Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - Paweł Tkaczyk
Opis
- Zero teorii
- Sama praktyka
- Polski autor w polskich realiach
- Najbardziej aktualna wiedza
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.
Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku — właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR — powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób — bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:
- Silna marka
- Strategia komunikacji marki
- Identyfikacja wizualna
- Nowy marketing
- Case studies
- Marketing to inwestycja — udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!
Recenzje:
Duże nazwisko, a tak mała książka. Tak niewiele stron, a tak ważna treść! Książka Pawła Tkaczyka to konkretna pozycja, bez zbędnego teoretyzowania. Autor skupia się głównie na ukazaniu praktycznych rozwiązań w marketingu. Wielu ludzi uważa, że marka składa się jedynie z nazwy i loga. W prowadzeniu swojej działalności często zapominamy jednak o ważnym elemencie – wizerunku naszej organizacji, czyli de facto – odzwierciedleniu jej osobowości. To ona jest naszym największym sprzymierzeńcem, pośrednikiem w kontaktach z odbiorcą, wizytówką! Bardzo ważny jest więc sposób, w jaki marketingowiec komunikuje się ze społecznością. Każde słowo, obraz czy dźwięk wskazują na to, czym zajmuje się dana organizacja. Tkaczyk wskazuje również na prostotę marketingu, który powinien jedynie uwydatniać pozytywne cechy, zalety i cele danej instytucji. Książka uczy, że warto zrozumieć do czego dąży się w swoich działaniach i jakimi środkami chce się to osiągnąć. Można być profesjonalistą w danej dziedzinie, ale bez umiejętności nawiązywania relacji z ludźmi nie osiągnie się sukcesu. Warto więc najpierw samemu odkryć wszelkie “zakamarki naszej marki”, by potem być już tylko przewodnikiem w kontaktach z odbiorcą
Dane techniczne
Okładka | miękka |
Autor | Paweł Tkaczyk |
Tytuł | Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki |
Rok wydania | 2011 |
Format | 140x208 |
Liczba stron | 216 |
Format zapisu audio | 8 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.