»[EBOOK] Zarządzanie zasobami ludzkimi na rynkach międzynarodowych - Aleksy Pocztowski Grzegorz Łukasiewicz Urban Pauli Marcin Karwiński Alicja Miś Beata Buchelt Joanna Purgał-Popiela Tomasz Sapeta Iwona Kubica Małgorzata Machaczka
Szybka wysyłka - zamów do 13:30 a wyślemy dziś (pn-pt)
Darmowe zwroty 365 dni
[EBOOK] Zarządzanie zasobami ludzkimi na rynkach międzynarodowych - Aleksy Pocztowski Grzegorz Łukasiewicz Urban Pauli Marcin Karwiński Alicja Miś Beata Buchelt Joanna Purgał-Popiela Tomasz Sapeta Iwona Kubica Małgorzata Machaczka
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją:
51,00 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
Książka omawia niezwykle aktualne zagadnienie jakim jest zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach działających na rynkach międzynarodowych. Prawdziwe wyzwanie dla menedżerów takich przedsiębiorstw stanowi większa złożoność otoczenia i niepewność towarzysząca prowadzeniu działań poza granicami kraju pochodzenia. Wykonywanie zadań przez pracowników znajdujących się w różnych miejscach, często odległych od siebie geograficznie i kulturowo, wymaga także opracowania i wdrożenia adekwatnych strategii i metod zarządzania zasobami ludzkimi.
Szczegółowo przedstawiono w niej m.in.:
genezę i istotę międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi,
czynniki determinujące funkcjonowanie międzynarodowych rynków pracy oraz występujące na nich tendencje,
rozwój pracowników i przebieg kariery w firmach międzynarodowych,
wykorzystanie modeli kompetencyjnych w zarządzaniu zasobami ludzkimi na rynkach międzynarodowych,
strukturę zatrudnienia w przedsiębiorstwach międzynarodowych,
delegowanie pracowników na misje zagraniczne oraz ich adaptację w nowym środowisku pracy,
zarządzanie efektywnością pracy w środowisku międzynarodowym,
kształtowanie wynagrodzeń w przedsiębiorstwach funkcjonujących na rynkach międzynarodowych i zatrudniających pracowników z różnych krajów,
wykorzystanie technologii informatycznych w zarządzaniu zasobami ludzkimi na rynkach międzynarodowych.
Adresaci:
Publikacja jest przeznaczona dla praktyków, dyrektorów i menedżerów przedsiębiostw działających na rynkach międzynarodowych, a także osób zajmujących się naukowo tym zagadnieniem, które znajdą w niej wiele informacji na temat doskonalenia metod zarządzania zasobami ludzkimi.
Dane techniczne
ISBN
978-83-264-9915-9
EAN
9788326499159
Rok wydania
2015
Format
pdf
Liczba stron
244
Bezpieczeństwo
Koszty dostawy
Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30
Kraj wysyłki:
Opinie o książce (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.