Szybka wysyłka 24h

Darmowe zwroty 365 dni

 

Najlepsze książki o sprzedaży

Sprzedaż spędza Ci sen z powiek? Zdaje Ci się, że masz wszystko: dobry towar, platformę sprzedażową, konto na mediach społecznościowych, a jednak klienci nie garną się, by kupować u Ciebie? Dwoisz się i troisz, a wymarzony sukces wciąż nie nadchodzi?

Niezależnie od tego, czy zajmujesz się sprzedażą towarów, ubezpieczeń, nieruchomości, etc. - wyciągnij rękę po książki o skutecznej sprzedaży! Dowiesz się z nich wszystkiego o procesie sprzedaży, o analizie sprzedaży, marketingu i nie tylko. Znajdziesz u nas wszystko, czego Ci potrzeba, książki zarówno dla początkujących handlowców, jak i dla tych bardziej zaawansowanych. W naszych sprzedażowych poradnikach znajdziesz wiedzę potrzebną do prowadzenia skutecznej i efektywnej sprzedaży, poznasz różne techniki sprzedaży, dowiesz się więcej o prowadzeniu kampanii reklamowych, docieraniu do klienta, prezentacji towarów i usług, by były jeszcze bardziej atrakcyjne...

 

Oto nasz ranking najlepszych książek o sprzedaży:

1️⃣ Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund

2️⃣ Sprzedawaj jak Serhant - Ryan Serhant

3️⃣ Ekonomia wdzięczności - Gary Vaynerchuk

4️⃣ Negocjuj! - Wojciech Woźniczka

5️⃣ Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe - Brian Tracy 

Cel 1: Doskonałość w produkcji - Eliyahu M. Goldratt

Cel 1: Doskonałość w produkcji - Eliyahu M. Goldratt
Cel 1: Doskonałość w produkcji - Eliyahu M. Goldratt

Sprzedany w ponad 4 milionach egzemplarzy, przetłumaczony na kilkanaście języków “Cel I” prezentuje dwie przełomowe metody zarządzania - metodę werbel-bufor-lina (drum-buffer-rope) zarządzania produkcją oraz metodę rachunkowości przerobowej. W bestsellerze znaleźć można odpowiedź na pytanie w jaki sposób podnieść produkcję o kilkanaście, a nawet kilkanaście procent w ciągu kilku miesięcy bez dokonywania żadnych inwestycji.

“Cel 1” napisany jest na podstawie rzeczywistych historii, mających miejsce w kilku zwykłych firmach, w których zastosowano teorię ograniczeń, dzięki czemu uzyskały one niezwykłe wyniki.

Dostępność: brak towaru

Cena:

117,00 zł

Sell or be sold - jak utorować sobie drogę w biznesie i w życiu - Grant Cardone

Sell or be sold - jak utorować sobie drogę w biznesie i w życiu - Grant Cardone
Sell or be sold - jak utorować sobie drogę w biznesie i w życiu - Grant Cardone

Nie ma znaczenia czy sprzedajesz swój produkt przed inwestorami czy swoją osobą promujesz zdrowy styl życia - wszytko w życiu może i powinno być traktowane jak sprzedaż.

I jak twierdzi sam Grand Cardone - ekspert w tematyce sprzedaży - znanie zasad sprzedaży jest nieodzownym elementem sukcesu każdego gatunku!

W książce "Sell or be sold" Cardone przedstawia techniki i podejścia niezbędne do opanowania sztuki sprzedaży w każdych okolicznościach. Ta książka zmieni Twoje podejście do tematu sprzedaży i życia.

Umiejętność sprzedania siebie w życiu jest równie istotna jak jedzenie, woda i tlen w Twoim życiu. Jest ona niezbędna abyś mógł sprzedać swój biznes, swoje produkty, pomysły oraz SAMEGO SIEBIE!

Dostępność: brak towaru

Cena:

104,00 zł

Biblia content marketingu - Dariusz Puzyrkiewicz

Biblia content marketingu - Dariusz Puzyrkiewicz
Biblia content marketingu - Dariusz Puzyrkiewicz

Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL

Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ? jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.

Dostępność: brak towaru

Cena:

49,90 zł

100 taktycznych zasad sprzedaży - Karol Froń

100 taktycznych zasad sprzedaży - Karol Froń
100 taktycznych zasad sprzedaży - Karol Froń

Poznaj drogę, jaką przebył chłopak z maleńkich Pisarzowic, aby stać się właścicielem kilku biznesów, skutecznym przedsiębiorcą, trenerem i mówcą, ale przede wszystkim szczęśliwym człowiekiem.

Tobie też mówiono, że masz pracować, uczyć się, pracować na etacie, płacić podatki, a na starość kiedy przejdziesz na emeryturę, zacząć żyć?

Przez 24 lata życia właśnie tak żyłem, ale w 2010 nastąpił przełom, a ja rozpocząłem wędrówkę do sukcesu ucząc się sprzedaży.

100 taktycznych zasad sprzedaży do wdrożenia od zaraz. Mocna, nieprzegadana, zaskakująca wiedza w pigułce. Nie tylko dla osób, które chcą ćwiczyć swoje umiejętności sprzedaży i z sukcesem domykać procesy sprzedażowe, ale dla każdego kto chce w życiu dojść dalej i osiągnąć więcej, niż przeciętny zjadacz chleba.

Dostępność: brak towaru

Cena:

69,00 zł

Wybij się - Gary Vaynerchuk

Wybij się - Gary Vaynerchuk
Wybij się - Gary Vaynerchuk

Obserwujesz znanych influenserów w sieci?

Widzisz pasjonatów, którzy na swoich zainteresowaniach budują swoje marki osobiste i biznesy?

Podglądasz, jak twoja konkurencja w branży, zyskuje na popularności w internecie?

Może zastanawiasz się, jak oni to robią lub nawet sam próbujesz swoich sił, ale twoje działania nie przynoszą, aż tak spektakularnych efektów?

Jeśli tak, to powinieneś przeczytać książkę Gary’ego Vaynerchuka „Wybij się!”.

Jak mówi sam autor, teraz jest idealny czas, aby zamienić swoją pasję w biznes i zarabiać na życie robiąc to, co kochasz. A można wykorzystać do tego moc internetu i mediów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram czy YouTube. „Wybij się!” jest instrukcją, jak krok po kroku odnaleźć się w globalnej sieci.

Dostępność: brak towaru

Cena:

68,00 zł

[CD/mp3] Gen sprzedawcy - Robert Zych

[CD/mp3] Gen sprzedawcy - Robert Zych
[CD/mp3] Gen sprzedawcy - Robert Zych

Ręce, głowa i serce sprzedawcy
„Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” — tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu dla nas odpowiednim. Innymi słowy, jako sprzedawcy mamy sprawne ręce. Problem leży po stronie głowy i serca. A sprzedawca, który dysponuje samymi rękami, podda się w momencie, w którym klient wyrazi jakiekolwiek wątpliwości.

Dlaczego — choć wszyscy znamy i teoretycznie potrafimy stosować narzędzia sprzedaży — tylko niektórzy z nas odnoszą w tym zawodzie naprawdę spektakularne sukcesy? Może to kwestia genów? Autor tej książki przekona Cię, że nie o to chodzi. Pomyśl o pięciolatku, który naprawdę czegoś chce. Będzie tak długo prosił, dopominał się i walczył o swoje, aż osiągnie cel. Ty też byłeś takim pięciolatkiem, prawda? Zatem masz to w sobie! Z natury jesteś sprzedawcą. Teraz musisz tylko odblokować swoje uczucia. Zmienić ścieżki, jakimi podczas sprzedaży biegną Twoje myśli. Rusz głową, zajrzyj w głąb swojego serca i zacznij naprawdę aktywnie sprzedawać.

Dostępność: brak towaru

Cena:

34,32 zł

Cena regularna: 39,00 zł

Najniższa cena: 36,66 zł
  • promocja

[CD/mp3] Klient w centrum uwagi - Robert Zych

[CD/mp3] Klient w centrum uwagi - Robert Zych
[CD/mp3] Klient w centrum uwagi - Robert Zych

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat.

Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!

Czyta Marcin Fugiel

Dostępność: brak towaru

Cena:

39,90 zł

[CD/mp3] Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - Robert Zych

[CD/mp3] Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - Robert Zych
[CD/mp3] Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - Robert Zych

Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy.

Powiedzmy, że jesteś naprawdę dobrym sprzedawcą, jednym z „młodych gniewnych” zespołu handlowców w Twojej firmie. Masz sukcesy, słupki idą w górę, koledzy Cię lubią, szef docenia, klienci powracają. Nagle – awansujesz. Zostajesz szefem tych, z którymi do tej pory przyjacielsko rywalizowałeś o wyniki sprzedaży. Stajesz się formalnym (albo nawet nieformalnym) liderem sprzedaży. W teorii. Ponieważ praktyka jest inna. W praktyce dobry handlowiec niekoniecznie od razu stanie się dobrym szefem handlowców. Jednak, choć samotnie awansowany, nie jesteś sam. W podobnej Tobie sytuacji było wcześniej wielu innych. Także autor tej książki – doświadczony lider sprzedaży i trener liderów.

Dostępność: brak towaru

Cena:

54,99 zł

Abc marketingu B2B - Łukasz Kosuniak

Abc marketingu B2B - Łukasz Kosuniak
Abc marketingu B2B - Łukasz Kosuniak

Chcesz skutecznie budować relacje i sprzedawać w sieci? Ten kompletny przewodnik pokaże Ci, jak pozyskiwać klientów biznesowych za pośrednictwem mediów społecznościowych. Poznaj najlepsze praktyki

i sprawdzone narzędzia. Sięgnij po kolejną książkę Łukasza Kosuniaka, autora bestsellera „Abc marketingu B2B” i odkryj, jak w pełni i z głową korzystać z LinkedIna w marketingu i sprzedaży B2B.

Dostępność: brak towaru

Cena:

69,90 zł

Antysprzedaż - Dariusz Milczarek

Antysprzedaż - Dariusz Milczarek
Antysprzedaż - Dariusz Milczarek
Ta książka drogi czytelniku jest w takim samym stopniu herezją, co inspiracją. Użytecznym poradnikiem i jednocześnie cyniczną rozprawką filozoficzną. O sprzedaży, życiu, lękach, kłamstwach i odwadze. Wciągnie Cię praktycznie od samego początku… potem Cię przeżuje… i ostatecznie odmieni.

Dostępność: brak towaru

Cena:

69,00 zł

Badania jako Podstawa Projektowania User Experience - Iga Mościchowska

Badania jako Podstawa Projektowania User Experience - Iga Mościchowska
Badania jako Podstawa Projektowania User Experience - Iga Mościchowska

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych.

Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach.

Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań. Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka została napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi różnorodność metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badań.

Dostępność: brak towaru

Cena:

104,00 zł

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym - Eric Worre (miękka oprawa)

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym -  Eric Worre (miękka oprawa)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym - Eric Worre (miękka oprawa)

Otwórz się na nowe możliwości zawodowe.
Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci.

Konsumenci coraz skuteczniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni specjaliści ds. marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych - bezpośredni kontakt z klientem. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na marketing sieciowy, ponieważ doskonale wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową. Marketing szeptany działa sprawniej niż jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swoim czasem i zarabiaj. Zysk czystszy już nie będzie!

Dostępność: brak towaru

Cena:

29,00 zł

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym - Eric Worre (twarda oprawa)

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym - Eric Worre (twarda oprawa)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym - Eric Worre (twarda oprawa)

Otwórz się na nowe możliwości zawodowe.
Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci.

Konsumenci coraz skuteczniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni specjaliści ds. marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym świecie najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych - bezpośredni kontakt z klientem. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na marketing sieciowy, ponieważ doskonale wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową. Marketing szeptany działa sprawniej niż jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swoim czasem i zarabiaj. Zysk czystszy już nie będzie!

Dostępność: brak towaru

Cena:

34,90 zł

Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament - pod redakcją Macieja Dutko

Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament - pod redakcją Macieja Dutko
Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament - pod redakcją Macieja Dutko

Cała wiedza o e-biznesie w jednym miejscu!” – to marzenie zrodziło się kilka lat temu. Maciej Dutko, przedsiębiorca, szkoleniowiec i audytor, głowił się wówczas, jak zebrać możliwie cenną i praktyczną wiedzę dla e-sprzedawców, która pomoże im szybko i sprawnie zwiększyć zyski przy minimalnym nakładzie czasu i pieniędzy.

Galopująca konkurencja i postępujące rozdrobnienie rynku, nadpodaż produktów i czerwony ocean „cenodajek”, spadające zyski i malejące zwroty z inwestycji, coraz trudniejszy i drożejący marketing, nowe i niełatwe narzędzia, strategie i trendy, coraz bardziej kapryśny i roszczeniowy klient, ciągłe zmiany w prawie i podatkach — to wszystko sprawiło, że brak dobrego i kompleksowego poradnika z roku na rok stawał się boleśniejszy dla każdego e-przedsiębiorcy.

Dostępność: brak towaru

Cena:

129,00 zł

Biblia e-biznesu 3.0 - Maciej Dutko

Biblia e-biznesu 3.0 - Maciej Dutko
Biblia e-biznesu 3.0 - Maciej Dutko

CAŁA WIEDZA O E-BIZNESIE W JEDNYM MIEJSCU

... to marzenie zrodziło się kilka lat temu. Maciej Dutko, przedsiębiorca, inwestor, szkoleniowiec i audytor, głowił się wówczas, jak zebrać możliwie cenną i praktyczną wiedzę dla e-sprzedawców, która pomoże im szybko i sprawnie zwiększyć zyski przy minimalnym nakładzie czasu i pieniędzy. Galopująca konkurencja i postępujące rozdrobnienie rynku, nadpodaż produktów i czerwony ocean „cenodajek”, spadające zyski i malejące zwroty z inwestycji, coraz trudniejszy i drożejący marketing, nowe i niełatwe narzędzia, strategie i trendy, coraz bardziej kapryśny i roszczeniowy klient, ciągłe zmiany w prawie i podatkach — to wszystko sprawiło, że brak dobrego i kompleksowego poradnika z roku na rok stawał się boleśniejszy dla każdego e-przedsiębiorcy.

Dostępność: brak towaru

Cena:

169,00 zł

Biblia handlowca - Jeffrey Gitomer

Biblia handlowca - Jeffrey Gitomer
Biblia handlowca - Jeffrey Gitomer

Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!
Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem
Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach
Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży

 

Dostępność: brak towaru

Cena:

79,00 zł

Biblia sprzedaży - Arkadiusz Bednarski

Biblia sprzedaży - Arkadiusz Bednarski
Biblia sprzedaży - Arkadiusz Bednarski

I powiedział Mistrz handlowcom: „Idźcie i pomóżcie ludziom kupować”
Wstali zatem i ruszyli w cztery świata strony, aby szukać tych, dzięki którym zadanie swoje wypełnią. Pisali, dzwonili i spotykali się z klientami wszędzie, gdzie możliwość realizacji zadania wyczuwali. Czynili tak, gdyż dane im było zasady, metodyki i techniki skutecznej sprzedaży opanować. A każdy z nich dzierżył w ręku księgę, którą „Biblią sprzedaży” zowią. I gdy misję swą wypełnili, radowali się wszyscy — handlowcy i klienci. Pięcioksiąg ów służyć radą i pomocą będzie także Tobie, który pierwsze, drugie i kolejne swoje kroki na drodze handlowca stawiasz.

Dostępność: brak towaru

Cena:

79,00 zł

Błysk! Potęga przeczucia - Malcolm Gladwell

Błysk! Potęga przeczucia - Malcolm Gladwell
Błysk! Potęga przeczucia - Malcolm Gladwell

Większość decyzji podejmujemy w ciągu dwóch sekund. Ta książka opowiada o tym, co dzieje się w tej krótkiej chwili.

Kiedy nie warto wierzyć badaniom fokusowym?
Dlaczego najlepiej sprzedają się lody w okrągłych opakowaniach?
Jak słabość do wysokich brunetów wpływa na wyniki wyborów i sprzedaż samochodów?

Co tak naprawdę decyduje o tym, jakie produkty kupujemy, z kim bierzemy ślub lub na kogo głosujemy? Chcemy wierzyć, że to efekt naszych dogłębnych przemyśleń i analiz. Malcolm Gladwell pokazuje, że wybory i decyzje – biznesowe, osobiste czy polityczne – podejmujemy błyskawicznie i instynktownie. Jeśli chcemy poznać siebie i innych oraz motywy naszych decyzji, musimy zrozumieć, jak działa mechanizm błyskawicznego osądu.

Dostępność: brak towaru

Cena:

49,90 zł

Champagne za dziewięć 5dziesiąt, czyli jak sprawić, by klienci zabiegali o ciebie - Basia Domarus

Champagne za dziewięć 5dziesiąt, czyli jak sprawić, by klienci zabiegali o ciebie - Basia Domarus
Champagne za dziewięć 5dziesiąt, czyli jak sprawić, by klienci zabiegali o ciebie - Basia Domarus

Krótka książka o relacjach.

  • Jaki mają wpływ na bieg wydarzeń biznesowych?
  • Jak ważną rolę odgrywają w naszym życiu zawodowym, biznesowym a nawet rodzinnym?
  • Jest przypomnieniem prostych prawd, których wdrożenie jest niezwykle owocne w skutki a przy tym kosztuje tyle, co kubek kawy z przyjacielem.
  • Dwujęzyczna wersja pozwala podszkolić język angielski lub podarować anglojęzycznym przyjaciołom.
  • Siła tej książki tkwi w jej prostocie.

Dostępność: brak towaru

Cena:

49,99 zł

Skuteczna sprzedaż

Jaki sposób sprzedaży jest najlepszy? Sprzedaż bezpośrednia, internetowa, a może przez telefon? Którą wybrać, by mieć najlepsze efekty? Każda z nich ma swoje mocne i słabe strony, które dobrze jest poznać, by stawać się coraz lepszym handlowcem. Pierwszym krokiem w drodze do bycia dobrym sprzedawcą jest zdobywanie wiedzy - o rynku, o potrzebach klientów, o obecnie panującej modzie, a także o swoim towarze. Zastanów się, dlaczego klient miałby coś od Ciebie kupić? Jaką specjalną cechę ma towar Twój, a nie konkurencji? Opowiedzenie o nim czegoś więcej ponad to, czym sam ten towar jest, zwróci uwagę potencjalnego klienta. Sprzedajesz bowiem nie tylko sam towar bądź usługę, ale też odpowiadasz na ukryte pragnienie klienta, a najczęściej jest to pragnienie wyjątkowości.

Ponadto, pokaż klientowi, że towarzyszysz mu w procesie kupna - że nie jesteś upierdliwym nagabywaczem, który po prostu chce zarobić pieniądze. Okaż empatię i szacunek, słuchaj cierpliwie, pokaż wartość swojej oferty, a przede wszystkim nie poddawaj się

Chcesz sprzedawać osobiście, ale...

..zżera Cię trema, gdy masz komuś opowiedzieć o swojej ofercie, więc nieskładnie podajesz tylko jakieś suche fakty, a klient w końcu odchodzi, bo nie został przekonany? A może masz taki słowotok, że klient zostaje nim przytłoczony i czym prędzej próbuje się ewakuować, rezygnując z kupna?

Ryan Serhant twierdzi, że podstawowymi narzędziami sprzedawcy są jego głos i ciało. Zatem jedną z dróg do skutecznej sprzedaży... jest poprawna dykcja, wyprostowana, rozluźniona postawa oraz umiejętność improwizacji. Może warto w wolnym czasie dołączyć do amatorskiego teatru? ;)

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl