Zostań Drapieżnikiem - Rafał Mazur, Marcin Osman
Opis
Czy znasz Marcina Osmana i Rafała Mazura, autorów tej książki?
Jeśli tak, to może trafiłeś w internecie na ich cykl rozmów „Rozmowy o drapieżnictwie”. To właśnie na ich bazie powstała ta książka. Specjalnie dla czytelników została uzupełniona o dodatkowe treści i rozdziały, jak również bonusowe materiały, do których uzyskacie dostęp kupując tę pozycję.
Celem serii „Rozmowy o drapieżnictwie” było poruszenie powracających tematów i obalenie mitów, które zatrzymują ludzi w działaniu. Chodziło o pokazanie czegoś, co będzie surowe i szczere, i co zmusi ludzi do odrzucenia ograniczających ich przekonań. To się udało, bo obaj autorzy do dziś otrzymują maile i wiadomości prywatne od odbiorców, którzy dzięki omawianym tematom ruszyli z miejsca.
W tej książce zmierzysz się z mitami i różnymi podejściami związanymi z:
- motywacją
- pewnością siebie i poczuciem własnej wartości
- poddawaniem się, odpuszczaniem, upadaniem i wstawaniem (albo leżeniem)
- pasją
- oporem
- relacjami i akceptacją
- autorytetami
- strachem, strefą komfortu i konfrontacją
- celami i kierunkiem w życiu
- oraz sprzedażą.
Jest też o „zakochaśkach”, Supermenie, Szwajcarii, Felixie Dennisie, sporcie, odchudzaniu i leczeniu ran.
Książka, podobnie jak i youtube’owe rozmowy, pomyślana jest w ten sposób, by można było z niej korzystać w sposób niechronologiczny. Mówiąc inaczej – możesz zaczynać od najbardziej interesującego cię tematu. Możesz przejrzeć spis treści lub kartkować ją, szukając interesującego cię hasła.
Najbardziej jednak skorzystasz z niej, kiedy czytając ją, zadasz sobie DWA PYTANIA:
· Jak to się odnosi do mnie?
· I jak mogę NATYCHMIAST wprowadzić to w życie?
To książka dla osób, które mają wszystko, aby drapieżnie zdobywać w życiu, to, co chcą, ale nadal z jakichś powodów tego nie robią.
A zatem, czy jesteś gotowy na spotkanie ze swoim wewnętrznym drapieżnikiem?
UWAGA: kupując tę książkę otrzymujesz dostęp do bonusowych materiałów audio-video, z których część nie była nigdy i nigdzie wcześniej opublikowana.
Rafal Mazur
Jedna z najbardziej kontrowersyjnych i tajemniczych osobowości szeroko rozumianej branży rozwoju osobistego.
Nazywany przez niektórych profesorem szorstkiej rzeczywistości.
Od 2011 roku prowadzi blog i podcast o tematyce zwiększania skuteczności ZenJaskiniowca.pl.
Słynie z mocnych poglądów i dobitnego języka. Specjalizuje się w usuwaniu strachu i konfuzji.
Wynikami jego pracy zachwycał się między innymi jeden z najbogatszych Polaków, Robert Gryn.
Uczył również sprzedaży "metodą odwróconą" według modelu, który nazwał "Metodą Aksamitnego Dusiciela".
Współpracował z firmami takimi jak Ricoh, Znany Lekarz czy Aviva, jednak obecnie skupia się głównie na nielicznej i oddanej grupie indywidualnych klientów, do których zaliczają się prezesi spółek giełdowych, przedsiębiorcy, traderzy, oraz zawodowi sportowcy, w tym wielokrotny złoty medalista Pucharu Polski w boksie.
Marcin Osman
Przedsiębiorca internetowy, autor 6 książek, twórca wydawnictwa i sklepu OSMpower.pl. Wydawca amerykańskich bestsellerów takich autorów jak Tony Robbins, Gary Vaynerchuk, Fredrik Eklund i wielu innych.
Promotor hustlerskiej postawy działania „tu i teraz z tym co masz”. Aktywny twórca kontentu internetowego w social mediach. Youtuber, tworzący regularnie treści, których obejrzenia liczone są już w milionach odsłon.
Swoim doświadczeniem, książkami, kursami i tworzeniem video pomaga przedsiębiorcom SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ.
Słynie z niestandardowego podejścia do marketingu, w ramach którego poprzez budowanie głębokiej relacji ze swoją społecznością, sprzedaje i promuje swoje projekty.
PS. Czytając te słowa, statystyki dotyczące kanałów w mediach społecznościowych Marcina na pewno są już większe, bo każdego dnia dodawana jest na nie nowa, jeszcze bardziej wartościowa treść.
Dane techniczne
Okładka | miękka |
Autor | Rafał Mazur, Marcin Osman |
Tytuł | Zostań Drapieżnikiem |
ISBN | 9788395358890 |
Podtytuł | Wszystko co musisz wiedzieć by wygrać (w życiu i biznesie) |
Rok wydania | 2019 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.