Szybka wysyłka 24h

Darmowe zwroty 365 dni

 

Najlepsze książki o sprzedaży

Sprzedaż spędza Ci sen z powiek? Zdaje Ci się, że masz wszystko: dobry towar, platformę sprzedażową, konto na mediach społecznościowych, a jednak klienci nie garną się, by kupować u Ciebie? Dwoisz się i troisz, a wymarzony sukces wciąż nie nadchodzi?

Niezależnie od tego, czy zajmujesz się sprzedażą towarów, ubezpieczeń, nieruchomości, etc. - wyciągnij rękę po książki o skutecznej sprzedaży! Dowiesz się z nich wszystkiego o procesie sprzedaży, o analizie sprzedaży, marketingu i nie tylko. Znajdziesz u nas wszystko, czego Ci potrzeba, książki zarówno dla początkujących handlowców, jak i dla tych bardziej zaawansowanych. W naszych sprzedażowych poradnikach znajdziesz wiedzę potrzebną do prowadzenia skutecznej i efektywnej sprzedaży, poznasz różne techniki sprzedaży, dowiesz się więcej o prowadzeniu kampanii reklamowych, docieraniu do klienta, prezentacji towarów i usług, by były jeszcze bardziej atrakcyjne...

 

Oto nasz ranking najlepszych książek o sprzedaży:

1️⃣ Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund

2️⃣ Sprzedawaj jak Serhant - Ryan Serhant

3️⃣ Ekonomia wdzięczności - Gary Vaynerchuk

4️⃣ Negocjuj! - Wojciech Woźniczka

5️⃣ Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe - Brian Tracy 

The Art of the Deal, czyli sztuka robienia interesów - Donald J. Trump, Tony Schwartz

The Art of the Deal, czyli sztuka robienia interesów - Donald J. Trump, Tony Schwartz
The Art of the Deal, czyli sztuka robienia interesów - Donald J. Trump, Tony Schwartz

W 2015 roku Donald Trump znalazł się  na 72. miejscu listy najbardziej wpływowych ludzi świata dwutygodnika „Forbes”. Rok później przeskoczył na miejsce drugie. Jednocześnie, z majątkiem wartym 4,5 miliarda dolarów, sklasyfikowany został na 324. miejscu listy najbogatszych na naszej planecie. Tak astronomiczny majątek zgromadził budując i zarządzając wspaniałymi nieruchomościami. Jako przedsiębiorca radził sobie fantastycznie: nos do interesów, umiejętności negocjacyjne, nieugiętość, profesjonalizm, zapał i rozmach – to tylko część atrybutów, których kombinacja zaowocowała olbrzymim sukcesem po szyldem TRUMP. W książce The Art of the Deal, czyli sztuka robienia interesów Donald Trump na podstawie własnych doświadczeń formułuje rady dotyczące skutecznego działania w branży nieruchomości oraz szeroko pojętym biznesie.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

43,61 zł

Cena regularna: 49,00 zł

Najniższa cena: 41,65 zł
szt.
  • promocja

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

20,12 zł

Cena regularna: 44,90 zł

Najniższa cena: 20,12 zł
szt.
  • promocja

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji - David Mattson, David H. Sandler

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji - David Mattson, David H. Sandler
Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji - David Mattson, David H. Sandler

Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Mattsona – następcę Sandlera w firmie szkoleniowej Sandler Training.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

70,31 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 70,31 zł
szt.
  • promocja

Przebij Się! - Gary Vaynerchuk

Przebij Się! - Gary Vaynerchuk
Przebij Się! - Gary Vaynerchuk

"PRZEBIJ SIĘ!" to piąta i najnowsza książka Gary’ego Vaynerchuka – niezwykle interesująca, jak i pełna merytorycznej oraz twardej wiedzy.

To obowiązkowa pozycja dla każdego przedsiębiorcy szukającego inspirujących, a przede wszystkim skutecznych pomysłów na budowę swoje marki. Myślisz, że potrzebujesz do tego wyszukanych narzędzi?

Gary Vaynerchuk pokaże Ci jak bardzo się myślisz!

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

75,00 zł

szt.

Finansowa alchemia - Dan S. Kennedy

Finansowa alchemia - Dan S. Kennedy
Finansowa alchemia - Dan S. Kennedy

FINANSOWA ALCHEMIA ZMIENIA REGUŁY GRY!

Poznaj jednego z najbardziej cenionych trenerów biznesowych ‒ Dana Kennedy’ego. Kennedy w swojej książce ujawnia autorskie strategie marketingowe, które zapewnią trwałość biznesu i zmaksymalizują zyski. Bez ogródek przedstawia brutalne realia i niewygodne prawdy, które niewielu chce przyjąć do wiadomości. Autor prowokuje do nowatorskiego spojrzenia na filozofię własnej firmy i przeorganizowania jej tak, aby jak najskuteczniej realizować wyznaczone cele.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

100,00 zł

szt.

Handlowanie to gra. Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta - Wojciech Haman, Jerzy Gut

Handlowanie to gra. Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta - Wojciech Haman, Jerzy Gut
Handlowanie to gra. Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta - Wojciech Haman, Jerzy Gut

Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.

Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników firm handlowych, opisują konkretne narzędzia:

  • zjednywanie klienta i rozpoznawania jego potrzeb,
  • radzenia sobie z grami kupieckimi,
  • budowania profesjonalnej podstawy handlowej.

Handlowanie to sztuka zadowolenia klienta bez ulegania jego wygórowanym żądaniom. Do każdego klienta prowadzi jakaś droga, tylko nie zawsze handlowcy mają odwagę na nią wkroczyć.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

34,38 zł

Cena regularna: 69,00 zł

Najniższa cena: 34,38 zł
szt.
  • promocja

Jak być dobrym sprzedawcą - Daniel H. Pink

Jak być dobrym sprzedawcą - Daniel H. Pink
Jak być dobrym sprzedawcą - Daniel H. Pink
Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

21,60 zł

Cena regularna: 39,00 zł

Najniższa cena: 21,60 zł
szt.
  • promocja

Lead Generation. 201 złotych rad pozyskiwania klientów przez telefon - Karol Froń

Lead Generation. 201 złotych rad pozyskiwania klientów przez telefon - Karol Froń
Lead Generation. 201 złotych rad pozyskiwania klientów przez telefon - Karol Froń

Czy chciałbyś już od jutra sprzedawać o 35% więcej niż do tej pory? Ta książka jest dla Ciebie. To zbiór konkretnych wskazówek i tipów, których zastosowanie w rozmowie handlowej, da Ci natychmiastowe efekty.

Książka ta tak samo jak poprzednie powstała dzięki moim fanom i klientom, którzy niezmiennie od początku mojej kariery coacha poszukują rady, jak pozyskiwać więcej klientów i odnieść sukces w sprzedaży swoich produktów. Niestety nie ma złotego środka, który jak za pomocą czarodziejskiej różdżki sprawi, że nagle każdy sprzedawca będzie realizował swój cel.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

69,00 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 69,00 zł
szt.
  • promocja

Metody zdobywania klientów - Jan M. Fijor

Metody zdobywania klientów - Jan M. Fijor
Metody zdobywania klientów - Jan M. Fijor

W książce zebrane zostało blisko piętnastoletnie, amerykańskie doświadczenie autora, przetworzone nieco przez polski „pryzmat”, czyli obyczajowość, a następnie zaadaptowane do warunków i realiów III Rzeczypospolitej.

Cytując Jana M. Fijora - Książka nie jest tłumaczeniem amerykańskich prac z dziedziny technik sprzedaży czy psychologii motywacyjnej, od jakich roi się na półkach księgarń, lecz spolszczonym wykładem tego, czego mnie w Stanach nauczono, czego nauczyłem się sam, a zwłaszcza czego doświadczyłem na własnej skórze.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

48,86 zł

Cena regularna: 54,90 zł

Najniższa cena: 48,86 zł
szt.
  • promocja

Sapiens na zakupach. O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy - Piotr Bucki

Sapiens na zakupach. O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy - Piotr Bucki
Sapiens na zakupach. O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy - Piotr Bucki

Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

56,64 zł

Cena regularna: 89,00 zł

Najniższa cena: 56,64 zł
szt.
  • promocja

Sekrety negocjacji dla biznesmenów - Roger Dawson

Sekrety negocjacji dla biznesmenów - Roger Dawson
Sekrety negocjacji dla biznesmenów - Roger Dawson

Sekrety negocjacji dla biznesmenów to nowa, uaktualniona i tematycznie częściowo zmieniona wersja wydanych w latach dziewięćdziesiątych Sekretów udanych negocjacji. Poprzedni poradnik spotkał się z ogromnym zainteresowaniem i przyczynił do spopularyzowania sztuki negocjacji w Polsce.

Poradnik zawiera szereg cennych rad, które mogą wydawać się oczywiste, ale których zastosowanie w praktyce nie zawsze jest łatwe, jeżeli nie zostanie uprzednio przećwiczone zgodnie ze wskazówkami podanymi przez autora. Omawia on taktyki stosowane przez doświadczonych negocjatorów oraz metody ich kontrowania. Duża liczba zamieszczonych w książce przykładów, które autor zaczerpnął z życia, powoduje, że nie czyta się jej jak podręcznik, lecz jak dobrą beletrystykę.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

25,02 zł

Cena regularna: 44,90 zł

Najniższa cena: 25,02 zł
szt.
  • promocja

SPIN® SELLING - Neil Rackham

SPIN® SELLING -  Neil Rackham
SPIN® SELLING - Neil Rackham
SPIN® SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu wiodących firmach i znacznie poprawiły ich wyniki sprzedaży. W ciągu 12 latNeil Rackham wraz ze swoim zespołem przeanalizowałponad 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy osób w 23 krajach. Wyniki badań wykazały, że wiele metod opracowanych w celu sprzedaży tanich towarówpo prostu się nie sprawdza w przypadku transakcji o dużej wartości.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

105,91 zł

Cena regularna: 119,00 zł

Najniższa cena: 101,15 zł
szt.
  • promocja

Sprzedawaj JESZCZE więcej - Marcin Osman, Kamila Kruk

Sprzedawaj JESZCZE więcej - Marcin Osman, Kamila Kruk
Sprzedawaj JESZCZE więcej - Marcin Osman, Kamila Kruk

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

137,14 zł

Cena regularna: 200,00 zł

Najniższa cena: 137,14 zł
szt.
  • promocja

Wymyśl, sprzedaj, zarób! - Lori Greiner

Wymyśl, sprzedaj, zarób! - Lori Greiner
Wymyśl, sprzedaj, zarób! - Lori Greiner

Z tej książki dowiesz się:

  • gdzie szukać pomysłu na produkt;
  • jak sprawdzić, czy Twój pomysł zainteresuje ludzi;
  • kto może być Twoim klientem;
  • jak budować kanały dystrybucji;
  • co jest najważniejsze przy tworzeniu i wprowadzaniu produktu;
  • czego się nie bać, a na co zwrócić szczególną uwagę podczas współpracy z podwykonawcami;
  • jakie są plusy i minusy współpracy z różnymi wytwórcami;
  • dlaczego warto zadbać o patenty i zastrzeżenie znaku towarowego?, ale też kiedy nie warto na nie czekać;
  • jak sprzedawać poprzez prezentacje, spotkania, kontakt bezpośredni i internet;
  • jak używać różnych mediów społecznościowych do sprzedaży;
  • jak tworzyć linie produktów i udoskonalić swój pomysł.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

54,00 zł

szt.

Skuteczna sprzedaż

Jaki sposób sprzedaży jest najlepszy? Sprzedaż bezpośrednia, internetowa, a może przez telefon? Którą wybrać, by mieć najlepsze efekty? Każda z nich ma swoje mocne i słabe strony, które dobrze jest poznać, by stawać się coraz lepszym handlowcem. Pierwszym krokiem w drodze do bycia dobrym sprzedawcą jest zdobywanie wiedzy - o rynku, o potrzebach klientów, o obecnie panującej modzie, a także o swoim towarze. Zastanów się, dlaczego klient miałby coś od Ciebie kupić? Jaką specjalną cechę ma towar Twój, a nie konkurencji? Opowiedzenie o nim czegoś więcej ponad to, czym sam ten towar jest, zwróci uwagę potencjalnego klienta. Sprzedajesz bowiem nie tylko sam towar bądź usługę, ale też odpowiadasz na ukryte pragnienie klienta, a najczęściej jest to pragnienie wyjątkowości.

Ponadto, pokaż klientowi, że towarzyszysz mu w procesie kupna - że nie jesteś upierdliwym nagabywaczem, który po prostu chce zarobić pieniądze. Okaż empatię i szacunek, słuchaj cierpliwie, pokaż wartość swojej oferty, a przede wszystkim nie poddawaj się

Chcesz sprzedawać osobiście, ale...

..zżera Cię trema, gdy masz komuś opowiedzieć o swojej ofercie, więc nieskładnie podajesz tylko jakieś suche fakty, a klient w końcu odchodzi, bo nie został przekonany? A może masz taki słowotok, że klient zostaje nim przytłoczony i czym prędzej próbuje się ewakuować, rezygnując z kupna?

Ryan Serhant twierdzi, że podstawowymi narzędziami sprzedawcy są jego głos i ciało. Zatem jedną z dróg do skutecznej sprzedaży... jest poprawna dykcja, wyprostowana, rozluźniona postawa oraz umiejętność improwizacji. Może warto w wolnym czasie dołączyć do amatorskiego teatru? ;)

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl