Szybka wysyłka 24h

DARMOWE ZWROTY 365 DNI

Bezpieczne płatności

Najlepsze książki o sprzedaży

Sprzedaż spędza Ci sen z powiek? Zdaje Ci się, że masz wszystko: dobry towar, platformę sprzedażową, konto na mediach społecznościowych, a jednak klienci nie garną się, by kupować u Ciebie? Dwoisz się i troisz, a wymarzony sukces wciąż nie nadchodzi?

Niezależnie od tego, czy zajmujesz się sprzedażą towarów, ubezpieczeń, nieruchomości, etc. - wyciągnij rękę po książki o skutecznej sprzedaży! Dowiesz się z nich wszystkiego o procesie sprzedaży, o analizie sprzedaży, marketingu i nie tylko. Znajdziesz u nas wszystko, czego Ci potrzeba, książki zarówno dla początkujących handlowców, jak i dla tych bardziej zaawansowanych. W naszych sprzedażowych poradnikach znajdziesz wiedzę potrzebną do prowadzenia skutecznej i efektywnej sprzedaży, poznasz różne techniki sprzedaży, dowiesz się więcej o prowadzeniu kampanii reklamowych, docieraniu do klienta, prezentacji towarów i usług, by były jeszcze bardziej atrakcyjne...

 

Oto nasz ranking najlepszych książek o sprzedaży:

1️⃣ Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund

2️⃣ Sprzedawaj jak Serhant - Ryan Serhant

3️⃣ Ekonomia wdzięczności - Gary Vaynerchuk

4️⃣ Negocjuj! - Wojciech Woźniczka

5️⃣ Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe - Brian Tracy 

Mit przedsiębiorczości - Michael E. Gerber Mit przedsiębiorczości - Michael E. Gerber
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena:

37,27 zł

Cena regularna: 44,90 zł

Najniższa cena: 35,02 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Biblia content marketingu - Dariusz Puzyrkiewicz Biblia content marketingu - Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawnictwo: One Press
Cena:

37,99 zł

Cena regularna: 49,90 zł

Najniższa cena: 39,77 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Biblia e-biznesu 3.0 - Maciej Dutko Biblia e-biznesu 3.0 - Maciej Dutko
Wydawnictwo: Helion
Cena:

140,27 zł

Cena regularna: 169,00 zł

Najniższa cena: 131,82 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński
Wydawnictwo: Helion
Cena:

37,27 zł

Cena regularna: 44,90 zł

Najniższa cena: 35,02 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
  • promocja
Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta - Roger Dooley Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta - Roger Dooley
Wydawnictwo: PWN
Cena:

53,12 zł

Cena regularna: 64,00 zł

Najniższa cena: 50,79 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Outlet - Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie - Frank Bettger Outlet - Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie - Frank Bettger
Wydawnictwo: Studio Emka
Cena:

24,77 zł

Cena regularna: 35,00 zł

Najniższa cena: 26,77 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Potęga opowieści - Kindra Hall Potęga opowieści - Kindra Hall
Wydawnictwo: Aktywa
Cena:

41,42 zł

Cena regularna: 49,90 zł

Najniższa cena: 38,92 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Steve Jobs Sztuka prezentacji - Carmine Gallo Steve Jobs Sztuka prezentacji - Carmine Gallo
Wydawnictwo: Znak
Cena:

45,64 zł

Cena regularna: 54,99 zł

Najniższa cena: 42,89 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
[CD/mp3] Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - Robert Zych [CD/mp3] Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - Robert Zych
Wydawnictwo: Helion
Cena:

45,64 zł

Cena regularna: 54,99 zł

Najniższa cena: 42,89 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Antysprzedaż - Dariusz Milczarek Antysprzedaż - Dariusz Milczarek
Cena:

57,27 zł

Cena regularna: 69,00 zł

Najniższa cena: 53,82 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Badania jako Podstawa Projektowania User Experience - Iga Mościchowska Badania jako Podstawa Projektowania User Experience - Iga Mościchowska
Wydawnictwo: PWN
Cena:

82,17 zł

Cena regularna: 99,00 zł

Najniższa cena: 77,22 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Co każdy profesjonalny sprzedawca wiedzieć powinien - Zig Ziglar Co każdy profesjonalny sprzedawca wiedzieć powinien - Zig Ziglar
Cena:

36,51 zł

Cena regularna: 43,99 zł

Najniższa cena: 34,31 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online. - Grupa Marketer E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online. - Grupa Marketer
Wydawnictwo: Grupa Marketer
Cena:

58,02 zł

Cena regularna: 69,90 zł

Najniższa cena: 54,52 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Handlowanie to gra. Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta - Wojciech Haman, Jerzy Gut Handlowanie to gra. Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta - Wojciech Haman, Jerzy Gut
Wydawnictwo: Helion
Cena:

57,27 zł

Cena regularna: 69,00 zł

Najniższa cena: 53,82 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Metody zdobywania klientów - Jan M. Fijor Metody zdobywania klientów - Jan M. Fijor
Wydawnictwo: Fijor Publishing
Cena:

29,77 zł

Cena regularna: 39,00 zł

Najniższa cena: 39,00 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Nieograniczony sukces w sprzedaży - Brian Tracy Nieograniczony sukces w sprzedaży - Brian Tracy
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena:

39,10 zł

Cena regularna: 44,90 zł

Najniższa cena: 36,37 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Outlet - Metody zdobywania klientów - Jan M. Fijor Outlet - Metody zdobywania klientów - Jan M. Fijor
Wydawnictwo: Fijor Publishing
Cena:

31,20 zł

Cena regularna: 39,00 zł

Najniższa cena: 39,00 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja
Sapiens na zakupach. O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy - Piotr Bucki Sapiens na zakupach. O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy - Piotr Bucki
Wydawnictwo: PWN
Cena:

73,87 zł

Cena regularna: 89,00 zł

Najniższa cena: 69,42 zł
szt.
zobacz więcej
  • promocja

Skuteczna sprzedaż

Jaki sposób sprzedaży jest najlepszy? Sprzedaż bezpośrednia, internetowa, a może przez telefon? Którą wybrać, by mieć najlepsze efekty? Każda z nich ma swoje mocne i słabe strony, które dobrze jest poznać, by stawać się coraz lepszym handlowcem. Pierwszym krokiem w drodze do bycia dobrym sprzedawcą jest zdobywanie wiedzy - o rynku, o potrzebach klientów, o obecnie panującej modzie, a także o swoim towarze. Zastanów się, dlaczego klient miałby coś od Ciebie kupić? Jaką specjalną cechę ma towar Twój, a nie konkurencji? Opowiedzenie o nim czegoś więcej ponad to, czym sam ten towar jest, zwróci uwagę potencjalnego klienta. Sprzedajesz bowiem nie tylko sam towar bądź usługę, ale też odpowiadasz na ukryte pragnienie klienta, a najczęściej jest to pragnienie wyjątkowości.

Ponadto, pokaż klientowi, że towarzyszysz mu w procesie kupna - że nie jesteś upierdliwym nagabywaczem, który po prostu chce zarobić pieniądze. Okaż empatię i szacunek, słuchaj cierpliwie, pokaż wartość swojej oferty, a przede wszystkim nie poddawaj się

Chcesz sprzedawać osobiście, ale...

..zżera Cię trema, gdy masz komuś opowiedzieć o swojej ofercie, więc nieskładnie podajesz tylko jakieś suche fakty, a klient w końcu odchodzi, bo nie został przekonany? A może masz taki słowotok, że klient zostaje nim przytłoczony i czym prędzej próbuje się ewakuować, rezygnując z kupna?

Ryan Serhant twierdzi, że podstawowymi narzędziami sprzedawcy są jego głos i ciało. Zatem jedną z dróg do skutecznej sprzedaży... jest poprawna dykcja, wyprostowana, rozluźniona postawa oraz umiejętność improwizacji. Może warto w wolnym czasie dołączyć do amatorskiego teatru? ;)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl