla początkujących handlowców, jak i dla tych bardziej zaawansowanych. W naszych sprzedażowych poradnikach znajdziesz wiedzę potrzebną do prowadzenia skutecznej i efektywnej sprzedaży, poznasz różne techniki sprzedaży, dowiesz się więcej o prowadzeniu kampanii reklamowych, docieraniu do klienta, prezentacji towarów i usług, by były jeszcze bardziej atrakcyjne...

 

Oto nasz ranking najlepszych książek o sprzedaży:

1️⃣ Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund

2️⃣ Sprzedawaj jak Serhant - Ryan Serhant

3️⃣ Ekonomia wdzięczności - Gary Vaynerchuk

4️⃣ Negocjuj! - Wojciech Woźniczka

5️⃣ Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe - Brian Tracy 

Mit przedsiębiorczości - Michael E. Gerber Mit przedsiębiorczości - Michael E. Gerber
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena:

41,31 zł

Cena regularna: 44,90 zł

Najniższa cena: 37,35 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Biblia content marketingu - Dariusz Puzyrkiewicz Biblia content marketingu - Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawnictwo: One Press
Cena:

45,91 zł

Cena regularna: 49,90 zł

Najniższa cena: 40,42 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński
Wydawnictwo: Helion
Cena:

41,31 zł

Cena regularna: 44,90 zł

Najniższa cena: 36,37 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie - Frank Bettger Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie - Frank Bettger
Wydawnictwo: Studio Emka
Cena:

32,20 zł

Cena regularna: 35,00 zł

Najniższa cena: 28,35 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Outlet - Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie - Frank Bettger Outlet - Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie - Frank Bettger
Wydawnictwo: Studio Emka
Cena:

28,00 zł

Cena regularna: 35,00 zł

Najniższa cena: 35,00 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Wybij się - Gary Vaynerchuk Wybij się - Gary Vaynerchuk
Wydawnictwo: OSM Power
Cena:

68,00 zł

szt.
zobacz więcej
Imperium Big Maca. Dzieje korporacji McDonald’s - John F. Love Imperium Big Maca. Dzieje korporacji McDonald’s - John F. Love
Wydawnictwo: Fijor Publishing
Cena:

75,16 zł

Cena regularna: 81,70 zł

Najniższa cena: 66,18 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Konsument wierny jak pies - Maciej Tesławski Konsument wierny jak pies - Maciej Tesławski
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
Cena:

40,48 zł

Cena regularna: 44,00 zł

Najniższa cena: 35,64 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Metody zdobywania klientów - Jan M. Fijor Metody zdobywania klientów - Jan M. Fijor
Wydawnictwo: Fijor Publishing
Cena:

35,88 zł

Cena regularna: 39,00 zł

Najniższa cena: 31,59 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Psy sprzedaży Nie musisz być agresywny, żeby odnosić sukcesy w sprzedaży - Blair Singer Psy sprzedaży Nie musisz być agresywny, żeby odnosić sukcesy w sprzedaży - Blair Singer
Cena:

46,00 zł

Cena regularna: 50,00 zł

Najniższa cena: 40,50 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Sapiens na zakupach. O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy - Piotr Bucki Sapiens na zakupach. O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy - Piotr Bucki
Wydawnictwo: PWN
Cena:

81,88 zł

Cena regularna: 89,00 zł

Najniższa cena: 72,09 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Sekrety negocjacji dla biznesmenów - Roger Dawson Sekrety negocjacji dla biznesmenów - Roger Dawson
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena:

41,31 zł

Cena regularna: 44,90 zł

Najniższa cena: 38,91 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Sprzedaż naturalna - Fryderyk Karzełek Sprzedaż naturalna - Fryderyk Karzełek
Wydawnictwo: Hexagon
Cena:

69,90 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 69,90 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów - Cole Nussbaumer Knaflic Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów - Cole Nussbaumer Knaflic
Wydawnictwo: Helion
Cena:

70,84 zł

Cena regularna: 77,00 zł

Najniższa cena: 62,37 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Sztuka skutecznej sprzedaży - Zig Ziglar Sztuka skutecznej sprzedaży - Zig Ziglar
Cena:

55,19 zł

Cena regularna: 59,99 zł

Najniższa cena: 48,59 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
The Art of the Deal, czyli sztuka robienia interesów - Donald J. Trump, Tony Schwartz The Art of the Deal, czyli sztuka robienia interesów - Donald J. Trump, Tony Schwartz
Wydawnictwo: Fijor Publishing
Cena:

35,88 zł

Cena regularna: 39,00 zł

Najniższa cena: 31,59 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Twój ruch - Josh Altman Twój ruch - Josh Altman
Wydawnictwo: OSM Power
Cena:

89,90 zł

szt.
zobacz więcej

Skuteczna sprzedaż

Jaki sposób sprzedaży jest najlepszy? Sprzedaż bezpośrednia, internetowa, a może przez telefon? Którą wybrać, by mieć najlepsze efekty? Każda z nich ma swoje mocne i słabe strony, które dobrze jest poznać, by stawać się coraz lepszym handlowcem. Pierwszym krokiem w drodze do bycia dobrym sprzedawcą jest zdobywanie wiedzy - o rynku, o potrzebach klientów, o obecnie panującej modzie, a także o swoim towarze. Zastanów się, dlaczego klient miałby coś od Ciebie kupić? Jaką specjalną cechę ma towar Twój, a nie konkurencji? Opowiedzenie o nim czegoś więcej ponad to, czym sam ten towar jest, zwróci uwagę potencjalnego klienta. Sprzedajesz bowiem nie tylko sam towar bądź usługę, ale też odpowiadasz na ukryte pragnienie klienta, a najczęściej jest to pragnienie wyjątkowości.

Ponadto, pokaż klientowi, że towarzyszysz mu w procesie kupna - że nie jesteś upierdliwym nagabywaczem, który po prostu chce zarobić pieniądze. Okaż empatię i szacunek, słuchaj cierpliwie, pokaż wartość swojej oferty, a przede wszystkim nie poddawaj się

Chcesz sprzedawać osobiście, ale...

..zżera Cię trema, gdy masz komuś opowiedzieć o swojej ofercie, więc nieskładnie podajesz tylko jakieś suche fakty, a klient w końcu odchodzi, bo nie został przekonany? A może masz taki słowotok, że klient zostaje nim przytłoczony i czym prędzej próbuje się ewakuować, rezygnując z kupna?

Ryan Serhant twierdzi, że podstawowymi narzędziami sprzedawcy są jego głos i ciało. Zatem jedną z dróg do skutecznej sprzedaży... jest poprawna dykcja, wyprostowana, rozluźniona postawa oraz umiejętność improwizacji. Może warto w wolnym czasie dołączyć do amatorskiego teatru? ;)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl