Szybka wysyłka 24h

Darmowe zwroty 365 dni

 

Najlepsze książki o sprzedaży

Sprzedaż spędza Ci sen z powiek? Zdaje Ci się, że masz wszystko: dobry towar, platformę sprzedażową, konto na mediach społecznościowych, a jednak klienci nie garną się, by kupować u Ciebie? Dwoisz się i troisz, a wymarzony sukces wciąż nie nadchodzi?

Niezależnie od tego, czy zajmujesz się sprzedażą towarów, ubezpieczeń, nieruchomości, etc. - wyciągnij rękę po książki o skutecznej sprzedaży! Dowiesz się z nich wszystkiego o procesie sprzedaży, o analizie sprzedaży, marketingu i nie tylko. Znajdziesz u nas wszystko, czego Ci potrzeba, książki zarówno dla początkujących handlowców, jak i dla tych bardziej zaawansowanych. W naszych sprzedażowych poradnikach znajdziesz wiedzę potrzebną do prowadzenia skutecznej i efektywnej sprzedaży, poznasz różne techniki sprzedaży, dowiesz się więcej o prowadzeniu kampanii reklamowych, docieraniu do klienta, prezentacji towarów i usług, by były jeszcze bardziej atrakcyjne...

 

Oto nasz ranking najlepszych książek o sprzedaży:

1️⃣ Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund

2️⃣ Sprzedawaj jak Serhant - Ryan Serhant

3️⃣ Ekonomia wdzięczności - Gary Vaynerchuk

4️⃣ Negocjuj! - Wojciech Woźniczka

5️⃣ Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe - Brian Tracy 

Mit przedsiębiorczości - Michael E. Gerber

Mit przedsiębiorczości - Michael E. Gerber
Mit przedsiębiorczości - Michael E. Gerber

Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się,
że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.

Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth. W tej książce dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami małych przedsiębiorców. Gerber pokazuje,
w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza techniczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej firmy.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

53,31 zł

Cena regularna: 59,90 zł

Najniższa cena: 50,92 zł
szt.
  • promocja

SALES HUNTER - Filozofia Życiowego Sukcesu - Karol Froń

SALES HUNTER - Filozofia Życiowego Sukcesu - Karol Froń
SALES HUNTER - Filozofia Życiowego Sukcesu - Karol Froń

Sales Hunter to więcej niż zwykła książka. To Biblia Rozwoju Osobistego. Znajdziesz tu Filozofię Sukcesu, znaną od setek lat, opartą o moje sukcesy i porażki w biznesie i poza nim.

Nie będzie głaskania po głowie. Będzie ostro, z pazurem, szczerze i wprost, bo wielu z nas bierze się do roboty, dopiero wtedy, gdy życie wytrze nami podłogę i znajdziemy się w mentalnym piekle. Wtedy dla niektórych bywa już jednak za późno... A ci którym zdołają z tego wyjść, czynią to zawsze według zasad z tej książki. 

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

32,50 zł

Cena regularna: 59,00 zł

Najniższa cena: 32,50 zł
szt.
  • promocja

The Art of the Deal, czyli sztuka robienia interesów - Donald J. Trump, Tony Schwartz

The Art of the Deal, czyli sztuka robienia interesów - Donald J. Trump, Tony Schwartz
The Art of the Deal, czyli sztuka robienia interesów - Donald J. Trump, Tony Schwartz

W 2015 roku Donald Trump znalazł się  na 72. miejscu listy najbardziej wpływowych ludzi świata dwutygodnika „Forbes”. Rok później przeskoczył na miejsce drugie. Jednocześnie, z majątkiem wartym 4,5 miliarda dolarów, sklasyfikowany został na 324. miejscu listy najbogatszych na naszej planecie. Tak astronomiczny majątek zgromadził budując i zarządzając wspaniałymi nieruchomościami. Jako przedsiębiorca radził sobie fantastycznie: nos do interesów, umiejętności negocjacyjne, nieugiętość, profesjonalizm, zapał i rozmach – to tylko część atrybutów, których kombinacja zaowocowała olbrzymim sukcesem po szyldem TRUMP. W książce The Art of the Deal, czyli sztuka robienia interesów Donald Trump na podstawie własnych doświadczeń formułuje rady dotyczące skutecznego działania w branży nieruchomości oraz szeroko pojętym biznesie.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

43,61 zł

Cena regularna: 49,00 zł

Najniższa cena: 41,65 zł
szt.
  • promocja

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

20,12 zł

Cena regularna: 44,90 zł

Najniższa cena: 20,12 zł
szt.
  • promocja

Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe - Brian Tracy

Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe - Brian Tracy
Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe - Brian Tracy

Naucz się sprzedawać — i to dobrze — od najlepszych ludzi w branży

Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

44,41 zł

Cena regularna: 49,90 zł

Najniższa cena: 42,42 zł
szt.
  • promocja

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji - David Mattson, David H. Sandler

Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji - David Mattson, David H. Sandler
Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji - David Mattson, David H. Sandler

Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Mattsona – następcę Sandlera w firmie szkoleniowej Sandler Training.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

70,31 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 70,31 zł
szt.
  • promocja

Handlowanie to gra. Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta - Wojciech Haman, Jerzy Gut

Handlowanie to gra. Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta - Wojciech Haman, Jerzy Gut
Handlowanie to gra. Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta - Wojciech Haman, Jerzy Gut

Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.

Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników firm handlowych, opisują konkretne narzędzia:

  • zjednywanie klienta i rozpoznawania jego potrzeb,
  • radzenia sobie z grami kupieckimi,
  • budowania profesjonalnej podstawy handlowej.

Handlowanie to sztuka zadowolenia klienta bez ulegania jego wygórowanym żądaniom. Do każdego klienta prowadzi jakaś droga, tylko nie zawsze handlowcy mają odwagę na nią wkroczyć.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

34,38 zł

Cena regularna: 69,00 zł

Najniższa cena: 34,38 zł
szt.
  • promocja

Jak być dobrym sprzedawcą - Daniel H. Pink

Jak być dobrym sprzedawcą - Daniel H. Pink
Jak być dobrym sprzedawcą - Daniel H. Pink
Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

21,60 zł

Cena regularna: 39,00 zł

Najniższa cena: 21,60 zł
szt.
  • promocja

Lead Generation. 201 złotych rad pozyskiwania klientów przez telefon - Karol Froń

Lead Generation. 201 złotych rad pozyskiwania klientów przez telefon - Karol Froń
Lead Generation. 201 złotych rad pozyskiwania klientów przez telefon - Karol Froń

Czy chciałbyś już od jutra sprzedawać o 35% więcej niż do tej pory? Ta książka jest dla Ciebie. To zbiór konkretnych wskazówek i tipów, których zastosowanie w rozmowie handlowej, da Ci natychmiastowe efekty.

Książka ta tak samo jak poprzednie powstała dzięki moim fanom i klientom, którzy niezmiennie od początku mojej kariery coacha poszukują rady, jak pozyskiwać więcej klientów i odnieść sukces w sprzedaży swoich produktów. Niestety nie ma złotego środka, który jak za pomocą czarodziejskiej różdżki sprawi, że nagle każdy sprzedawca będzie realizował swój cel.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

69,00 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 69,00 zł
szt.
  • promocja

Metody zdobywania klientów - Jan M. Fijor

Metody zdobywania klientów - Jan M. Fijor
Metody zdobywania klientów - Jan M. Fijor

W książce zebrane zostało blisko piętnastoletnie, amerykańskie doświadczenie autora, przetworzone nieco przez polski „pryzmat”, czyli obyczajowość, a następnie zaadaptowane do warunków i realiów III Rzeczypospolitej.

Cytując Jana M. Fijora - Książka nie jest tłumaczeniem amerykańskich prac z dziedziny technik sprzedaży czy psychologii motywacyjnej, od jakich roi się na półkach księgarń, lecz spolszczonym wykładem tego, czego mnie w Stanach nauczono, czego nauczyłem się sam, a zwłaszcza czego doświadczyłem na własnej skórze.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

48,86 zł

Cena regularna: 54,90 zł

Najniższa cena: 48,86 zł
szt.
  • promocja

Sapiens na zakupach. O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy - Piotr Bucki

Sapiens na zakupach. O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy - Piotr Bucki
Sapiens na zakupach. O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy - Piotr Bucki

Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

56,64 zł

Cena regularna: 89,00 zł

Najniższa cena: 56,64 zł
szt.
  • promocja

Sekrety negocjacji dla biznesmenów - Roger Dawson

Sekrety negocjacji dla biznesmenów - Roger Dawson
Sekrety negocjacji dla biznesmenów - Roger Dawson

Sekrety negocjacji dla biznesmenów to nowa, uaktualniona i tematycznie częściowo zmieniona wersja wydanych w latach dziewięćdziesiątych Sekretów udanych negocjacji. Poprzedni poradnik spotkał się z ogromnym zainteresowaniem i przyczynił do spopularyzowania sztuki negocjacji w Polsce.

Poradnik zawiera szereg cennych rad, które mogą wydawać się oczywiste, ale których zastosowanie w praktyce nie zawsze jest łatwe, jeżeli nie zostanie uprzednio przećwiczone zgodnie ze wskazówkami podanymi przez autora. Omawia on taktyki stosowane przez doświadczonych negocjatorów oraz metody ich kontrowania. Duża liczba zamieszczonych w książce przykładów, które autor zaczerpnął z życia, powoduje, że nie czyta się jej jak podręcznik, lecz jak dobrą beletrystykę.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

25,02 zł

Cena regularna: 44,90 zł

Najniższa cena: 25,02 zł
szt.
  • promocja

SPIN® SELLING - Neil Rackham

SPIN® SELLING -  Neil Rackham
SPIN® SELLING - Neil Rackham
SPIN® SELLING to zestaw prostych i praktycznych technik, które zostały przetestowane w wielu wiodących firmach i znacznie poprawiły ich wyniki sprzedaży. W ciągu 12 latNeil Rackham wraz ze swoim zespołem przeanalizowałponad 35 tysięcy rozmów handlowych przeprowadzonych przez 10 tysięcy osób w 23 krajach. Wyniki badań wykazały, że wiele metod opracowanych w celu sprzedaży tanich towarówpo prostu się nie sprawdza w przypadku transakcji o dużej wartości.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

105,91 zł

Cena regularna: 119,00 zł

Najniższa cena: 101,15 zł
szt.
  • promocja

Sprzedawaj JESZCZE więcej - Marcin Osman, Kamila Kruk

Sprzedawaj JESZCZE więcej - Marcin Osman, Kamila Kruk
Sprzedawaj JESZCZE więcej - Marcin Osman, Kamila Kruk

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

137,14 zł

Cena regularna: 200,00 zł

Najniższa cena: 137,14 zł
szt.
  • promocja

Sztuka skutecznej sprzedaży - Zig Ziglar

Sztuka skutecznej sprzedaży - Zig Ziglar
Sztuka skutecznej sprzedaży - Zig Ziglar

W książce zatytułowanej "Sztuka skutecznej sprzedaży", wielki znawca sztuki sprzedaży przedstawia skuteczne metody uzyskiwania pozytywnej reakcji klienta. Każdą z podanych zasad ilustruje interesującą historią, która w prosty i jasny sposób obrazuje techniki sprzedaży, których naucza. Autor uczy jak tworzyć obrazy słowne i posługiwać się wyobraźnią, by uzyskać pożądane rezultaty. Zdobędziesz nowy szacunek dla swojego zawodu gdy zrozumiesz, że promujesz produkt lub usługę, która podnosi jakość życia klienta. Najważniejsze jest zaś to, że czytając "Sztukę skutecznej sprzedaży" Ziga Ziglara dowiesz się, jak możesz zrealizować swoje cele pomagając innym w osiągnięciu ich zamierzeń i dając im w ten sposób poczucie szczęścia oraz odniesienia sukcesu.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

53,39 zł

Cena regularna: 59,99 zł

Najniższa cena: 50,99 zł
szt.
  • promocja

Zapytaj Garyego - Gary Vaynerchuk

Zapytaj Garyego - Gary Vaynerchuk
Zapytaj Garyego - Gary Vaynerchuk

Z punktu widzenia przedsiębiorcy o byciu liderem, o social-media i o świadomości.

Przy okazji o wygrywaniu, marketingu, funduszach VC, digital media, trend setterach, kulturze firmowej, startupach, uwadze, kontencie, zarządzaniu, empatii, dziedzictwie, rodzicielstwie, rodzinny biznesie, szokowaniu, story-tellingu, dziękowaniu, punktowaniu, nokautowaniu, napieraniu i o new york jets'ach.

Gary Vaynerchuk – przedsiębiorca, autor bestsellerowych książek (wg. New Jork Times’a) w swojej najnowszej książce „Zapytaj Garyego” dzieli się swoimi najcenniejszymi lekcjami i odpowiedziami na najważniejsze i najczęściej zadawane mu pytania biznesowe.

Ta niesamowita osobowość pokazuje w jaki sposób używać najnowszych narzędzi marketingowych i sprzedażowych do tego aby wnosić swój biznes na kolejne, wyższe poziomy skuteczności, poza radarem konkurencji.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

13,69 zł

Cena regularna: 68,00 zł

Najniższa cena: 13,69 zł
szt.
  • promocja

Skuteczna sprzedaż

Jaki sposób sprzedaży jest najlepszy? Sprzedaż bezpośrednia, internetowa, a może przez telefon? Którą wybrać, by mieć najlepsze efekty? Każda z nich ma swoje mocne i słabe strony, które dobrze jest poznać, by stawać się coraz lepszym handlowcem. Pierwszym krokiem w drodze do bycia dobrym sprzedawcą jest zdobywanie wiedzy - o rynku, o potrzebach klientów, o obecnie panującej modzie, a także o swoim towarze. Zastanów się, dlaczego klient miałby coś od Ciebie kupić? Jaką specjalną cechę ma towar Twój, a nie konkurencji? Opowiedzenie o nim czegoś więcej ponad to, czym sam ten towar jest, zwróci uwagę potencjalnego klienta. Sprzedajesz bowiem nie tylko sam towar bądź usługę, ale też odpowiadasz na ukryte pragnienie klienta, a najczęściej jest to pragnienie wyjątkowości.

Ponadto, pokaż klientowi, że towarzyszysz mu w procesie kupna - że nie jesteś upierdliwym nagabywaczem, który po prostu chce zarobić pieniądze. Okaż empatię i szacunek, słuchaj cierpliwie, pokaż wartość swojej oferty, a przede wszystkim nie poddawaj się

Chcesz sprzedawać osobiście, ale...

..zżera Cię trema, gdy masz komuś opowiedzieć o swojej ofercie, więc nieskładnie podajesz tylko jakieś suche fakty, a klient w końcu odchodzi, bo nie został przekonany? A może masz taki słowotok, że klient zostaje nim przytłoczony i czym prędzej próbuje się ewakuować, rezygnując z kupna?

Ryan Serhant twierdzi, że podstawowymi narzędziami sprzedawcy są jego głos i ciało. Zatem jedną z dróg do skutecznej sprzedaży... jest poprawna dykcja, wyprostowana, rozluźniona postawa oraz umiejętność improwizacji. Może warto w wolnym czasie dołączyć do amatorskiego teatru? ;)

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl