
Wydawnictwo
-
Aktywa (1)
-
Fijor Publishing (1)
-
Grupa Marketer (1)
-
Helion (4)
-
ICAN Institute (1)
-
Imker (1)
-
Karol Froń (4)
-
Księgi Barneja Wydawnictwo (1)
-
Mintbooks (1)
-
MT Biznes (5)
-
NIEOCZYWISTE (1)
-
Oficyna Wydawnicza LOGOS (2)
-
One Press (1)
-
OSM Power (12)
-
PWN (4)
-
wieszwiecej.com (2)
-
Wydawnictwo Naukowe PWN (1)
-
Znak (2)
Okładka
Dostępność
Wysyłka w
Cena
-
od
do
Nowość
Najlepsze książki o sprzedaży
Sprzedaż spędza Ci sen z powiek? Zdaje Ci się, że masz wszystko: dobry towar, platformę sprzedażową, konto na mediach społecznościowych, a jednak klienci nie garną się, by kupować u Ciebie? Dwoisz się i troisz, a wymarzony sukces wciąż nie nadchodzi?
Niezależnie od tego, czy zajmujesz się sprzedażą towarów, ubezpieczeń, nieruchomości, etc. - wyciągnij rękę po książki o skutecznej sprzedaży! Dowiesz się z nich wszystkiego o procesie sprzedaży, o analizie sprzedaży, marketingu i nie tylko. Znajdziesz u nas wszystko, czego Ci potrzeba, książki zarówno dla początkujących handlowców, jak i dla tych bardziej zaawansowanych. W naszych sprzedażowych poradnikach znajdziesz wiedzę potrzebną do prowadzenia skutecznej i efektywnej sprzedaży, poznasz różne techniki sprzedaży, dowiesz się więcej o prowadzeniu kampanii reklamowych, docieraniu do klienta, prezentacji towarów i usług, by były jeszcze bardziej atrakcyjne...
Oto nasz ranking najlepszych książek o sprzedaży:
1️⃣ Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund
2️⃣ Sprzedawaj jak Serhant - Ryan Serhant
3️⃣ Ekonomia wdzięczności - Gary Vaynerchuk
Sell or be sold - jak utorować sobie drogę w biznesie i w życiu - Grant Cardone

Nie ma znaczenia czy sprzedajesz swój produkt przed inwestorami czy swoją osobą promujesz zdrowy styl życia - wszytko w życiu może i powinno być traktowane jak sprzedaż.
I jak twierdzi sam Grand Cardone - ekspert w tematyce sprzedaży - znanie zasad sprzedaży jest nieodzownym elementem sukcesu każdego gatunku!
W książce "Sell or be sold" Cardone przedstawia techniki i podejścia niezbędne do opanowania sztuki sprzedaży w każdych okolicznościach. Ta książka zmieni Twoje podejście do tematu sprzedaży i życia.
Umiejętność sprzedania siebie w życiu jest równie istotna jak jedzenie, woda i tlen w Twoim życiu. Jest ona niezbędna abyś mógł sprzedać swój biznes, swoje produkty, pomysły oraz SAMEGO SIEBIE!
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund

Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu.
Najskuteczniejszy agent nieruchomości i charyzmatyczna gwiazda telewizyjnego programu Million Dollar Listing New York Fredrik Eklund zdradza swoją receptę na osiągnięcie sukcesu – nie jest ważne, kim jesteś ani co robisz!
Sprzedaż pokaże ci, jak krok po kroku wpłynąć na innych, by przekonać ich do kupna tego, cokolwiek im oferujesz – czy to wart miliony apartament, czy uliczny fast food.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Kryzys Szansa. Jak Rozwinąć biznes i siebie w czasie zawieruchy - Barnaba Pyrak współautor

Poznasz historie ponad 50 osób, które opisują różne sytuacje kryzysowe w swoim życiu prywatnym oraz zawodowym i dzielą się sposobami, jak wyszły z impasu, a do tego rozwinęły siebie oraz swoje projekty.
To książka dla tych, którzy:
- świetnie radzą sobie z trudnościami i szukają jeszcze więcej inspiracji, co warto zrobić, gdy jest ciężko, jak przygotować się na kryzysy, a także jak je obrócić na swoją korzyść;
- nie radzą sobie z trudnościami i są ciekawi, jak inni ludzie poradzili sobie pomimo trudności, załamania, braku środków, a czasami nawet depresji;
- lubią sprawdzone w praktyce rozwiązania;
- odnajdują dla siebie lekcje w doświadczeniach innych osób.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Sprzedawaj Więcej - 100 Sprawdzonych Strategii - Marcin Osman, Kamila Kruk

Jedyna taka książka o sprzedaży, w której otrzymujesz 100 pomysłów, narzędzi i strategii, aby w swoim biznesie SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ! :)
Ta książka jest Twoim kodem PIN do klienckiego-bankomatu, z którego za każdym razem, gdy tylko będziesz tego potrzebował, będziesz mógł wyjmować z niego pieniądze.
Pewnie to znasz: chodzisz na szkolenia, czytasz coraz więcej książek o biznesie, oglądasz filmiki, słuchasz rad innych. Znasz to? Jeśli tak, to znasz również uczucie rozczarowania tym, że większość tych narzędzi nie działa.
Pomysłowe strategie? Dobrze je mieć, ale czasem można przekombinować. A nasza książka podpowie Ci, jak korzystać w biznesie z prostych sposobów, które przez wielu ludzi są pomijane. A przecież Twój sukces bardzo często tkwi w szczegółach! Dzięki Sprzedawaj więcej zwiększysz swoje umiejętności sprzedaży w takich obszarach jak: internet eventy sprzedaż bezpośrednia
Pamiętaj: nie wystarczy wiedzieć, przede wszystkim trzeba DZIAŁAĆ!
Książkata powstała po to, aby dać Ci narzędzia i strategie, których wdrożenie wzniesie Twój biznes na wyższy poziom.
Stworzyliśmy ją w taki sposób, aby zebrać w jednym miejscu KONKRETNE i PRAKTYCZNE rekomendacje, które będziesz mógł – bez cienia wątpliwości – zaimplementować w swojej firmie. Nie jest to książka o marketingu, nie jest to nawet książka o biznesie.
Trzymasz w ręku zestaw narzędzi gotowych do użycia. Ich wdrożenie jest możliwe przez każdego, bez znaczenia jak bardzo zaawansowanym lub początkującym przedsiębiorcą jesteś.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Finansowa alchemia - Dan S. Kennedy

FINANSOWA ALCHEMIA ZMIENIA REGUŁY GRY!
Poznaj jednego z najbardziej cenionych trenerów biznesowych ‒ Dana Kennedy’ego. Kennedy w swojej książce ujawnia autorskie strategie marketingowe, które zapewnią trwałość biznesu i zmaksymalizują zyski. Bez ogródek przedstawia brutalne realia i niewygodne prawdy, które niewielu chce przyjąć do wiadomości. Autor prowokuje do nowatorskiego spojrzenia na filozofię własnej firmy i przeorganizowania jej tak, aby jak najskuteczniej realizować wyznaczone cele.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Wymyśl, sprzedaj, zarób! - Lori Greiner

Z tej książki dowiesz się:
- gdzie szukać pomysłu na produkt;
- jak sprawdzić, czy Twój pomysł zainteresuje ludzi;
- kto może być Twoim klientem;
- jak budować kanały dystrybucji;
- co jest najważniejsze przy tworzeniu i wprowadzaniu produktu;
- czego się nie bać, a na co zwrócić szczególną uwagę podczas współpracy z podwykonawcami;
- jakie są plusy i minusy współpracy z różnymi wytwórcami;
- dlaczego warto zadbać o patenty i zastrzeżenie znaku towarowego?, ale też kiedy nie warto na nie czekać;
- jak sprzedawać poprzez prezentacje, spotkania, kontakt bezpośredni i internet;
- jak używać różnych mediów społecznościowych do sprzedaży;
- jak tworzyć linie produktów i udoskonalić swój pomysł.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Zapytaj Garyego - Gary Vaynerchuk

Z punktu widzenia przedsiębiorcy o byciu liderem, o social-media i o świadomości.
Przy okazji o wygrywaniu, marketingu, funduszach VC, digital media, trend setterach, kulturze firmowej, startupach, uwadze, kontencie, zarządzaniu, empatii, dziedzictwie, rodzicielstwie, rodzinny biznesie, szokowaniu, story-tellingu, dziękowaniu, punktowaniu, nokautowaniu, napieraniu i o new york jets'ach.
Gary Vaynerchuk – przedsiębiorca, autor bestsellerowych książek (wg. New Jork Times’a) w swojej najnowszej książce „Zapytaj Garyego” dzieli się swoimi najcenniejszymi lekcjami i odpowiedziami na najważniejsze i najczęściej zadawane mu pytania biznesowe.
Ta niesamowita osobowość pokazuje w jaki sposób używać najnowszych narzędzi marketingowych i sprzedażowych do tego aby wnosić swój biznes na kolejne, wyższe poziomy skuteczności, poza radarem konkurencji.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Ekonomia wdzięczności - Gary Vaynerchuk

Ta książka pokazuje i uczy, jak małe rzeczy i troska o ludzi (wszystkich, nie tylko klientów) może wnieść twój biznes na wyższy poziom.
Gary Vaynerchuk na licznych przykładach ze swojego biznesu pokazuje ekonomię wdzięczności czyli zasadę wzajemności w biznesie. Pomimo tego, że książka powstała już kilka lat temu, to szczególnie teraz - w czasie rozkwitu biznesów internetowych oraz coraz intensywniejszego używania mediów społecznościowych do marketingu, sprzedaży i komunikacji - bardzo istotne jest docenienie jej działania i wdrożenie w swoje myślenie.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Outlet - Wymyśl, sprzedaj, zarób! - Lori Greiner

Z tej książki dowiesz się:
- gdzie szukać pomysłu na produkt;
- jak sprawdzić, czy Twój pomysł zainteresuje ludzi;
- kto może być Twoim klientem;
- jak budować kanały dystrybucji;
- co jest najważniejsze przy tworzeniu i wprowadzaniu produktu;
- czego się nie bać, a na co zwrócić szczególną uwagę podczas współpracy z podwykonawcami;
- jakie są plusy i minusy współpracy z różnymi wytwórcami;
- dlaczego warto zadbać o patenty i zastrzeżenie znaku towarowego?, ale też kiedy nie warto na nie czekać;
- jak sprzedawać poprzez prezentacje, spotkania, kontakt bezpośredni i internet;
- jak używać różnych mediów społecznościowych do sprzedaży;
- jak tworzyć linie produktów i udoskonalić swój pomysł.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Przebij Się! - Gary Vaynerchuk

"PRZEBIJ SIĘ!" to piąta i najnowsza książka Gary’ego Vaynerchuka – niezwykle interesująca, jak i pełna merytorycznej oraz twardej wiedzy.
To obowiązkowa pozycja dla każdego przedsiębiorcy szukającego inspirujących, a przede wszystkim skutecznych pomysłów na budowę swoje marki. Myślisz, że potrzebujesz do tego wyszukanych narzędzi?
Gary Vaynerchuk pokaże Ci jak bardzo się myślisz!
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Wybij się - Gary Vaynerchuk

Obserwujesz znanych influenserów w sieci?
Widzisz pasjonatów, którzy na swoich zainteresowaniach budują swoje marki osobiste i biznesy?
Podglądasz, jak twoja konkurencja w branży, zyskuje na popularności w internecie?
Może zastanawiasz się, jak oni to robią lub nawet sam próbujesz swoich sił, ale twoje działania nie przynoszą, aż tak spektakularnych efektów?
Jeśli tak, to powinieneś przeczytać książkę Gary’ego Vaynerchuka „Wybij się!”.
Jak mówi sam autor, teraz jest idealny czas, aby zamienić swoją pasję w biznes i zarabiać na życie robiąc to, co kochasz. A można wykorzystać do tego moc internetu i mediów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram czy YouTube. „Wybij się!” jest instrukcją, jak krok po kroku odnaleźć się w globalnej sieci.
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Skuteczna sprzedaż
Jaki sposób sprzedaży jest najlepszy? Sprzedaż bezpośrednia, internetowa, a może przez telefon? Którą wybrać, by mieć najlepsze efekty? Każda z nich ma swoje mocne i słabe strony, które dobrze jest poznać, by stawać się coraz lepszym handlowcem. Pierwszym krokiem w drodze do bycia dobrym sprzedawcą jest zdobywanie wiedzy - o rynku, o potrzebach klientów, o obecnie panującej modzie, a także o swoim towarze. Zastanów się, dlaczego klient miałby coś od Ciebie kupić? Jaką specjalną cechę ma towar Twój, a nie konkurencji? Opowiedzenie o nim czegoś więcej ponad to, czym sam ten towar jest, zwróci uwagę potencjalnego klienta. Sprzedajesz bowiem nie tylko sam towar bądź usługę, ale też odpowiadasz na ukryte pragnienie klienta, a najczęściej jest to pragnienie wyjątkowości.
Ponadto, pokaż klientowi, że towarzyszysz mu w procesie kupna - że nie jesteś upierdliwym nagabywaczem, który po prostu chce zarobić pieniądze. Okaż empatię i szacunek, słuchaj cierpliwie, pokaż wartość swojej oferty, a przede wszystkim nie poddawaj się.
Chcesz sprzedawać osobiście, ale...
..zżera Cię trema, gdy masz komuś opowiedzieć o swojej ofercie, więc nieskładnie podajesz tylko jakieś suche fakty, a klient w końcu odchodzi, bo nie został przekonany? A może masz taki słowotok, że klient zostaje nim przytłoczony i czym prędzej próbuje się ewakuować, rezygnując z kupna?
Ryan Serhant twierdzi, że podstawowymi narzędziami sprzedawcy są jego głos i ciało. Zatem jedną z dróg do skutecznej sprzedaży... jest poprawna dykcja, wyprostowana, rozluźniona postawa oraz umiejętność improwizacji. Może warto w wolnym czasie dołączyć do amatorskiego teatru? ;)