Szybka wysyłka 24h

DARMOWE ZWROTY 365 DNI

Bezpieczne płatności

W market[r]ingu - Gary Vaynerchuk (nowe wydanie)

Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30 sprawdź formy dostawy
Cena: 75,00 zł 75.00
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 4.83333
Wydawnictwo: OSM Power
Kod produktu: 9788395184499

Opis

"W marketringu" to książka kompas za pomocą którego odnajdziesz się w przestrzeni sprawdzonych strategii marketingowych w mediach społecznościowych!

Nowe wydanie (2019)

Media społecznościowe porównane do boksu, a przestrzeń w której się budują do ringu - takie odważne metafory znajdziesz w książce "W marketringu" znanego z pewności siebie, charyzmatycznego Gary'ego Vaynerchuka - guru w dziedzinie mediów społecznościowych.

 

Z KSIĄŻKI "W MARKETRINGU" DOWIESZ SIĘ:

  • jak komunikować się z klientem za pośrednictwem mediów społecznościowych
  • jak tworzyć w mediach wartościowy przekaz, który przyciągnie uwagę klienta
  • teoretyczne aspekty dotyczące zjawiska social mediów i tego jak wpływają na nasze życie
  • jak praktycznie działa konkretna marka na platformach marketingowych.

Tą pozycję książkowa możesz traktować jako formę szkolenia z zakresu budowania dialogu z klientem niezależnie od tego na jakiej platformie społecznościowej zamierzasz działać w swoim biznesie.

 

5 LEKCJI OD GARY'EGO VAYNERCHUKA:

  1. Zależy mi - Przyciągam do siebie masę ludzi - ale nie dlatego, że jestem ekstrawertykiem, jestem najlepszy lub emanuję charyzmą. Przyciągam ich bo mi zależy.
  2. Poznaj swoją markę osobistą - Musisz zrozumieć swoje własne DNA. Nie rób czegoś bo ja to robię, Steve Jobs czy Mark Cuban. Poznaj swoją markę osobistą i bądź jej wierny.
  3. Biznes to maraton - Kiedy słyszę pytanie o stopniu zwrotu z inwestycji z Mediów Społecznościowych wiem dlaczego tak wiele firm upada. Większość firm nie nastawia się na przebycie biznesowego maratonu. Oni nastawiają się na sprint. Nie zajmują się lifetime value czy zatrzymaniem klientów. Zajmują ich krótkoterminowe cele.
  4. Dalekowzroczny lider - Media Społecznościowe wymagają od biznesowych liderów, aby zaczęli patrzeć na sprawy jak właściciele małych sklepów. To oznacza przyjęcie pozycji długoterminowej oraz unikania krótkoterminowych puków odniesienia do pomiaru biznesowych postępów. To wiąże się bezpośrednio z pokazaniem osobowości, serca oraz duszy ludzi którzy kierują biznesem na każdym poziomie.
  5. Marka dojrzewa w czasie, jak małżeństwo. Więź jaką czujesz do swojego współmałżonka po latach jest inna niż jak spotkaliście się po raz pierwszy. Zauroczenie i nowość zamienia się w komfort i głębie.

Kim jest Gary Vaynerchuk?

Gary Vaynerchuk - ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych, autor z listy bestsellerów magazynu „New York Times”. W książce „W marketringu” hojnie dzieli się z czytelnikami swoimi niezawodnymi sposobami na przykucie uwagi klientów, w pełnym chaosu świecie social media. Jak na Gary'ego przystało robi to w dość nietypowy sposób. Działania w social media sprowadza do... walki na ringu. Najpierw „prawy sierpowy” czyli kolejna kampania, która ma przynieść wymierne korzyści, konkretne zyski. Potem mocny „lewy prosty” czyli tworzenie takiego przekazu, który zaangażuje klienta do tego stopnia, że stanie się fanem Twojej marki.

Dane techniczne

Okładka miękka ze skrzydełkami
Tytuł oryginalny Jab, Jab, Jab, Right Hook: How to Tell Your Story in a Noisy Social World
Tłumaczenie AGIT Agnieszka Rydz
Rok wydania 2019
Wydanie 2
Liczba stron 198
Format zapisu audio 8

Koszty dostawy Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o książce (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl