Magia myślenia na wielką skalę - David Schwartz
Opis
Czujesz się zagubiony, wypalony zawodowo, a może twoja praca nie sprawia ci już takiej satysfakcji, jak dotychczas? Masz poczucie uciekającego przez palce czasu, ale nie wiesz, co z tym zrobić i jak odnaleźć swoją ścieżkę? Albo masz pomysł, ale nie wiesz, jak osiągnąć cel? "Magia myślenia na wielką skalę. Jak zaprząc duszę i umysł do wielkich osiągnięć" pomoże ci wyklarować myśli i działania, by obrać właściwą drogę!
Często nie doceniamy mocy działania naszych własnych myśli, sami siebie zapędzamy w koło negatywnego myślenia. Co jeśli jednak zmienimy taktykę, i zamiast powtarzać sobie, że nie uda nam się czegoś osiągnąć, bo nie jesteśmy na to wystarczająco dobrzy - zaczniemy wierzyć, że ten sukces jest nam pisany?
Z poradnika "Magia myślenia na wielką skalę" dowiemy się, jak zmienić nasze myśli, jak przestać obawiać się porażki, a zacząć myśleć pozytywnie, tym samym kreując własną rzeczywistość, taką, o jakiej zawsze marzyliśmy. Nie musimy mieć wielu talentów lub być wybitni z danej dziedziny - wystarczy postawić przed sobą cel i powoli, krok po kroku, dążyć do jego realizacji. A wtedy zobaczymy, że nic, o czym marzymy, nie jest nam straszne.
Dr David J. Schwartz był profesorem marketingu na Georgia State University w Atlancie i prezesem Creative Educational Services, firmy konsultingowej specjalizującej się w rozwijaniu zdolności przywódczych.
Dane techniczne
Okładka | miękka ze skrzydełkami |
Autor | David Schwartz |
Tytuł | Magia myślenia na wielką skalę |
ISBN | 9788380874053 |
EAN | 9788380874053 |
Rok wydania | 2022 |
Wysokość | 23,4 |
Szerokość | 15,7 |
Liczba stron | 324 |
Koszty dostawy
Wysyłamy tego samego dnia gdy kupisz do 11:30
Opinie o książce (0)



365 dni na darmowy zwrot

- DARMOWY ZWROT
- 365 dni na zwrot bez podawania przyczyny
- Bezpieczne płatności
- Szyfrowane dane i transakcje
- Szybka wysyłka: dziś kupujesz - dziś wysyłamy
- Dostawa do wszystkich krajów świata
- Wysyłamy do: Paczkomaty InPost
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.