Szybka wysyłka 24h

DARMOWE ZWROTY 365 DNI

Bezpieczne płatności

STRAKTYKA. Jak w cyfrowych czasach strategia połączyła się z taktyką - Chris Outram

Dostępność: brak towaru
Cena: 149,00 zł 149.00
ilość szt.
Zyskujesz 5 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 4.5
Wydawnictwo: ICAN Institute
Kod produktu: 9788395873164

Opis

Do dziś wiele organizacji rozumie strategię jako długookresowy plan działania – a to poważny błąd! Tradycyjne podejście do strategii w cyfrowym i zmiennym świecie po prostu przestało działać! Planowanie strategii na cały rok, dwa lata albo nawet trzy? Czasy, w których było to możliwe, już dawno minęły.

W obliczu wyzwań coraz szybciej zmieniającego się biznesu firmy nie są w stanie poświęcać czas na refleksję i realizację tradycyjnej strategii. Dlatego musimy na nowo przemyśleć podejście do zarządzania strategicznego!

W odpowiedzi na nowe wyzwania firm Chris Outram, uznany ekspert i doradca strategiczny, przedstawia STRAKTYKĘ!

Strategia + Taktyka = Straktyka!

To innowacyjne połączenie taktyki i strategii w duchu agile, które pozwala szybko reagować na zmiany i adaptować się do nowych warunków biznesowych. W ten sposób możesz odkrywać nowe, zaskakujące szanse wzrostu dla Twojej firmy, a tym samym wykorzystywać różne źródła przewagi rynkowej. Książka zawiera doświadczenia i spostrzeżenia około 60 przedsiębiorców, dyrektorów generalnych i prezesów, dzięki czemu zdobędziesz inspiracje i nowe pomysły dla Twojego biznesu!

Dzięki lekturze książki:

- dowiesz się, dlaczego w cyfrowym świecie różnica między taktyką a strategią zaciera się,
- poznasz STRAKTYKĘ, czyli nowe podejście do zarządzania strategicznego, które łączy działania krótko- i długoterminowe,
- przekonasz się, jakie praktyczne zastosowanie dla Twojego biznesu ma straktyka i dowiesz się, jak ją wdrażać,
- odkryjesz 4 nowe rodzaje modeli biznesowych na miarę nowej rzeczywistości biznesowej,
- poznasz czynniki decydujące o tym, czy dany rynek jest podatny na cyfryzację i gwałtowne zmiany,
- dowiesz się, jakie są 4 etapy procesu strategicznego w świecie straktyki,
- sprawdzisz, czym zdaniem autora są firmy „czysto cyfrowe” i hybrydowe oraz jak wygląda walka między nimi,
- poznasz 10 zasad, dzięki którym odniesiesz sukces w cyfrowym świecie – niezależnie od tego, czy Twoja firma jest „czysto cyfrowa”, czy hybrydowa!

***

Chris Outram - Ekspert w dziedzinie doradztwa strategicznego z ponad 30-letnim doświadczeniem. W swojej praktyce doradcy strategicznego zajmował się pełnym zakresem zagadnień z tego obszaru: od strategii korporacyjnej przez fuzje i przejęcia po doradztwo organizacyjne. Założyciel i partner firmy konsultingowej OC&C Strategy Consultants. Jest autorem dwóch książek: Making Your Strategy Work i Digital Stractics.

Dane techniczne

Autor Chris Outram
Tytuł STRAKTYKA. Jak w cyfrowych czasach strategia połączyła się z taktyką
Rok wydania 2020
Wydanie 1

Produkty powiązane

Opinie o książce (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl