Szybka wysyłka - zamów do 13:30 a wyślemy dziś (pn-pt)

Darmowe zwroty 365 dni

 

Najlepsze książki o sprzedaży

Sprzedaż spędza Ci sen z powiek? Zdaje Ci się, że masz wszystko: dobry towar, platformę sprzedażową, konto na mediach społecznościowych, a jednak klienci nie garną się, by kupować u Ciebie? Dwoisz się i troisz, a wymarzony sukces wciąż nie nadchodzi?

Niezależnie od tego, czy zajmujesz się sprzedażą towarów, ubezpieczeń, nieruchomości, etc. - wyciągnij rękę po książki o skutecznej sprzedaży! Dowiesz się z nich wszystkiego o procesie sprzedaży, o analizie sprzedaży, marketingu i nie tylko. Znajdziesz u nas wszystko, czego Ci potrzeba, książki zarówno dla początkujących handlowców, jak i dla tych bardziej zaawansowanych. W naszych sprzedażowych poradnikach znajdziesz wiedzę potrzebną do prowadzenia skutecznej i efektywnej sprzedaży, poznasz różne techniki sprzedaży, dowiesz się więcej o prowadzeniu kampanii reklamowych, docieraniu do klienta, prezentacji towarów i usług, by były jeszcze bardziej atrakcyjne...

 

Oto nasz ranking najlepszych książek o sprzedaży:

1️⃣ Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund

2️⃣ Sprzedawaj jak Serhant - Ryan Serhant

3️⃣ Ekonomia wdzięczności - Gary Vaynerchuk

4️⃣ Negocjuj! - Wojciech Woźniczka

5️⃣ Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe - Brian Tracy 

Twoje pierwsze 100 milionów - Dan Peña

Twoje pierwsze 100 milionów - Dan Peña
Twoje pierwsze 100 milionów - Dan Peña

Przedstawiamy "Twoje pierwsze 100 milionów" autorstwa Dana S. Peña - przewodnik dla wszystkich, którzy pragną osiągnąć sukces finansowy. Ta książka jest o wiele więcej niż zwykły poradnik finansowy - to klucz do odkrycia tajemnic budowania majątku na niespotykaną dotąd skalę.

Właśnie teraz masz wyjątkową okazję, aby nabyć książkę w przedsprzedaży. Nie jest to zwyczajna przedsprzedaż - dostęp do tego unikalnego pakietu jest ograniczony do 1000 egzemplarzy, a dodatki, które do niego dołączamy, nie będą dostępne po zakończeniu przedsprzedaży.

Takiego wydania "Twoje pierwsze 100 milionów" nie znajdziesz nigdzie indziej. Przygotowujemy dla Ciebie edycję kolekcjonerską - książkę w luksusowej, twardej oprawie.

Wiemy, jak cenna jest wiedza zawarta w tej książce i dajemy Ci możliwość skorzystania z niej jak najszybciej - dlatego oferujemy Ci możliwość zamówienia książki już teraz, jeszcze przed jej oficjalnym wydaniem. Ta oferta jest też szansą na szybki start w osiąganiu swoich finansowych celów.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

500,00 zł

szt.

Nigdy więcej nie trać Klienta - Joey Coleman

Nigdy więcej nie trać Klienta - Joey Coleman
Nigdy więcej nie trać Klienta - Joey Coleman

Nigdy więcej nie trać Klienta! Chcesz, żeby klient został z Tobą dłużej? Zadbaj o niego przed transakcją, w jej trakcie i po niej! Zastosuj strategię utrzymania klienta zaproponowaną przez Joeya Colemana, by ta prosta zasada stała się źródłem Twojego sukcesu.

W dzisiejszych czasach nie wystarczy doskonały marketing, dobry produkt, duży wybór, szybki kontakt z klientem – to mają wszyscy twoi konkurenci. Postaw na customer experience (doświadczenie klienta) i zyskaj prawdziwą przewagę w biznesie.

Przekonaj się, że zysk z utrzymania klientów może być dużo większy niż z nieustannego inwestowania w pozyskiwanie nowych. Na zbudowanie dozgonnej lojalności każdego klienta masz 100 dni. W książce dostajesz szczegółowy przepis, co konkretnie robić na każdym etapie relacji z klientem.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

128,90 zł

szt.

Sell or be sold - jak utorować sobie drogę w biznesie i w życiu - Grant Cardone

Sell or be sold - jak utorować sobie drogę w biznesie i w życiu - Grant Cardone
Sell or be sold - jak utorować sobie drogę w biznesie i w życiu - Grant Cardone

Nie ma znaczenia czy sprzedajesz swój produkt przed inwestorami czy swoją osobą promujesz zdrowy styl życia - wszytko w życiu może i powinno być traktowane jak sprzedaż.

I jak twierdzi sam Grand Cardone - ekspert w tematyce sprzedaży - znanie zasad sprzedaży jest nieodzownym elementem sukcesu każdego gatunku!

W książce "Sell or be sold" Cardone przedstawia techniki i podejścia niezbędne do opanowania sztuki sprzedaży w każdych okolicznościach. Ta książka zmieni Twoje podejście do tematu sprzedaży i życia.

Umiejętność sprzedania siebie w życiu jest równie istotna jak jedzenie, woda i tlen w Twoim życiu. Jest ona niezbędna abyś mógł sprzedać swój biznes, swoje produkty, pomysły oraz SAMEGO SIEBIE!

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

104,00 zł

szt.

Ekonomia wdzięczności - Gary Vaynerchuk

Ekonomia wdzięczności - Gary Vaynerchuk
Ekonomia wdzięczności - Gary Vaynerchuk

Ta książka pokazuje i uczy, jak małe rzeczy i troska o ludzi (wszystkich, nie tylko klientów) może wnieść twój biznes na wyższy poziom.

Gary Vaynerchuk na licznych przykładach ze swojego biznesu pokazuje ekonomię wdzięczności czyli zasadę wzajemności w biznesie. Pomimo tego, że książka powstała już kilka lat temu, to szczególnie teraz - w czasie rozkwitu biznesów internetowych oraz coraz intensywniejszego używania mediów społecznościowych do marketingu, sprzedaży i komunikacji - bardzo istotne jest docenienie jej działania i wdrożenie w swoje myślenie.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

89,00 zł

szt.

Badania jako Podstawa Projektowania User Experience - Iga Mościchowska

Badania jako Podstawa Projektowania User Experience - Iga Mościchowska
Badania jako Podstawa Projektowania User Experience - Iga Mościchowska

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych.

Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach.

Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań. Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka została napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi różnorodność metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badań.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

81,79 zł

Cena regularna: 104,00 zł

Najniższa cena: 81,75 zł
szt.
  • promocja

Przebij Się! - Gary Vaynerchuk

Przebij Się! - Gary Vaynerchuk
Przebij Się! - Gary Vaynerchuk

"PRZEBIJ SIĘ!" to piąta i najnowsza książka Gary’ego Vaynerchuka – niezwykle interesująca, jak i pełna merytorycznej oraz twardej wiedzy.

To obowiązkowa pozycja dla każdego przedsiębiorcy szukającego inspirujących, a przede wszystkim skutecznych pomysłów na budowę swoje marki. Myślisz, że potrzebujesz do tego wyszukanych narzędzi?

Gary Vaynerchuk pokaże Ci jak bardzo się myślisz!

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

75,00 zł

szt.

Sapiens na zakupach. O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy - Piotr Bucki

Sapiens na zakupach. O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy - Piotr Bucki
Sapiens na zakupach. O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy - Piotr Bucki

Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

69,72 zł

Cena regularna: 89,00 zł

Najniższa cena: 69,72 zł
szt.
  • promocja

Lead Generation. 201 złotych rad pozyskiwania klientów przez telefon - Karol Froń

Lead Generation. 201 złotych rad pozyskiwania klientów przez telefon - Karol Froń
Lead Generation. 201 złotych rad pozyskiwania klientów przez telefon - Karol Froń

Czy chciałbyś już od jutra sprzedawać o 35% więcej niż do tej pory? Ta książka jest dla Ciebie. To zbiór konkretnych wskazówek i tipów, których zastosowanie w rozmowie handlowej, da Ci natychmiastowe efekty.

Książka ta tak samo jak poprzednie powstała dzięki moim fanom i klientom, którzy niezmiennie od początku mojej kariery coacha poszukują rady, jak pozyskiwać więcej klientów i odnieść sukces w sprzedaży swoich produktów. Niestety nie ma złotego środka, który jak za pomocą czarodziejskiej różdżki sprawi, że nagle każdy sprzedawca będzie realizował swój cel.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

69,00 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 69,00 zł
szt.
  • promocja

100 taktycznych zasad sprzedaży - Karol Froń

100 taktycznych zasad sprzedaży - Karol Froń
100 taktycznych zasad sprzedaży - Karol Froń

Poznaj drogę, jaką przebył chłopak z maleńkich Pisarzowic, aby stać się właścicielem kilku biznesów, skutecznym przedsiębiorcą, trenerem i mówcą, ale przede wszystkim szczęśliwym człowiekiem.

Tobie też mówiono, że masz pracować, uczyć się, pracować na etacie, płacić podatki, a na starość kiedy przejdziesz na emeryturę, zacząć żyć?

Przez 24 lata życia właśnie tak żyłem, ale w 2010 nastąpił przełom, a ja rozpocząłem wędrówkę do sukcesu ucząc się sprzedaży.

100 taktycznych zasad sprzedaży do wdrożenia od zaraz. Mocna, nieprzegadana, zaskakująca wiedza w pigułce. Nie tylko dla osób, które chcą ćwiczyć swoje umiejętności sprzedaży i z sukcesem domykać procesy sprzedażowe, ale dla każdego kto chce w życiu dojść dalej i osiągnąć więcej, niż przeciętny zjadacz chleba.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

68,99 zł

Cena regularna: 69,00 zł

Najniższa cena: 68,99 zł
szt.
  • promocja

Zapytaj Garyego - Gary Vaynerchuk

Zapytaj Garyego - Gary Vaynerchuk
Zapytaj Garyego - Gary Vaynerchuk

Z punktu widzenia przedsiębiorcy o byciu liderem, o social-media i o świadomości.

Przy okazji o wygrywaniu, marketingu, funduszach VC, digital media, trend setterach, kulturze firmowej, startupach, uwadze, kontencie, zarządzaniu, empatii, dziedzictwie, rodzicielstwie, rodzinny biznesie, szokowaniu, story-tellingu, dziękowaniu, punktowaniu, nokautowaniu, napieraniu i o new york jets'ach.

Gary Vaynerchuk – przedsiębiorca, autor bestsellerowych książek (wg. New Jork Times’a) w swojej najnowszej książce „Zapytaj Garyego” dzieli się swoimi najcenniejszymi lekcjami i odpowiedziami na najważniejsze i najczęściej zadawane mu pytania biznesowe.

Ta niesamowita osobowość pokazuje w jaki sposób używać najnowszych narzędzi marketingowych i sprzedażowych do tego aby wnosić swój biznes na kolejne, wyższe poziomy skuteczności, poza radarem konkurencji.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

68,00 zł

szt.

Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund

Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund
Sprzedaż. Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu – Fredrik Eklund

Jak sprzedać (prawie) wszystko (prawie) każdemu.

Najskuteczniejszy agent nieruchomości i charyzmatyczna gwiazda telewizyjnego programu Million Dollar Listing New York Fredrik Eklund zdradza swoją receptę na osiągnięcie sukcesu – nie jest ważne, kim jesteś ani co robisz!

Sprzedaż pokaże ci, jak krok po kroku wpłynąć na innych, by przekonać ich do kupna tego, cokolwiek im oferujesz – czy to wart miliony apartament, czy uliczny fast food.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

65,00 zł

szt.

SALES HUNTER - Filozofia Życiowego Sukcesu - Karol Froń

SALES HUNTER - Filozofia Życiowego Sukcesu - Karol Froń
SALES HUNTER - Filozofia Życiowego Sukcesu - Karol Froń

Sales Hunter to więcej niż zwykła książka. To Biblia Rozwoju Osobistego. Znajdziesz tu Filozofię Sukcesu, znaną od setek lat, opartą o moje sukcesy i porażki w biznesie i poza nim.

Nie będzie głaskania po głowie. Będzie ostro, z pazurem, szczerze i wprost, bo wielu z nas bierze się do roboty, dopiero wtedy, gdy życie wytrze nami podłogę i znajdziemy się w mentalnym piekle. Wtedy dla niektórych bywa już jednak za późno... A ci którym zdołają z tego wyjść, czynią to zawsze według zasad z tej książki. 

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

59,00 zł

szt.

Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta - Roger Dooley

Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta - Roger Dooley
Neuromarketing. 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta - Roger Dooley

Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.
Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

52,46 zł

Cena regularna: 69,00 zł

Najniższa cena: 52,46 zł
szt.
  • promocja

E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online. - Grupa Marketer

E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online. - Grupa Marketer
E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online. - Grupa Marketer

Zastanawiasz się, co w polskim e-commerce działa, a co stanowi największe wyzwanie? Szukasz sprawdzonych wskazówek, dzięki którym usprawnisz i rozwiniesz swój sklep internetowy oraz zwiększysz sprzedaż online?

Książka „E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online” to praktyczny poradnik stworzony przez ikomersiaków dla ikomersiaków.

Autorzy książki – właściciele sklepów internetowych i praktycy sprzedaży – udzielają lekcji prowadzenia sklepu internetowego. Dają wiele dobrych rad, opisują sprawdzone rozwiązania oraz wnioski z często kosztownych błędów, jakie przydarzyły się im w e-commerce.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

49,63 zł

Cena regularna: 69,90 zł

Najniższa cena: 45,44 zł
szt.
  • promocja

Outlet - Wymyśl, sprzedaj, zarób! - Lori Greiner

Outlet - Wymyśl, sprzedaj, zarób! - Lori Greiner
Outlet - Wymyśl, sprzedaj, zarób! - Lori Greiner

Z tej książki dowiesz się:

  • gdzie szukać pomysłu na produkt;
  • jak sprawdzić, czy Twój pomysł zainteresuje ludzi;
  • kto może być Twoim klientem;
  • jak budować kanały dystrybucji;
  • co jest najważniejsze przy tworzeniu i wprowadzaniu produktu;
  • czego się nie bać, a na co zwrócić szczególną uwagę podczas współpracy z podwykonawcami;
  • jakie są plusy i minusy współpracy z różnymi wytwórcami;
  • dlaczego warto zadbać o patenty i zastrzeżenie znaku towarowego?, ale też kiedy nie warto na nie czekać;
  • jak sprzedawać poprzez prezentacje, spotkania, kontakt bezpośredni i internet;
  • jak używać różnych mediów społecznościowych do sprzedaży;
  • jak tworzyć linie produktów i udoskonalić swój pomysł.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

40,77 zł

Cena regularna: 54,00 zł

Najniższa cena: 43,20 zł
szt.
  • promocja

Outlet - Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe - Brian Tracy

Outlet - Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe - Brian Tracy
Outlet - Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe - Brian Tracy

Naucz się sprzedawać — i to dobrze — od najlepszych ludzi w branży

Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze.

Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i perswazji.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

39,92 zł

Cena regularna: 49,90 zł

Najniższa cena: 49,90 zł
szt.
  • promocja

[CD/mp3] Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - Robert Zych

[CD/mp3] Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - Robert Zych
[CD/mp3] Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - Robert Zych

Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem — tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy.

Powiedzmy, że jesteś naprawdę dobrym sprzedawcą, jednym z „młodych gniewnych” zespołu handlowców w Twojej firmie. Masz sukcesy, słupki idą w górę, koledzy Cię lubią, szef docenia, klienci powracają. Nagle – awansujesz. Zostajesz szefem tych, z którymi do tej pory przyjacielsko rywalizowałeś o wyniki sprzedaży. Stajesz się formalnym (albo nawet nieformalnym) liderem sprzedaży. W teorii. Ponieważ praktyka jest inna. W praktyce dobry handlowiec niekoniecznie od razu stanie się dobrym szefem handlowców. Jednak, choć samotnie awansowany, nie jesteś sam. W podobnej Tobie sytuacji było wcześniej wielu innych. Także autor tej książki – doświadczony lider sprzedaży i trener liderów.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

39,04 zł

Cena regularna: 54,99 zł

Najniższa cena: 38,18 zł
szt.
  • promocja

Metody zdobywania klientów - Jan M. Fijor

Metody zdobywania klientów - Jan M. Fijor
Metody zdobywania klientów - Jan M. Fijor

W książce zebrane zostało blisko piętnastoletnie, amerykańskie doświadczenie autora, przetworzone nieco przez polski „pryzmat”, czyli obyczajowość, a następnie zaadaptowane do warunków i realiów III Rzeczypospolitej.

Cytując Jana M. Fijora - Książka nie jest tłumaczeniem amerykańskich prac z dziedziny technik sprzedaży czy psychologii motywacyjnej, od jakich roi się na półkach księgarń, lecz spolszczonym wykładem tego, czego mnie w Stanach nauczono, czego nauczyłem się sam, a zwłaszcza czego doświadczyłem na własnej skórze.

Dostępność: tak

Wysyłka w: 24 godziny

Cena:

38,98 zł

Cena regularna: 54,90 zł

Najniższa cena: 35,69 zł
szt.
  • promocja

Skuteczna sprzedaż

Jaki sposób sprzedaży jest najlepszy? Sprzedaż bezpośrednia, internetowa, a może przez telefon? Którą wybrać, by mieć najlepsze efekty? Każda z nich ma swoje mocne i słabe strony, które dobrze jest poznać, by stawać się coraz lepszym handlowcem. Pierwszym krokiem w drodze do bycia dobrym sprzedawcą jest zdobywanie wiedzy - o rynku, o potrzebach klientów, o obecnie panującej modzie, a także o swoim towarze. Zastanów się, dlaczego klient miałby coś od Ciebie kupić? Jaką specjalną cechę ma towar Twój, a nie konkurencji? Opowiedzenie o nim czegoś więcej ponad to, czym sam ten towar jest, zwróci uwagę potencjalnego klienta. Sprzedajesz bowiem nie tylko sam towar bądź usługę, ale też odpowiadasz na ukryte pragnienie klienta, a najczęściej jest to pragnienie wyjątkowości.

Ponadto, pokaż klientowi, że towarzyszysz mu w procesie kupna - że nie jesteś upierdliwym nagabywaczem, który po prostu chce zarobić pieniądze. Okaż empatię i szacunek, słuchaj cierpliwie, pokaż wartość swojej oferty, a przede wszystkim nie poddawaj się

Chcesz sprzedawać osobiście, ale...

..zżera Cię trema, gdy masz komuś opowiedzieć o swojej ofercie, więc nieskładnie podajesz tylko jakieś suche fakty, a klient w końcu odchodzi, bo nie został przekonany? A może masz taki słowotok, że klient zostaje nim przytłoczony i czym prędzej próbuje się ewakuować, rezygnując z kupna?

Ryan Serhant twierdzi, że podstawowymi narzędziami sprzedawcy są jego głos i ciało. Zatem jedną z dróg do skutecznej sprzedaży... jest poprawna dykcja, wyprostowana, rozluźniona postawa oraz umiejętność improwizacji. Może warto w wolnym czasie dołączyć do amatorskiego teatru? ;)

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl