[MP3] Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy - Łukasz Kusak
Opis
O autorze - Łukasz Kusak
Od ponad 15 lat prowadzi własny biznes. Firmę, którą obecnie zarządza, zbudował od zera i w ciągu kilku lat wspólnie z zespołem osiągnął poziom obrotu około 30 milionów złotych rocznie. Obsługuje największych sprzedawców detalicznych w Polsce, większość sieci handlowych, dużych dystrybutorów sprzętu, największe sklepy internetowe w kraju. Od 2017 roku rozwija sklep internetowy DobreZabawki.com , który posłużył jako przykład w książce „Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy”, będąc dowodem na skuteczność opisywanych strategii e-commerce.
Spis treści
- Wstęp
- Produkt
Branża | Asortyment | Dostawcy | Jakość | Dostępność | Cechy | Nazwa i opis | Zdjęcie | Wideo - Cena
Cena stacjonarna a cena internetowa | Zmowa cenowa - Miejsce
Nazwa | Sprzedaż offline | Sprzedaż online | Silnik sklepu | Zawartość strony | Integracja z systemem magazynowym | Wtyczki analityczne | Systemy obsługi płatności | Sposoby dostawy towaru | Hosting | Bezpieczeństwo - Ludzie
- Promocja
Jak “prześwietlić” konkurencję | Jak zaplanować i zorganizować skuteczne działania marketingowe | Jak promować Twój sklep i Twój produkt? | Jaki system do obsługi i automatyzacji bazy mailowej używać? | „Copywriting” - Jak pisać wiadomości do swoich klientów - Reputacja i dobre imię
Opinie na Twój temat | Opinie na temat Twojego produktu | Opinie Facebook | Opinie Google | Opinie klientów na Twojej stronie | Jak sobie radzić z negatywnymi opiniami i hejtem - Procedury
RODO | Sprzedaż przez internet | Dokumentowanie transakcji | Logistyka | Obsługa serwisowa | Ekologia | Automatyzacja | Czas i finanse - Do dzieła!
- Narzędzia
- Słownik pojęć e-commerce
- Linki i literatura
- Szybki start
Koszty dostawy Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30
Opinie o książce (0)
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.
„Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy” to najświeższy podręcznik e-commerce, który pozwoli Ci sprawnie opanować tematykę związaną z budową, prowadzeniem i rozwojem sklepu internetowego.
Zarządzający sklepem internetowym, aby skutecznie wykonywać swoje zadania powinien dostrzegać szeroki horyzont, patrzeć na swój sklep całościowo, rozumieć relacje pomiędzy poszczególnymi zagadnieniami.
Nie musi być specjalistą w zakresie handlu elektronicznego, nie musi znać wszelkich detali technicznych. Natomiast powinien wiedzieć wystarczająco dużo, aby potrafić rozmawiać ze swoimi pracownikami, podwykonawcami i partnerami handlowymi.
Tylko znając podstawy całości tematyki nie pozwolisz się naciągnąć na drogie, nieskuteczne usługi. Będziesz wiedział więcej niż próbujący Ci sprzedać te usługi handlowcy. I nie będziesz od nich uzależniony. A kiedy już zdecydujesz się skorzystać z ich pomocy, będzie to pomoc na Twoich warunkach.
W książce znajdziesz:
Myślisz nad zbudowaniem swojego sklepu internetowego?
Jeżeli chcesz od początku zbudować swój sklep internetowy, ta książka przeczytana w całości, przeprowadzi Cię przez całą drogę od pomysłu na branżę i produkt, przez techniczne aspekty budowy sklepu, niezbędne działania marketingowe aż do narzędzi analitycznych, służących do monitorowania wyników Twojej pracy.
Z kolei, jeśli już masz firmę i chcesz zaistnieć w internecie, pozwoli Ci uporządkować wiedzę i przygotować się do skutecznej sprzedaży w sieci.
Jeżeli jesteś pracownikiem firmy odpowiedzialnym za marketing internetowy, zachwycisz szefa swoim całościowym ogarnianiem tematyki i skuteczną pracą.
Uczniowi lub wykładowcy zainteresowanemu tematem e-commerce, pomoże w usystematyzowaniu wiedzy.
Książka ta ma na celu przede wszystkim zainspirowanie Cię do dalszego, systematycznego rozwoju w branży, której znajomość jest absolutnie niezbędna w dzisiejszym handlu.