Jak wychować ludzi sukcesu? - Esther Wojcicki
Opis
FASCYNUJĄCE NAUKI ESTHER WOJCICKI
Jak pomóc dziecku osiągnąć sukces? Niejeden rodzic zadaje sobie to pytanie. Esther Wojcicki, jedna z najsłynniejszych nauczycielek na świecie, zna odpowiedź. Jej autorski model TRICK pomógł setkom jej uczniów odnaleźć własną drogę do zawodowego spełnienia. Niewątpliwie przyczynił się też do sukcesu jej trzech uzdolnionych córek: dyrektor generalnej YouTube’a, uznanej profesorki pediatrii oraz współzałożycielki i dyrektor generalnej pionierskiej firmy testującej ludzkie DNA.
Jeżeli:
- jesteś świeżo upieczonym rodzicem i zastanawiasz się, jaki styl rodzicielstwa jest najefektywniejszy,
- masz nastoletnie dziecko i zależy ci na tym, by pomóc mu rozwijać własny potencjał,
- pracujesz na co dzień z dziećmi lub młodzieżą i chcesz skutecznie się z nimi komunikować…
…ta książka będzie dla ciebie nieocenionym źródłem inspiracji oraz praktycznych wskazówek.
pomogą ci nabrać pewności w roli rodzica lub opiekuna i zapewnić twoim podopiecznym możliwie najlepszy start w dorosłe życie. Zapoznaj się z tą prostą, a przy tym szalenie skuteczną filozofią i wychowaj dzieci w stylu Woj!
Przeczytasz "Jak wychować ludzi sukcesu?" i dowiesz się:
- na czym polega model TRICK i dlaczego jest taki skuteczny,
- jak pomóc dziecku nabrać samodzielności i dodać mu wiary we własne siły,
- dlaczego warto zaufać dzieciom i gdzie leży granica zaufania,
- co robić, gdy dziecko nie chce z tobą współpracować,
- jak można zmieniać świat przy pomocy życzliwości.
Fascynujące nauki Esther Wojcicki pomogą ci nabrać pewności w roli rodzica lub opiekuna i zapewnić twoim podopiecznym możliwie najlepszy start w dorosłe życie. Zapoznaj się z tą prostą, a przy tym szalenie skuteczną filozofią i wychowaj dzieci w stylu Woj!
Dane techniczne
Okładka | miękka |
Tytuł oryginalny | How to Raise Successful People. Simple Lesson for Radical Results |
Tłumaczenie | Nina Lubiejewska |
Rok wydania | 2021 |
Wysokość | 21 |
Szerokość | 15 |
Liczba stron | 357 |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.