Szybka wysyłka 24h

DARMOWE ZWROTY 365 DNI

Bezpieczne płatności

Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego - Robert B. Cialdini (Ph.D.)

zasady wywierania.jpeg
  • promocja
Dostępność: tak
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30 sprawdź formy dostawy
Cena: 32,32 zł 39,90 zł 32.32
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 30,72 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Wydawnictwo: Helion
Kod produktu: 9788383222561

Opis

Książka zawiera genialne ilustracje Andrzeja Mleczki oraz dwie płyty CD z zapisem całego audiotreningu autorstwa Roberta Cialdiniego.

Posłuchaj darmowych fragmentów treningu audio:

Audiotrening - fragment 1
Audiotrening - fragment 2

Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku!

  • Poznaj sześć najskuteczniejszych zasad wpływania na ludzi i… włącz je w swój naturalny repertuar zachowań.
  • Naucz się błyskawicznie rozpoznawać, gdy ktoś próbuje Cię oszukać, i… subtelnie demaskuj te nieetyczne zabiegi.

Dr Robert Cialdini jest obecnie najczęściej cytowanym żyjącym psychologiem społecznym, specjalizującym się w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji.

Amerykański "Harvard Business Review" w uznaniu wielkiego znaczenia przełomowych prac dr. Cialdiniego umieścił je na liście "Breakthrough Ideas for Today’s Business Agenda".

Psychologia na Twoich usługach

  • Chcesz nakłonić kogoś do trwałej zmiany poglądów?
  • Chcesz zbudować silne relacje zawodowe i osobiste?
  • Chcesz wpłynąć na czyjeś postępowanie i podejmowane decyzje?
  • Chcesz przekonać ludzi, że Twoja oferta jest wyjątkowa i niepowtarzalna?
  • Chcesz dowiedzieć się, jak być lubianym, cenionym i podziwianym?
  • Chcesz nauczyć się negocjować, by osiągać więcej, niż początkowo zakładałeś?
  • Chcesz wiedzieć, jak już nigdy nie dać się nabić w butelkę?

Robert Cialdini jest prawdziwym geniuszem. W tym stwierdzeniu nie ma ani odrobiny przesady. Każdy, kto kiedykolwiek zetknął się z praktycznym zastosowaniem psychologii Cialdiniego, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, w jak dużym stopniu możemy oddziaływać na innych ludzi każdego dnia. Wystarczy, że poznasz zaledwie kilka prostych zasad i nauczysz się maksymalnie wykorzystywać drzemiący w nich potencjał, a będziesz w stanie w sposób całkowicie etyczny kształtować otaczającą Cię rzeczywistość.

Oferujemy Ci broń o niepokojąco dużym polu rażenia. Po raz pierwszy na polskim rynku - psychologia wpływu w wersji audio. Bezcenne zasady zilustrowane żywymi przykładami przemówią do Twojej wyobraźni znacznie szybciej i trwalej. Wszystkie lekcje znajdziesz również w książce, która od teraz ma szansę stać się Twoim najcenniejszym przyjacielem i doradcą.

Uwaga! Wszystkie zawarte tu zasady zostały wielokrotnie przetestowane w codziennych, życiowych sytuacjach.


Recenzje:

Absolutny klasyk. Nie tylko dla ludzi marketingu, ale również dla przedstawicieli innych zawodów – od sprzedaży przez nauczycieli po kelnerów. Książka wyjaśnia jakie proste mechanizmy wykorzystać, aby osiągnąć zamierzony cel. Gdzie teorie psychologiczne łączą się z praktyką wieloletnich ekspertów.

Nie będę opisywać wymienionych elementów – dla tych, którzy czytali wystarczy infografika poniżej, dla pozostałych – mam nadzieję, że będzie to dobry powód, żeby sięgnąć po książkę.

To, co bardzo mi się podoba w lekturze, to fakt, że na każdym kroku Cialdini podkreśla, jak ważna jest etyka tego, co robimy. Jeśli zdecydujemy się oszukiwać naszych klientów, nie tylko będziemy szulerami, a nie detektywami, ale również stracimy okazję na zbudowanie szczerej i trwałej relacji z naszymi odbiorcami. Wiele osób zapomina o tym, że podstawą marketingu jest szczerość i prawda.

Książka nie jest za długa – polskie tłumaczenie ma około 80 stron, a to głównie dlatego, że tekst jest tylko po jednej stronie. Po drugiej znajdziemy wybrane cytaty z lektury i, trochę o zgrozo, około tematyczne rysunki Mleczki. O ile kilka takich ilustracji miałoby rację bytu, o tyle większość z nich pasuje trochę jak pięść do oka i moim zdaniem można było sobie je podarować.

W książce wydawnictwa Onepress znajdziemy również 2 płyty CD oraz podręczną ściągawkę z najważniejszymi elementami wywierania wpływu. To naprawdę fajne dodatki.

Sama treść odkrywcza nie jest – większość z tych zasad znamy z życia codziennego, choć oczywiście na początku, tuż po publikacji, mogło być to nowe i świeże. Mimo braku nowatorskich idei, warto sięgnąć po lekturę, aby odświeżyć sobie nawet oczywistości. Bardzo często tak gonimy za nowinkami, że zapominamy o starych dobrych podstawach marketingu. Ta książka może nam pomóc przypomnieć sobie o tych zasadach.

czaplicka.eu (2016-01-04)


Zdolność wpływania na myśli i zachowania innych ludzi chyba każdy chciałby opanować do perfekcji. Umiejętności perswazyjne szczególnie ważne są w takich zawodach, które dzięki wpływaniu na innych pozwalają osiągać założone cele. To podstawa w pracy handlowca, marketera, copywritera, headhuntera i wielu innych, których Cialdini w swojej książce trafnie określa jako „praktyków wpływu”.

Wywieranie wpływu okazuje się nie być wiedzą tajemną, dostępną tylko dla wybranych. Cialdini dowodzi tego, że proces wpływania na innych jest zgoła naturalny i w gruncie rzeczy intuicyjny. Nie potrzeba tu magii i zaklęć. Wystarczy poznać i być świadomym pewnych podstawowych procesów i schematów zachowań w zakresie psychologii wpływu. Praktyczne zastosowania psychologii perswazji sprawdzą się nie tylko w sytuacjach, kiedy zależy nam, by wpływać na emocje innych ludzi, skłaniając ich do określonego zachowania, ale poznanie tajników tej wiedzy pozwoli także na skuteczną obronę wtedy, gdy czujemy, że to nami ktoś próbuje manipulować.

Czy jednak moc oddziaływania na ludzi i sytuacje można sprowadzić do stosowania kilku prostych zasad? Obecnie przy tak ogromnym zainteresowaniu tematem perswazji, manipulacji oraz przy znajomości tak dużej ilości przeróżnych technik wywierania wpływu, moglibyśmy sądzić, że byłoby to zbyt proste. Autor książki „Zasady wywierania wpływu na ludzi” przekonuje, że jednak jest to możliwe.


Dr Robert Cialdini jest znanym i jednym z najbardziej wybitnych psychologów społecznych ostatnich lat. Już od ponad 30 lat zawodowo zajmuje się badaniami z zakresu psychologii wpływu i manipulacji, co zaowocowało międzynarodową sławą eksperta. Jednocześnie Ciadini daleki jest od akademickiego teoretyzowania. Badacz, jak sam określił, „wychodzi z warunków laboratoryjnych”, by móc z bliska, od środka poznać świat praktyków wpływu. Bierze udział w licznych kursach i szkoleniach mających przygotować do skutecznej pracy handlowców, marketerów, pracowników agencji reklamowych. Przygląda się codziennej pracy rekruterów i headhunterów, a nawet poznaje świat osób związanych ze środowiskami sekt. Wieloletnia obserwacja różnych zachowań człowieka w społeczeństwie i analiza praktycznych zastosowań technik perswazji, pozwoliły Cialdiniemu wyróżnić sześć uniwersalnych zasad wpływu. Reguły te, określone przez autora jako narzędzia wpływu społecznego, są najczęściej spotykane w życiu społecznym i niejako automatycznie i bezwiednie wykorzystywane przez ludzi. By zwiększyć skuteczność, trzeba wiedzieć, jak owe narzędzia wykorzystać.

Ale czy sama znajomość reguł wzajemności, niedostępności, autorytetu, konsekwencji, konsensusu i lubienia, stanowi gwarancję uzyskania oczekiwanego wyniku? Dlaczego sposób ich wykorzystywania decyduje o tym, jakim jesteśmy praktykiem manipulacji? Kiedy nasze zachowanie staje się bliskie partaczowi, szmuglerowi, a kiedy mamy szansę stać się detektywami sztuki wpływu?

„Zasady wywierania wpływu na ludzi” to pozycja obowiązkowa nie tylko dla tych, którzy dopiero chcieliby poznać tajniki psychologii wpływu, ale również (a może szczególnie) dla tych, którzy mają się za „starych wyjadaczy” i proces wywierania wpływu sprowadzili już do czynności zupełnie mechanicznej. Przyjemność lektury zapewnia dodatkowo niekonwencjonalne opracowanie edytorskie - parzyste strony książki zostały zagospodarowane najważniejszymi cytatami autorstwa dra Roberta Cialdiniego oraz świetnymi rysunkami Andrzeja Mleczki.

Zawodowo, prywatnie, na co dzień, od święta - manipulacja jest wszechobecna w naszym życiu. Pora wreszcie poznać zasady nią rządzące i wziąć odpowiedzialność za własne słowa, zachowania - to pozwoli szybciej i łatwiej osiągnąć sukcesy nie tylko w życiu zawodowym, ale i prywatnym.

treco.pl (2012-04-19)


Spis treści:

Wprowadzenie (5)
Reguła wzajemności (31)
Niedostępność (47)
Autorytet (61)
Konsekwencja (71)
Konsensus (79)
Lubienie (85)

Dane techniczne

Okładka twarda
Autor Robert B. Cialdini
Tytuł Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego
ISBN 9788383222561
Tytuł oryginalny Influence. Principles of Ethical Influence
Tłumaczenie Arkadiusz Romanek
Rok wydania 2023
Wysokość 20,8
Szerokość 14
Liczba stron 104

Koszty dostawy Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o książce (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl