Szybka wysyłka 24h

DARMOWE ZWROTY 365 DNI

Bezpieczne płatności

Strategia Lean - Daniel Jones, Michael Balle

strategia lean.jpg
  • promocja
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30 sprawdź formy dostawy
Cena: 60,67 zł 74,90 zł 60.67
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 57,67 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Wydawnictwo: MT Biznes
Kod produktu: 9788380876293

Opis

  • Co zrobić, aby zapewnić klientom większe zadowolenie i zaspokajać lepiej ich potrzeby?
  • Jak ograniczyć ogólne koszty, aby zachować konkurencyjność?
  • Co zrobić, aby praca stała się ciekawsza i stanowiła źródło większej satysfakcji?
  • Co robić, aby uczyć się szybciej dzięki współpracy?
  • Jak stworzyć w zespole atmosferę zaufania i wspólnej pracy?


Odkąd dwie dekady temu Toyota wypracowała system zarządzania lean, firmy z całego świata szukają sposobów na eliminację marnotrawstwa, usprawnienie procesów i obniżanie kosztów, wykorzystując w tym celu właśnie strategię lean. Niektóre osiągają na tym polu spektakularne sukcesy, inne się rozczarowują. Z przekonaniem można jednak stwierdzić, że tylko nieliczne spośród tych firm w pełni wykorzystują to, co metodologia lean ma do zaoferowania.

Aby poruszać się szybko, trzeba pierwszy odcinek drogi przemierzyć samemu. Aby jednak dotrzeć daleko, trzeba podróżować razem.

Książka "Strategia lean" obala powszechne mity dotyczące lean, w szczególności rozprawia się z przekonaniem, że istota tej metodologii sprowadza się do wyciskania kolejnych soków z posiadanych zasobów, a zwłaszcza z ludzi. Nic bardziej mylnego. W lean chodzi o to, aby się uczyć i aby działać – aby uczyć się przez działanie. Chodzi o rozwiązywanie problemów. Chodzi także o to, aby zawsze na pierwszym miejscu stawiać klienta – i tylko klienta.

Myślenie lean to kompleksowa strategia biznesowa. Dzięki niej nauczysz się konkurować w sposób zasadniczo odmienny od dotychczasowego.

Autorzy krok po kroku przedstawiają proces kształtowania strategii lean, która pozwala zapewnić trwałą wartość dla klienta. Trzeba bowiem pamiętać, że rentowność, jakkolwiek pożądana, nie jest podstawowym celem w metodologii lean. Lean to nie tylko metoda skuteczniejszego działania, ale również metoda skuteczniejszego myślenia. A pełne zrozumienie potencjału metody lean wymaga zmiany spojrzenia na zasoby, cele biznesowe, a nawet własne potrzeby i pragnienia.

Zmień sposób myślenia i zbuduj przewagę konkurencyjną opartą na wartości dla klienta! Dzięki tej książce porzucisz tradycyjne podejście do kwestii strategii i przestawisz się na strategiczne myślenie lean. Dowiesz się także, jak w praktyce wykorzystać metodologię lean do budowania przewagi konkurencyjnej, inicjowania procesu innowacyjności i generowania stabilnego wzrostu.

 

"Książka "Strategia lean" w przekonujący sposób wyjaśnia, że doskonałości operacyjnej
nie da się osiągnąć wyłącznie dobrymi chęciami kierownictwa i że wymaga ona realizacji konsekwentnego oddolnego procesu rozwojowego."

~ Jeffrey K. Liker, autor książki "Droga Toyoty", profesor inżynierii przemysłowej i operacyjnej na University of Michigan

 

"Książka "Strategia lean" stawia mocną tezę, zgodnie z którą myślenie lean należy rozpatrywać przede wszystkim w kategoriach metody przeobrażania firmy w system strategicznego pozyskiwania wiedzy, która mogłaby zapewnić firmie trwałą przewagę konkurencyjną w obliczu przełomowych zdarzeń w branży. Pokazuje, że dzięki wdrożeniu myślenia lean jako narzędzia strategicznego każda firma może odnieść sukces, dokonując zasadniczego przełomu w swojej branży."

~ John Shook, prezes Lean Enterprise Institute

 

"Ta ważna książka to coś więcej niż zbiór informacji o powszechnie dziś używanych
narzędziach lean. To opis kompleksowej, a przy tym rewolucyjnej strategii."

~ James P. Womack, współautor książek "Maszyna, która zmieniła świat" oraz "Lean thinking
– szczupłe myślenie", założyciel Lean Enterprise Institute

Dane techniczne

Okładka miękka
Autor Opracowanie zbiorowe
Tytuł Strategia Lean
ISBN 9788380876293
EAN 9788380876293
Tłumaczenie Sałabut Bartosz
Rok wydania 2019
Wysokość 23,5
Szerokość 16
Liczba stron 356

Koszty dostawy Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o książce (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl