
Wydawnictwo
-
Aktywa (1)
-
Fijor Publishing (1)
-
Grupa Marketer (1)
-
Helion (4)
-
Hexagon (1)
-
ICAN Institute (1)
-
Imker (1)
-
Karol Froń (3)
-
Księgi Barneja Wydawnictwo (1)
-
MT Biznes (4)
-
NIEOCZYWISTE (1)
-
Oficyna Wydawnicza LOGOS (1)
-
One Press (1)
-
OSM Power (11)
-
PWN (2)
-
wieszwiecej.com (2)
-
Wydawnictwo Naukowe PWN (1)
-
Znak (2)
Dostępność
Wysyłka w
Cena
-
od
do
Nowość
Najlepsze książki o sprzedaży
Sprzedaż spędza Ci sen z powiek? Zdaje Ci się, że masz wszystko: dobry towar, platformę sprzedażową, konto na mediach społecznościowych, a jednak klienci nie garną się, by kupować u Ciebie? Dwoisz się i troisz, a wymarzony sukces wciąż nie nadchodzi?
Niezależnie od tego, czy zajmujesz się sprzedażą towarów, ubezpieczeń, nieruchomości, etc. - wyciągnij rękę po książki o skutecznej sprzedaży! Dowiesz się z nich wszystkiego o procesie sprzedaży, o analizie sprzedaży, marketingu i nie tylko. Znajdziesz u nas wszystko, czego Ci potrzeba, książki zarówno dla początkujących handlowców, jak i dla tych bardziej zaawansowanych. W naszych sprzedażowych poradnikach znajdziesz wiedzę potrzebną do prowadzenia skutecznej i efektywnej sprzedaży, poznasz różne techniki sprzedaży, dowiesz się więcej o prowadzeniu kampanii reklamowych, docieraniu do klienta, prezentacji towarów i usług, by były jeszcze bardziej atrakcyjne...
Oto nasz ranking najlepszych książek o sprzedaży:
1️⃣ Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund
2️⃣ Sprzedawaj jak Serhant - Ryan Serhant
3️⃣ Ekonomia wdzięczności - Gary Vaynerchuk
[EBOOK] Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy - Łukasz Kusak
![[EBOOK] Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy - Łukasz Kusak](/environment/cache/images/300_300_productGfx_1375/21.webp)
„Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy” to najświeższy podręcznik e-commerce, który pozwoli Ci sprawnie opanować tematykę związaną z budową, prowadzeniem i rozwojem sklepu internetowego.
Zarządzający sklepem internetowym, aby skutecznie wykonywać swoje zadania powinien dostrzegać szeroki horyzont, patrzeć na swój sklep całościowo, rozumieć relacje pomiędzy poszczególnymi zagadnieniami.
Nie musi być specjalistą w zakresie handlu elektronicznego, nie musi znać wszelkich detali technicznych. Natomiast powinien wiedzieć wystarczająco dużo, aby potrafić rozmawiać ze swoimi pracownikami, podwykonawcami i partnerami handlowymi.
Tylko znając podstawy całości tematyki nie pozwolisz się naciągnąć na drogie, nieskuteczne usługi. Będziesz wiedział więcej niż próbujący Ci sprzedać te usługi handlowcy. I nie będziesz od nich uzależniony. A kiedy już zdecydujesz się skorzystać z ich pomocy, będzie to pomoc na Twoich warunkach.
W książce znajdziesz:
- zasady konstruowania skutecznej, sprzedającej strony
- sposoby optymalizacji serwisu pozwalające na szybkie wzrosty pozycji w wyszukiwarkach
- źródła pozyskiwania kwalifikowanego ruchu na Twojej stronie
- sposoby budowania i utrzymywania reputacji SuperSprzedawcy
- rozwiązania prawne związane z Rodo, dokumentowaniem transakcji
- kilkadziesiąt skutecznych i sprawdzonych rozwiązań na prowadzenie biznesu
- zestawienie narzędzi do monitorowania rynku i konkurencji
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: Natychmiast (do 90 min.)
[MP3] Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy - Łukasz Kusak
![[MP3] Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy - Łukasz Kusak](/environment/cache/images/300_300_productGfx_1377/21.webp)
„Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy” to najświeższy podręcznik e-commerce, który pozwoli Ci sprawnie opanować tematykę związaną z budową, prowadzeniem i rozwojem sklepu internetowego.
Zarządzający sklepem internetowym, aby skutecznie wykonywać swoje zadania powinien dostrzegać szeroki horyzont, patrzeć na swój sklep całościowo, rozumieć relacje pomiędzy poszczególnymi zagadnieniami.
Nie musi być specjalistą w zakresie handlu elektronicznego, nie musi znać wszelkich detali technicznych. Natomiast powinien wiedzieć wystarczająco dużo, aby potrafić rozmawiać ze swoimi pracownikami, podwykonawcami i partnerami handlowymi.
Tylko znając podstawy całości tematyki nie pozwolisz się naciągnąć na drogie, nieskuteczne usługi. Będziesz wiedział więcej niż próbujący Ci sprzedać te usługi handlowcy. I nie będziesz od nich uzależniony. A kiedy już zdecydujesz się skorzystać z ich pomocy, będzie to pomoc na Twoich warunkach.
W książce znajdziesz:
- zasady konstruowania skutecznej, sprzedającej strony
- sposoby optymalizacji serwisu pozwalające na szybkie wzrosty pozycji w wyszukiwarkach
- źródła pozyskiwania kwalifikowanego ruchu na Twojej stronie
- sposoby budowania i utrzymywania reputacji SuperSprzedawcy
- rozwiązania prawne związane z Rodo, dokumentowaniem transakcji
- kilkadziesiąt skutecznych i sprawdzonych rozwiązań na prowadzenie biznesu
- zestawienie narzędzi do monitorowania rynku i konkurencji
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: Natychmiast (do 90 min.)
Sztuka skutecznej sprzedaży - Zig Ziglar

W książce zatytułowanej "Sztuka skutecznej sprzedaży", wielki znawca sztuki sprzedaży przedstawia skuteczne metody uzyskiwania pozytywnej reakcji klienta. Każdą z podanych zasad ilustruje interesującą historią, która w prosty i jasny sposób obrazuje techniki sprzedaży, których naucza. Autor uczy jak tworzyć obrazy słowne i posługiwać się wyobraźnią, by uzyskać pożądane rezultaty. Zdobędziesz nowy szacunek dla swojego zawodu gdy zrozumiesz, że promujesz produkt lub usługę, która podnosi jakość życia klienta. Najważniejsze jest zaś to, że czytając "Sztukę skutecznej sprzedaży" Ziga Ziglara dowiesz się, jak możesz zrealizować swoje cele pomagając innym w osiągnięciu ich zamierzeń i dając im w ten sposób poczucie szczęścia oraz odniesienia sukcesu.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Skuteczna sprzedaż
Jaki sposób sprzedaży jest najlepszy? Sprzedaż bezpośrednia, internetowa, a może przez telefon? Którą wybrać, by mieć najlepsze efekty? Każda z nich ma swoje mocne i słabe strony, które dobrze jest poznać, by stawać się coraz lepszym handlowcem. Pierwszym krokiem w drodze do bycia dobrym sprzedawcą jest zdobywanie wiedzy - o rynku, o potrzebach klientów, o obecnie panującej modzie, a także o swoim towarze. Zastanów się, dlaczego klient miałby coś od Ciebie kupić? Jaką specjalną cechę ma towar Twój, a nie konkurencji? Opowiedzenie o nim czegoś więcej ponad to, czym sam ten towar jest, zwróci uwagę potencjalnego klienta. Sprzedajesz bowiem nie tylko sam towar bądź usługę, ale też odpowiadasz na ukryte pragnienie klienta, a najczęściej jest to pragnienie wyjątkowości.
Ponadto, pokaż klientowi, że towarzyszysz mu w procesie kupna - że nie jesteś upierdliwym nagabywaczem, który po prostu chce zarobić pieniądze. Okaż empatię i szacunek, słuchaj cierpliwie, pokaż wartość swojej oferty, a przede wszystkim nie poddawaj się.
Chcesz sprzedawać osobiście, ale...
..zżera Cię trema, gdy masz komuś opowiedzieć o swojej ofercie, więc nieskładnie podajesz tylko jakieś suche fakty, a klient w końcu odchodzi, bo nie został przekonany? A może masz taki słowotok, że klient zostaje nim przytłoczony i czym prędzej próbuje się ewakuować, rezygnując z kupna?
Ryan Serhant twierdzi, że podstawowymi narzędziami sprzedawcy są jego głos i ciało. Zatem jedną z dróg do skutecznej sprzedaży... jest poprawna dykcja, wyprostowana, rozluźniona postawa oraz umiejętność improwizacji. Może warto w wolnym czasie dołączyć do amatorskiego teatru? ;)