8 lekcji przywództwa dla przedsiębiorców prosto z akademii wojskowej - Robert T. Kiyosaki
towar niedostępny

Opis
W biznesie praca zespołowa zanika, gdy warunki ulegają pogorszeniu. Kiedy robi się naprawdę ciężko, cywile wyciągają bagnety i zaczynają dźgać współpracowników w plecy. Ta książka różni się od innych, pisanych dla początkujących przedsiębiorców, przede wszystkim tym, że skupia się ona na najważniejszych mocnych stronach i umiejętnościach przywódców – ponieważ wszyscy przedsiębiorcy muszą być przywódcami.
Aby zostać odnoszącym sukcesy przedsiębiorcą, powinieneś skorzystać z mojej rady i przyjąć wojskową kulturę ciągłego uczenia się i wprowadzić ją do swojej firmy. To może trochę potrwać, ponieważ większość cywilów bez przygotowania wojskowego wprawdzie chodziła do szkoły, ale nie poznała w niej kultury ciągłego uczenia się i szkolenia.
Jeżeli chcesz stworzyć taką kulturę w swoim przedsiębiorstwie, jego przywódcy muszą pochodzić spośród ludzi, którzy na co dzień są zaangażowani w działalność tego przedsiębiorstwa. Nie mogą to być dyrektorzy sprowadzeni z zewnątrz.
Niniejsza książka została napisana w formie przewodnika, który przygotuje Cię do radzenia sobie z tego typu zagrożeniami. Mam też dobrą wiadomość dla wszystkich, którzy służyli w armii: przeszliście już odpowiednie szkolenie i trening, macie najważniejsze kompetencje, siłę ducha i poczucie misji niezbędne do spełnienia rygorów bycia przedsiębiorcą. Jeżeli jednak chcecie mieć gwarancję sukcesu, stałe zarobki i przywileje socjalne, najlepiej będzie, jeśli zostaniecie przy pracy na etacie.
Napisałem tę książkę z jeszcze jednego powodu. Uważam, ze Stany Zjednoczone i cały świat stoją w obliczu ogromnego problemu: bezrobocia i zatrudnienia poniżej kwalifikacji.
Dane techniczne
Tytuł oryginalny | 8 lessons in military leadership for entrepreneurs |
Tłumaczenie | Lipa Michał |
Rok wydania | 2016 |
Format | 15.0x22.5 |
Liczba stron | 226 |
Format zapisu audio | 8 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.