Opcje przeglądania
Wydawnictwo
-
Agora
(1)
-
akademia internetu
(1)
-
Aktywa
(1)
-
CeDeWu
(1)
-
Dawid Dudek
(1)
-
Faktoria
(1)
-
Fijor Publishing
(1)
-
Firmamento
(1)
-
GO-PRESS
(1)
-
Grupa Marketer
(6)
-
GWP
(1)
-
Helion
(23)
-
Hexagon
(1)
-
ICAN Institute
(10)
-
Imker
(1)
-
Instytut Praktycznej Edukacji
(1)
-
Karol Froń
(1)
-
Mintbooks
(1)
-
MT Biznes
(5)
-
Oficyna Wydawnicza LOGOS
(2)
-
One Press
(1)
-
Onepress
(4)
-
OSM Power
(6)
-
Państwo Piesto
(1)
-
Patryk Jasiński
(2)
-
Poradnia K
(1)
-
PWN
(3)
-
Sebastian Kotow
(1)
-
Sensus
(1)
-
Słowa i Myśli
(1)
-
Studio Emka
(5)
-
Świat Książki
(1)
-
Wojciech Woźniczka
(6)
-
Wydawnictwo Naukowe PWN
(1)
-
Wydawnictwo Po Godzinach
(1)
-
Wydawnictwo Złota Orlica
(1)
-
Znak
(5)
-
Życie to sprzedaż
(1)
Dostępność
Wysyłka w
Cena
-
od
do
Nowość
Promocja
Najlepsze książki o sprzedaży
Sprzedaż spędza Ci sen z powiek? Zdaje Ci się, że masz wszystko: dobry towar, platformę sprzedażową, konto na mediach społecznościowych, a jednak klienci nie garną się, by kupować u Ciebie? Dwoisz się i troisz, a wymarzony sukces wciąż nie nadchodzi?
Niezależnie od tego, czy zajmujesz się sprzedażą towarów, ubezpieczeń, nieruchomości, etc. - wyciągnij rękę po książki o skutecznej sprzedaży! Dowiesz się z nich wszystkiego o procesie sprzedaży, o analizie sprzedaży, marketingu i nie tylko. Znajdziesz u nas wszystko, czego Ci potrzeba, książki zarówno dla początkujących handlowców, jak i dla tych bardziej zaawansowanych. W naszych sprzedażowych poradnikach znajdziesz wiedzę potrzebną do prowadzenia skutecznej i efektywnej sprzedaży, poznasz różne techniki sprzedaży, dowiesz się więcej o prowadzeniu kampanii reklamowych, docieraniu do klienta, prezentacji towarów i usług, by były jeszcze bardziej atrakcyjne...
Oto nasz ranking najlepszych książek o sprzedaży:
1️⃣ Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund
2️⃣ Sprzedawaj jak Serhant - Ryan Serhant
3️⃣ Ekonomia wdzięczności - Gary Vaynerchuk
Kryzys Szansa. Jak Rozwinąć biznes i siebie w czasie zawieruchy - Barnaba Pyrak współautor
99,00 zł
Sprzedawaj Więcej - 100 Sprawdzonych Strategii - Marcin Osman, Kamila Kruk
149,00 zł
Skuteczna sprzedaż
Jaki sposób sprzedaży jest najlepszy? Sprzedaż bezpośrednia, internetowa, a może przez telefon? Którą wybrać, by mieć najlepsze efekty? Każda z nich ma swoje mocne i słabe strony, które dobrze jest poznać, by stawać się coraz lepszym handlowcem. Pierwszym krokiem w drodze do bycia dobrym sprzedawcą jest zdobywanie wiedzy - o rynku, o potrzebach klientów, o obecnie panującej modzie, a także o swoim towarze. Zastanów się, dlaczego klient miałby coś od Ciebie kupić? Jaką specjalną cechę ma towar Twój, a nie konkurencji? Opowiedzenie o nim czegoś więcej ponad to, czym sam ten towar jest, zwróci uwagę potencjalnego klienta. Sprzedajesz bowiem nie tylko sam towar bądź usługę, ale też odpowiadasz na ukryte pragnienie klienta, a najczęściej jest to pragnienie wyjątkowości.
Ponadto, pokaż klientowi, że towarzyszysz mu w procesie kupna - że nie jesteś upierdliwym nagabywaczem, który po prostu chce zarobić pieniądze. Okaż empatię i szacunek, słuchaj cierpliwie, pokaż wartość swojej oferty, a przede wszystkim nie poddawaj się.
Chcesz sprzedawać osobiście, ale...
..zżera Cię trema, gdy masz komuś opowiedzieć o swojej ofercie, więc nieskładnie podajesz tylko jakieś suche fakty, a klient w końcu odchodzi, bo nie został przekonany? A może masz taki słowotok, że klient zostaje nim przytłoczony i czym prędzej próbuje się ewakuować, rezygnując z kupna?
Ryan Serhant twierdzi, że podstawowymi narzędziami sprzedawcy są jego głos i ciało. Zatem jedną z dróg do skutecznej sprzedaży... jest poprawna dykcja, wyprostowana, rozluźniona postawa oraz umiejętność improwizacji. Może warto w wolnym czasie dołączyć do amatorskiego teatru? ;)
