Szybka wysyłka 24h

DARMOWE ZWROTY 365 DNI

Bezpieczne płatności

ZESTAW Copywriting internetowy i content creation - Jabłoński, Wrycza-Bekier, Dutko, Puzyrkiewicz, Tkaczyk, Gallo, Stawarz-Garcia, Vogler

Dostępność: brak towaru
Cena: 397,70 zł 397.70 zamiast 397,70 zł
ilość zestaw
Zyskujesz 15 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Produkty w zestawie

Aby dodać zestaw do koszyka, wybierz wymagane warianty dla każdego z produktów.

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński zobacz galerię (2)
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński

Wydawnictwo: Helion

Ilość w zestawie: 1 szt.

Cena poza zestawem 44,90 zł

Taniej w zestawie!

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy - Joanna Wrycza-Bekier

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy - Joanna Wrycza-Bekier zobacz galerię (2)
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy - Joanna Wrycza-Bekier

Wydawnictwo: Helion

Ilość w zestawie: 1 szt.

Cena poza zestawem 49,90 zł

Taniej w zestawie!

W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko - oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza. Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napięcia? Czy twórcy tekstów reklamowych wolno ignorować zasady ciekawego opowiadania? Nie! Jeśli zajmujesz się pisaniem, to jesteś pisarzem. Poczuj się nim nie tylko dlatego, że "pisarz to brzmi dumnie". Także dlatego, że bycie nim zobowiązuje do tworzenia lepszych, bardziej przekonujących treści. Chętniej czytanych. Trafniej przekazujących to, co chcesz powiedzieć. Mocnych. Takich, pod którymi z satysfakcją podpiszesz się własnym nazwiskiem.

Copywriting internetowy - Maciej Dutko

Copywriting internetowy - Maciej Dutko zobacz galerię (2)
Copywriting internetowy - Maciej Dutko

Wydawnictwo: PWN

Ilość w zestawie: 1 szt.

Cena poza zestawem 39,00 zł

Taniej w zestawie!

Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym?

Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią na często powtarzane pytania na temat pisania perswazyjnych ofert. To pytania, z jakimi spotykam się od lat podczas prowadzonych szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych i MBA, ale także te, które pojawiają się na licznych forach dyskusyjnych w Sieci.

Ufam, że ich rozpracowanie pozwoli Ci uzyskać odpowiedzi na najważniejsze kwestie związane z copywritingiem!
Maciej Dutko

Biblia copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz

Biblia copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz zobacz galerię (2)
Biblia copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz

Wydawnictwo: Helion

Ilość w zestawie: 1 szt.

Cena poza zestawem 39,90 zł

Taniej w zestawie!

Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!

Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania?

Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie.

Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy.

Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek.

Narratologia - Paweł Tkaczyk

Narratologia - Paweł Tkaczyk zobacz galerię (2)
Narratologia - Paweł Tkaczyk

Wydawnictwo: PWN

Ilość w zestawie: 1 szt.

Cena poza zestawem 59,00 zł

Taniej w zestawie!

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają.

Historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, by reagować na opowieści. Baśnie, legendy i plotki kształtują nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy – sprzedają się tak dobrze, bo oddziałują na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do końca zdajemy sobie sprawę.

Sekrety storytellerów - Carmine Gallo

Sekrety storytellerów - Carmine Gallo zobacz galerię (2)
Sekrety storytellerów - Carmine Gallo

Wydawnictwo: Buchmann

Ilość w zestawie: 1 szt.

Cena poza zestawem 42,00 zł

Taniej w zestawie!

Twoja narracja może zmienić świat. Czy nie czas, byś się nią podzielił?

Gallo wyjaśnia, dlaczego ludzki umysł kocha opowieści – zwłaszcza te „od pucybuta do milionera” – i jak najnowsze odkrycia naukowe mogą pomóc nam konstruować narracje, które poruszą tysiące serc i umysłów. „Sztuka storytellingu może zmienić świat", twierdzi miliarder Richard Branson. Najbardziej chwytliwe pomysły obudowane są poruszającą narracją.

 

Content Marketing i Social Media - Barbara Stawarz-García

Content Marketing i Social Media - Barbara Stawarz-García zobacz galerię (3)
Content Marketing i Social Media - Barbara Stawarz-García

Wydawnictwo: PWN

Ilość w zestawie: 1 szt.

Cena poza zestawem 64,00 zł

Taniej w zestawie!

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Podróż autora. Struktury mityczne dla scenarzystów i pisarzy - Christopher Vogler

Podróż autora. Struktury mityczne dla scenarzystów i pisarzy - Christopher Vogler zobacz galerię (2)
Podróż autora. Struktury mityczne dla scenarzystów i pisarzy - Christopher Vogler

Wydawnictwo: Wojciech Marzec

Ilość w zestawie: 1 szt.

Cena poza zestawem 59,00 zł

Taniej w zestawie!

Przewodnik po współczesnych koncepcjach narracji i zbiór zasad rządzących życiem i światem opowieści, w sposób zrozumiały dla każdego, kto słowa czyni pięknymi. Scenarzysta odnajdzie tu pomocne narzędzia do kształtowania fabuły. Pisarz wzbogaci warsztat i znajdzie w tej książce odpowiedzi na wiele nurtujących go pytań.

Opis

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - Artur Jabłoński
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone - Joanna Wrycza-Bekier
Copywriting internetowy - Maciej Dutko
Biblia copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz
Narratologia - Paweł Tkaczyk
Sekrety storytellerów - Carmine Gallo
Content Marketing i Social Media - Barbara Stawarz-García
Podróż autora. Struktury mityczne dla scenarzystów i pisarzy - Christopher Vogler

Dane techniczne

Okładka inna
Autor ZESTAW Copywriting internetowy i content creation
Tytuł Jabłoński, Wrycza-Bekier, Dutko, Puzyrkiewicz, Tkaczyk, Gallo, Stawarz-Garcia, Vogler

Produkty powiązane

Opinie o książce (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

ZESTAW Copywriting internetowy i content creation - Jabłoński, Wrycza-Bekier, Dutko, Puzyrkiewicz, Tkaczyk, Gallo, Stawarz-Garcia, Vogler Wybierz warianty produktu (1/8)
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl