Szybka wysyłka 24h

DARMOWE ZWROTY 365 DNI

Bezpieczne płatności

Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji - Chris Guillebeau

Dostępność: brak towaru
Cena: 49,00 zł 49.00
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 5
Wydawnictwo: Helion
Kod produktu: 9788324667321

Opis

Rób to, co lubisz, a nie będziesz musiał pracować. przysłowie chińskie

Masz dość harowania na czyjś rachunek? Czujesz, że Twoja praca wysysa z Ciebie ostatnie soki? A może Twoim marzeniem jest prowadzenie własnej firmy i poczucie wolności, które daje taka praca? To świetnie!

Bez względu na to, ile masz pieniędzy — masz ich wystarczająco dużo. Tak jak w przypadku podróżowania, rozpoczynanie działalności gospodarczej na własną rękę lepiej wychodzi tym, którzy nie mają zbyt wiele. Będziesz bowiem zmuszony do improwizowania, wdrażania kreatywnych rozwiązań i twardego stąpania po ziemi. To Twoja prawdziwa wartość i pierwszy krok do sukcesu.

Ta książka stanie się Twoim najlepszym kumplem, doradcą i mistrzem w ciągu nadchodzących miesięcy. Znajdziesz tu mnóstwo praktycznych wskazówek na temat samodzielnego zapewniania sobie środków do życia, dokładne dane finansowe dotyczące kapitału początkowego i inne cenne informacje od przedsiębiorców, którzy już odnieśli sukces „na swoim”. Dowiedz się, w jaki sposób można prowadzić życie pełne przygód i jednocześnie mieć poczucie spełnienia, a także zapewnić sobie przyzwoite zarobki. Ten poradnik Cię do tego zainspiruje.

Po lekturze tej książki będziesz gotów na założenie własnego biznesu. Stwórz własny biznesplan i zacznij działać!


Recenzje:

Czy ten start-up wystartuje?

To najbardziej elektryzujące zaklęcie współczesnego biznesu. Wszyscy je kochają, bo niesie z sobą wielką obietnicę: start-up. Nie musisz mieć pieniędzy, maszyn, kontaktów ani fachowej wiedzy. Bo i tak w krótkim czasie możesz rozkręcić zyskowny biznes. Oto dwie nowe książki, które znów roztaczają przed polskim czytelnikiem ten pachnący słońcem Doliny Krzemowej prospekt.

Każda robi to w swoim stylu. Książka Chrisa Guillebeau jest bardziej czytadłem. W sumie nie ma w niej nic, czego czytelnik obeznany z tego typu literaturą nie znałby już z innych publikacji. Są historie ludzi, którzy do niedawna kisili się w biurowych kubikach i przez głowę im nie przechodziło, że mogą zostać przedsiębiorcami. Ale potem padali ofiarą zwolnień albo orientowali się, że w erze internetu można zgarniać kokosy za robienie tego, co naprawdę się lubi. Autor „Niskobudżetowego start-upu" zajmuje się m.in. podróżowaniem po świecie i gromadzeniem lotniczych mil. Dowiedział się na ich temat wszystkiego (tak przynajmniej twierdzi). Nauczył się wyzyskiwać na swoją korzyść wszelkie pomyłki Unii lotniczych. Jest - jak sam siebie nazywa - podróżniczym ninja albo hakerem. I to jest właśnie jego start-up. Bo on tę wiedzę spisuje i sprzedaje w formie poradników. Nie rozchodzą się one w milionowych nakładach, ale przy założeniu, że nie musi dzielić się zyskami z wydawcą i dystrybutorem, zostaje mu niemała sumka. W sam raz na życie i kolejne podróże.

Autorzy drugiej książki Steve Blank i Bob Dorf piszą o budowaniu start-upu w sposób systematyczny. Ich „Podręcznik" jest gruby, ładnie wydany i solidny. I nietani, bo kosztuje aż 99 zł. Jeśli ktoś na poważnie myśli o budowaniu od podstaw mikroprzedsiębiorstwa, nie będzie to wydatek zbyt wygórowany. Zwłaszcza że „Podręcznik" zawiera całkiem sporo solidnej wiedzy z podstaw zarządzania i marketingu. I bez wątpienia nie jest książką, którą po jednorazowym przeczytaniu odkłada się na półkę.

Zawsze gdy trafiam na kolejne amerykańskie (lub silnie inspirowane amerykańskimi teoriami) publikacje dotyczące start-upów, zastanawiam się, na ile są one faktycznie przydatne początkującym nadwiślańskim przedsiębiorcom. Doceniam potencjał inspiracyjny („I ty możesz to zrobić!"), jaki takie książki zazwyczaj z sobą niosą. Ale zdecydowanie brakuje mi w nich specyficznego polskiego kontekstu. Czyli tego wszystkiego, co sprawia, że nad Wisłą z modelu start-upu skorzystać jednak trudniej niż po drugiej stronie Atlantyku. Dlaczego Bo z pomocą polskiego internetu nadal (i wcale nie jestem pewien, czy to się zmienia na lepsze) bardzo trudno uzyskać efekt skali, który sprawi, że firma będzie miała widoki na przekroczenie sensownego progu rentowności. Znam niestety wiele historii start-upów, które się nie udały. Były stratą czasu, pieniędzy i alternatyw. I chyba byłoby dobrze, gdyby jakaś okołostartupowa publikacja zmierzyła się wreszcie z tym bardzo realnym problemem.

DZIENNIK GAZETA PRAWNA (2013-08-13)


Poradniki, które od razu sukcesu nie gwarantują, ale - inspirują!

Słowo „start-up" jak i sama forma „zagnieżdżenia się" w biznesie robią coraz większą karierę. Przyspieszyć ją mogą dwa poradniki wydane przez Onepress / Helion.

Podstawa to „Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku" - poradnik przygotowany przez Steve'a Blanka i Boba Dorfa. Jak obydwaj zapewniają i jak łatwo samemu się podczas lektury przekonać, nie jest to książka do poduszki, na jedną, bezsenną noc. To pokaźne dzieło, którego należy zawsze mieć pod ręką zanurzając się w świat biznesu i nie chcąc, by zmienił nam się nieopatrznie w labirynt.

Nie można też traktować poradnika jako „prawd objawionych" i pochłaniać go bezrefleksyjnie. Dobrze jest mieć go na wyciągnięcie ręki, by regularnie lub w przypadku jakichkolwiek komplikacji w rozwoju firmy - móc do niego szybko wrócić. Nawet wtedy, gdy poczujemy smak sukcesu i zaczniemy nabierać wiatru w żagle.

Siostrzana propozycja to „Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji" -poradnik, który przygotował Chris Guillebeau. I tu znajdujemy mnóstwo praktycznych wskazówek na temat samodzielnego zapewniania sobie środków do życia, dokładne dane finansowe dotyczące kapitału początkowego i inne cenne informacje od przedsiębiorców, którzy już odnieśli sukces „na swoim".

Dowiadujemy się, w jaki sposób można prowadzić życie pełne przygód i jednocześnie mieć poczucie spełnienia, a także zapewnić sobie przyzwoite zarobki. I ten poradnik może od razu tego gwarantuje, ale - jak wcześniejszy - do niego z pewnością inspiruje.

POLSKA - DZIENNIK ŁÓDZKI (2013-07-19)


Opinie czytelników:

Godna polecenia pozycja. Nie jest to podręcznik pokazujący krok po kroku jak robić biznes. Raczej pokazuje drogę do swojego rodzaju wolności - wraz z plusami i minusami wyboru.
Aneta

Polecam tą książkę każdemu, kto dopiero zaczyna przygodę z własnym biznesem. Uważam, że wiedza w niej zawarta jest bardzo praktyczna i można się nieźle zainspirować prowadząc już własną działalność;)
L. H.

Bardziej motywuje i inspiruje niż daje realny przykład działania. Nie znajdziesz tu podanych wprost, stricte biznesowych porad. Przeczytanie tej książki da Ci kopa do działania, ale wiedzę jak pracować wydajnie i efektywnie musisz wyciągnąć z innego źródła.
Niezalezny

Inspiruje do działania.
Anonim

Przeczytałem tę książkę w ciągu 7 dni. I tak. Jeżeli jest ona oderwana od realiów polskich jak to wyczytałem w opiniach powyżej to może i tak ale też nie. Jaki wniosek. Ze nic za darmo. Aby zarobić kasę trzeba zacząć działać. To proste. Nie to jest bardzo trudne mega trudne. Samo się nic nie urodzi. A ćwiczenia sportowe związane z obsługą pilota od telewizora no niestety do niczego nie doprowadzą. Książka zawiera wiele przykładów osób w 90% z USA którzy osiągnęli sukces w prowadzeniu swojego biznesu. Ale też ma coś jeszcze. Aby nastawić się na świadczenie usług premium lub sprzedaż produktów ale z obsługą premium. Nie odniesie się sukcesu jeżeli się jest przeciętnym bo wtedy stajesz się nijaki a nie utrzymanie biznesu jest bardzo trudne lub wręcz niemożliwe. Tak że polecam tę książkę ale trzeba czytać ją z otwartym umysłem. Jeżeli mam uprzedzenia i uważam że pracodawca powinien mi zapłacić jeszcze więcej a w tej książce znajdę receptę na moje złe życie to ta książka nie jest dla Ciebie.
Tadeusz

Książka świetna! Pokazane przykłady ludzi, którym się chciało i którzy dzięki temu mają życie takie, o jakim inni tylko marzą powoduje, że czytelnik zastawia się nad tym co robi tu i teraz i czy jest coś co może zrobić obok tego, aby żyło mu się lepiej, dużo lepiej.
Waldemar K

Świetna i inspirująca książka dla każdego, kto chce rzucić pracę na etacie i podjąć wyzwanie samodzielnej działalności. Polecam
Max


Spis treści:

Prolog. Manifest. Krótkie wprowadzenie do wszystkiego, co chcesz osiągnąć (11)

CZĘŚĆ I. PRZEDSIĘBIORCY Z PRZYPADKU
1. Odrodzenie. Posiadasz już potrzebne umiejętności, musisz tylko dowiedzieć się, jak je wykorzystać (21)
2. Daj im rybę. Jak zapakować szczęście do pudełka i je sprzedać (45)
3. Oddaj się swojej pasji... albo nie. Zarabiaj na robieniu tego, co lubisz, ale pamiętaj, że musi się to wiązać z potrzebami innych ludzi (67)
4. Narodziny podróżującego przedsiębiorcy. "Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja" - to hasło jest przereklamowane (85)
5. Nowe cechy demograficzne. Wszyscy Twoi klienci mają ze sobą coś wspólnego, ale nie można tego określić tradycyjnymi kategoriami (105)

CZĘŚĆ II. WYJDŹ Z TYM DO LUDZI
6. Jednostronicowy biznesplan. Jeśli sentencja przedstawiająca misję Twojego przedsiębiorstwa jest dłuższa niż to zdanie, to być może jest za długa (125)
7. Oferta, której trudno się oprzeć. Przewodnik, który krok po kroku podpowie Ci, jak przygotować atrakcyjną ofertę (143)
8. Start!. Wycieczka z salonu albo kawiarenki za rogiem do studiów filmowych Hollywood (163)
9. Lansowanie: subtelna sztuka autopromocji. Reklama jest jak seks - tylko nieudacznicy za nią płacą (187)
10. Gdzie szukać pieniędzy?. Niekonwencjonalny sposób zdobywania funduszy - od kickstartera po mało prawdopodobne kredyty samochodowe (207)

CZĘŚĆ III. LEWAROWANIE ZASOBÓW I KOLEJNE KROKI
11. Usprawnianie biznesu. Wprowadzanie usprawnień: jak drobne zmiany mogą wpłynąć na osiągnięcie znacznie większych przychodów? (235)
12. Franchising własnej działalności. Jak się dać sklonować dla przyjemności i zysku (257)
13. Perspektywiczne spojrzenie na biznes. Rozbuduj swoją działalność na tyle, na ile Ci to odpowiada (i nie więcej) (287)
14. Co jeśli mi się nie uda?. Jak odnieść sukces, nawet jeśli sufit wali Ci się na głowę? (303)
Epilog (321)
Ciekawe informacje i fakty (325)
Czekaj, mam coś jeszcze! (327)
Dodatek: Daj im rybę (329)
Podziękowania (337)
Gwiazdy książki Niskobudżetowy startup (341)

Dane techniczne

Okładka twarda
Autor Chris Guillebeau
Tytuł Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji
Tytuł oryginalny The $100 Startup: Reinvent the Way You Make a Living, Do What You Love, and Create a New Future
Tłumaczenie Anna Kanclerz
Rok wydania 2013-05-20
Format 140x208
Liczba stron 344
Format zapisu audio 8

Produkty powiązane

Opinie o książce (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl